quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:53 schreef Shark.Bait het volgende:
Deze mensen horen bij elkaar:
[...]
Het liefst zo ver mogelijk van de computer de volgende keer dat we over het onderwerp stemmen
Post voor de gein ook de andere helft van die fotoquote:
Je bent mij vergeten, dus ik mag de volgende keer weer stemmenquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:53 schreef Shark.Bait het volgende:
Deze mensen horen bij elkaar:
*KNIP*
Het liefst zo ver mogelijk van de computer de volgende keer dat we over het onderwerp stemmen
nee, jij hebt kennelijk niet gestemd op dit onderwerp wat shark nogal persoonlijk schijnt te raken, aangezien hij helemaal nergens bij hoortquote:
Ik vind het idee erg leuk, zoals ze nu zijn vind ik nr 2 de mooiste, maar je gaat vast nog doorquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:44 schreef Astridj0h het volgende:
Nou de combinatie is wellicht niet zo orgineel, maar het is in ieder geval een begin... Tis weer heup geneuzel hier en weinig foto's!!!
Is ut wat:
[afbeelding]
#2[afbeelding]
[afbeelding]
Wheheh...das weggesoeptquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Post voor de gein ook de andere helft van die foto
dit ligt op tafel? je kunt proberen een spot naast je camera te leggen (kom je ook van die schaduw af) flitsen met een stukje wit papier voor je flitser?quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:02 schreef Astridj0h het volgende:
tis een stuk plexiglas, gebogen (dus al met ondergrond en achterkant) maar het is eigenlijk beetje te kort (moet daarom telkens flink stuk croppen) en dichterbij met deze lens kan niet (out of focus) misschien morgen ff die miditele er opschroeven had lamp er onder en lamp er achter, bij lamp er boven kreeg je irritantie spiegeling in puntenslijper. geprobeerd met klein reflectieschermpje, maar dat is hem niet...
In de tijd van computers had ik zeker niet meer aan deze combinatie gedachtquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:44 schreef Astridj0h het volgende:
Nou de combinatie is wellicht niet zo orgineel, maar het is in ieder geval een begin... Tis weer heup geneuzel hier en weinig foto's!!!
Is ut wat:
[afbeelding]
#2[afbeelding]
[afbeelding]
Ik iets met flessen en combinaties en dergelijke. Ik ben alleen aan het denk hoe ik daar een mooie compositie van kan maken. Ja lekker eerst een paar felssen leegdrinken en dan de compositie maken.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:02 schreef lotje11 het volgende:
Hmm, ik had iets met pennen in gedachten Astridj0h![]()
Maar ik vind idd de eerste het mooist... misschie mag de puntenslijper iets meer licht van voren??
Ja dat licht van voren... dat was dus de hele tijd het probleemquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:02 schreef lotje11 het volgende:
Hmm, ik had iets met pennen in gedachten Astridj0h![]()
Maar ik vind idd de eerste het mooist... misschie mag de puntenslijper iets meer licht van voren??
quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:01 schreef Lord Dreamer het volgende:
Welnee , ik wacht gewoon op mooier weer
Jij had er niet op gestemd, dus als je wint, slaan de domme dingen stemmers een modder figuurquote:
shit! maar jij hoort daar dus ook bij met terugwerkende post!quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:04 schreef dubbellu het volgende:
Je bent mij vergeten, dus ik mag de volgende keer weer stemmen![]()
leukquote:
ja hoor past primaquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:31 schreef Twinky het volgende:
ik heb wel een erg mooi idee, maar ik weet niet of het helemaal in het thema toebehoort. Twee mensen die bij elkaar passen, verstrengelde handen?
Re en een scheermesquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:37 schreef Re het volgende:
heel veel ideetjes dat wel ... maar ja wat hoort nou niet bij elkaar?
Het model wil niet goed meewerken, het is kip neer zetten en knippen, anders is ze alweer weg.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:47 schreef Shark.Bait het volgende:
Da's nou een goeie Stil. Allen de uitwerking nog. Je kan het volgens mij beter
Naaktfotografie. Ik zag een heleboel naakte, gewillige stilzittende kippen bij de supermarktquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:54 schreef stil het volgende:
Het model wil niet goed meewerken, het is kip neer zetten en knippen, anders is ze alweer weg.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |