Tjôônge... tjeetje dan doen we allebei mee ok? Deal?!quote:Op maandag 4 juli 2005 16:42 schreef Offy het volgende:
[..]
Leugenaar!ik neem mijn overzichtsite-bijwerken-taak heel serieus
Mijn laatste keer is ook al meer dan een half jaar geleden zie ikDeze maand doe ik weer mee
![]()
Ik moet ineens aan een glanzende siliconendildo en bijbehorende opbergholte denkenquote:Op maandag 4 juli 2005 21:14 schreef HMaster-II het volgende:
Tot nu toe denk ik..
Hete, humoristische, transparante dingen die bij elkaar horen
Je denkt ook maar aan een ding hequote:Op maandag 4 juli 2005 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan een glanzende siliconendildo en bijbehorende opbergholte denken
Jij bergt glanzende siliconendildo's op in bierflessen?quote:
Heb je hoge nood Flash??quote:Op maandag 4 juli 2005 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan een glanzende siliconendildo en bijbehorende opbergholte denken
Je hebt me doorquote:
ongeveer nu dus?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
Nog een kwartiertje en dan hebben we officieel een onderwerp voor deze maand
You've been brainwashed by the government!quote:Op maandag 4 juli 2005 22:10 schreef HMaster-II het volgende:
1,2,3,4 komt er nog wat van?
5,6,7, we wachten al zo lang!
8,9,10 we willen nog wat zien.
Dat ik het nog op kan dreunen na al die jaren.![]()
Ik ben ook bang daarvoor. Ik ben al 18 jaar van de Basisschool af en nog kan ik dat versje opdreunenquote:Op maandag 4 juli 2005 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
You've been brainwashed by the government!
quote:
Kijk effe op pagina 1 van dit topic en je weet genoeg...quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:24 schreef Rewimo het volgende:
Roffelroffelroffelroffel...
En de winnaar...
...met 25 tegen 17 stemmen...
...is geworden...
...en wel zeeeeeeeeeeer verrassend...Dingen die bij elkaar horen
Een dooie fles en een meetquote:Op maandag 4 juli 2005 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
LeukFlash, wanneer had je tijd voor een portretmeet met een flesje bier
![]()
![]()
Helaas is-ie geen mod meerquote:
Ik heb nog wel wat archiefmateriaal hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
LeukFlash, wanneer had je tijd voor een portretmeet met een flesje bier
![]()
![]()
een dooie kan toch al niet moddenquote:
Daar heb ik niets aan hequote:Op maandag 4 juli 2005 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat archiefmateriaal hoor
Krijg je dit soort dingen hequote:Op maandag 4 juli 2005 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat archiefmateriaal hoor
Ja wat een zaad-onderwerp ook zegquote:Op maandag 4 juli 2005 23:00 schreef American_Nightmare het volgende:
Wie zijn die 2 idioten nou weer die op mijn onderwerp gestemd hebben?
quote:Op maandag 4 juli 2005 23:00 schreef American_Nightmare het volgende:
Wie zijn die 2 idioten nou weer die op mijn onderwerp gestemd hebben?
Privé pics van mijzelf zijn sowieso uitgeslotenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:22 schreef American_Nightmare het volgende:
Ligt eraan wiens lul en vagina het zijn he.
Dan maak je toch een foto van twee transparante dingen die bij elkaar horen.quote:
hier zijn we al geweest toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:50 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dan maak je toch een foto van twee transparante dingen die bij elkaar horen.
Sterker nog, je kan een grappige foto maken van twee hete transparante dingen die bij elkaar horen en je hebt alle vier de onderwerpen te pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |