Je kan het inkleuren, of mss jij niet (en ik ook niet) maar een vriendin van me is er echt goed in. Makkelijker is om een kleurenfoto naar zw om te zetten en een stukje over te slaan.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:34 schreef Lisariya het volgende:
[..]
Hoe maak je in fotoshop een bepaald onderwerp in kleur op een ZW-foto?
Ja zoiets bijvoorbeeld. Dat overslaan. Bijvoorbeeld alleen de rode lippen zo laten. Hoe sla je dat dan over voordat je 'm omzet?quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:35 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Je kan het inkleuren, of mss jij niet (en ik ook niet) maar een vriendin van me is er echt goed in. Makkelijker is om een kleurenfoto naar zw om te zetten en een stukje over te slaan.
Je selecteert met je lasso tool de lippen, en dan keer je die selectie om. De selectie die je dan hebt zet je om naar ZW. Ik weet niet juist hoe het met photoshop zit, maar bij psp doet ie je bewerking alleen op hetgeen je geselecteerd hebt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:38 schreef Lisariya het volgende:
[..]
Ja zoiets bijvoorbeeld. Dat overslaan. Bijvoorbeeld alleen de rode lippen zo laten. Hoe sla je dat dan over voordat je 'm omzet?
Die foto van Shark.Bait is niet gesoept hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:34 schreef Lisariya het volgende:
[..]
Hoe maak je in fotoshop een bepaald onderwerp in kleur op een ZW-foto?
Oh, het ging over de peper foto, dat had'k nog niet eens doorquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Die foto van Shark.Bait is niet gesoept hoor.
Dat is nou juist het knappe.
en naar de rand van het schoteltje, daar zie je nog blauw.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vind 'm prachtig, die van shark met die pepers.
en idd niet gesoept volgens mij, kijk maar in de fluitketel
ik had expres een kopje met een blauw randje gebruikt om het nog eens aan te tonen (dat van die fluitketel kwam ik later achter). Re gaf em daarom juist minder punten toenquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vind 'm prachtig, die van shark met die pepers.
en idd niet gesoept volgens mij, kijk maar in de fluitketel
paigna 1 van dit topic....quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:52 schreef Lisariya het volgende:
Shit, waar stond die foto nou alweer?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:58 schreef Lisariya het volgende:
Jaaaa nu zie ik het! Inderdaad geen ZW! Wat goed!!
water na de wijn?quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:33 schreef dane het volgende:
Uhm... ik had een opzetje gemaakt met een kurk e.d.![]()
sorryquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:33 schreef dane het volgende:
Uhm... ik had een opzetje gemaakt met een kurk e.d.![]()
Ik vind 'm wel een beetjes saai, statischquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:44 schreef Sasami het volgende:
[..]
dank je
Ik vond hem zelf een beetje saai maar dat valt dus wel mee?
't Hoeft al niet meer... t is een beetje een "dood" onderwerp. Ik heb nog meer optiesquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:46 schreef Sasami het volgende:
[..]
sorry![]()
Maar ik weet nog niet of ik die instuur hoor dus je hebt nog een kans met je kurk.
Ja dat vind ik dus ook... maar ach was maar de 1e pogingquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel een beetjes saai, statisch
Het idee is leuk. En er zijn 3 dingen ipv de 2 waar iedereen mee aankomtquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:44 schreef Sasami het volgende:
dank je
Ik vond hem zelf een beetje saai maar dat valt dus wel mee?
nee, ik haal niet meteen uit de foto om welke dingen het gaat, sorry....quote:
Ik dacht: fototoestel en Fok!forum...quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
nee, ik haal niet meteen uit de foto om welke dingen het gaat, sorry....
Nee, er is geen limiet, iedereen ging er wel van uit in eerste instantie. Hoe meer hoe duidelijker denk ik....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |