ZEG!! niemand gaat hier aan mijn vlot trekkenquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, dat heb ik hierboven dus aangegevenAl was dat meer om Puckzzz vlot te trekken
quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ZEG!! niemand gaat hier aan mijn vlot trekkenvlot.....touw......hoort ook bij elkaar toch?
die snapte ik weer ff niet Fles
of een wastafel met een dronken Lord Dreamer eronderquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:10 schreef Lord Dreamer het volgende:
Doe dan een zwembad met een dronken flash er in![]()
Jepquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
of een wastafel met een dronken Lord Dreamer eronder
het idee is leuk Astridj0h! ik vind de eerste het leukste, maar dan wel scherp s.v.p.quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:44 schreef Astridj0h het volgende:
Nou de combinatie is wellicht niet zo orgineel, maar het is in ieder geval een begin... Tis weer heup geneuzel hier en weinig foto's!!!
Is ut wat:
[afbeelding]
#2[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Wat zij zegtquote:
quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:53 schreef Shark.Bait het volgende:
Het liefst zo ver mogelijk van de computer de volgende keer dat we over het onderwerp stemmen
Welnee , ik wacht gewoon op mooier weerquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:46 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik zie dat nog niemand iets ingeleverd heeft. Meestal duurt het hoogstens een paar uur. Betekent dat dat het onderwerp kont zuigt?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:53 schreef Shark.Bait het volgende:
Deze mensen horen bij elkaar:
[...]
Het liefst zo ver mogelijk van de computer de volgende keer dat we over het onderwerp stemmen
Post voor de gein ook de andere helft van die fotoquote:
Je bent mij vergeten, dus ik mag de volgende keer weer stemmenquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:53 schreef Shark.Bait het volgende:
Deze mensen horen bij elkaar:
*KNIP*
nee, jij hebt kennelijk niet gestemd op dit onderwerp wat shark nogal persoonlijk schijnt te raken, aangezien hij helemaal nergens bij hoortquote:
Ik vind het idee erg leuk, zoals ze nu zijn vind ik nr 2 de mooiste, maar je gaat vast nog doorquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:44 schreef Astridj0h het volgende:
Nou de combinatie is wellicht niet zo orgineel, maar het is in ieder geval een begin... Tis weer heup geneuzel hier en weinig foto's!!!
Is ut wat:
[afbeelding]
#2[afbeelding]
[afbeelding]
Wheheh...das weggesoeptquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Post voor de gein ook de andere helft van die foto
dit ligt op tafel? je kunt proberen een spot naast je camera te leggen (kom je ook van die schaduw af) flitsen met een stukje wit papier voor je flitser?quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:02 schreef Astridj0h het volgende:
tis een stuk plexiglas, gebogen (dus al met ondergrond en achterkant) maar het is eigenlijk beetje te kort (moet daarom telkens flink stuk croppen) en dichterbij met deze lens kan niet (out of focus) misschien morgen ff die miditele er opschroeven had lamp er onder en lamp er achter, bij lamp er boven kreeg je irritantie spiegeling in puntenslijper. geprobeerd met klein reflectieschermpje, maar dat is hem niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |