Als je er een Krat Hertog Jan van maakt, doe ik met je mee Flash.quote:
en zoooo 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1998 etc.quote:
ZEG!! niemand gaat hier aan mijn vlot trekkenquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, dat heb ik hierboven dus aangegevenAl was dat meer om Puckzzz vlot te trekken
quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ZEG!! niemand gaat hier aan mijn vlot trekkenvlot.....touw......hoort ook bij elkaar toch?
die snapte ik weer ff niet Fles
of een wastafel met een dronken Lord Dreamer eronderquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:10 schreef Lord Dreamer het volgende:
Doe dan een zwembad met een dronken flash er in![]()
Jepquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
of een wastafel met een dronken Lord Dreamer eronder
het idee is leuk Astridj0h! ik vind de eerste het leukste, maar dan wel scherp s.v.p.quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:44 schreef Astridj0h het volgende:
Nou de combinatie is wellicht niet zo orgineel, maar het is in ieder geval een begin... Tis weer heup geneuzel hier en weinig foto's!!!
Is ut wat:
[afbeelding]
#2[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Wat zij zegtquote:
quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:53 schreef Shark.Bait het volgende:
Het liefst zo ver mogelijk van de computer de volgende keer dat we over het onderwerp stemmen
Welnee , ik wacht gewoon op mooier weerquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:46 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik zie dat nog niemand iets ingeleverd heeft. Meestal duurt het hoogstens een paar uur. Betekent dat dat het onderwerp kont zuigt?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:53 schreef Shark.Bait het volgende:
Deze mensen horen bij elkaar:
[...]
Het liefst zo ver mogelijk van de computer de volgende keer dat we over het onderwerp stemmen
Post voor de gein ook de andere helft van die fotoquote:
Je bent mij vergeten, dus ik mag de volgende keer weer stemmenquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:53 schreef Shark.Bait het volgende:
Deze mensen horen bij elkaar:
*KNIP*
nee, jij hebt kennelijk niet gestemd op dit onderwerp wat shark nogal persoonlijk schijnt te raken, aangezien hij helemaal nergens bij hoortquote:
Ik vind het idee erg leuk, zoals ze nu zijn vind ik nr 2 de mooiste, maar je gaat vast nog doorquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:44 schreef Astridj0h het volgende:
Nou de combinatie is wellicht niet zo orgineel, maar het is in ieder geval een begin... Tis weer heup geneuzel hier en weinig foto's!!!
Is ut wat:
[afbeelding]
#2[afbeelding]
[afbeelding]
Wheheh...das weggesoeptquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Post voor de gein ook de andere helft van die foto
dit ligt op tafel? je kunt proberen een spot naast je camera te leggen (kom je ook van die schaduw af) flitsen met een stukje wit papier voor je flitser?quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:02 schreef Astridj0h het volgende:
tis een stuk plexiglas, gebogen (dus al met ondergrond en achterkant) maar het is eigenlijk beetje te kort (moet daarom telkens flink stuk croppen) en dichterbij met deze lens kan niet (out of focus) misschien morgen ff die miditele er opschroeven had lamp er onder en lamp er achter, bij lamp er boven kreeg je irritantie spiegeling in puntenslijper. geprobeerd met klein reflectieschermpje, maar dat is hem niet...
In de tijd van computers had ik zeker niet meer aan deze combinatie gedachtquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:44 schreef Astridj0h het volgende:
Is ut wat:
[afbeelding]
#2[afbeelding]
[afbeelding]
Ik iets met flessen en combinaties en dergelijke. Ik ben alleen aan het denk hoe ik daar een mooie compositie van kan maken. Ja lekker eerst een paar felssen leegdrinken en dan de compositie maken.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:02 schreef lotje11 het volgende:
Hmm, ik had iets met pennen in gedachten Astridj0h![]()
Maar ik vind idd de eerste het mooist... misschie mag de puntenslijper iets meer licht van voren??
Ja dat licht van voren... dat was dus de hele tijd het probleemquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:02 schreef lotje11 het volgende:
Hmm, ik had iets met pennen in gedachten Astridj0h![]()
Maar ik vind idd de eerste het mooist... misschie mag de puntenslijper iets meer licht van voren??
quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:01 schreef Lord Dreamer het volgende:
Welnee , ik wacht gewoon op mooier weer
Jij had er niet op gestemd, dus als je wint, slaan de domme dingen stemmers een modder figuurquote:
shit! maar jij hoort daar dus ook bij met terugwerkende post!quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:04 schreef dubbellu het volgende:
Je bent mij vergeten, dus ik mag de volgende keer weer stemmen![]()
leukquote:
ja hoor past primaquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:31 schreef Twinky het volgende:
ik heb wel een erg mooi idee, maar ik weet niet of het helemaal in het thema toebehoort. Twee mensen die bij elkaar passen, verstrengelde handen?
Re en een scheermesquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:37 schreef Re het volgende:
heel veel ideetjes dat wel ... maar ja wat hoort nou niet bij elkaar?
Het model wil niet goed meewerken, het is kip neer zetten en knippen, anders is ze alweer weg.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:47 schreef Shark.Bait het volgende:
Da's nou een goeie Stil. Allen de uitwerking nog. Je kan het volgens mij beter
Naaktfotografie. Ik zag een heleboel naakte, gewillige stilzittende kippen bij de supermarktquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:54 schreef stil het volgende:
Het model wil niet goed meewerken, het is kip neer zetten en knippen, anders is ze alweer weg.![]()
Hey! Mijn ideequote:Op woensdag 6 juli 2005 19:31 schreef Twinky het volgende:
ik heb wel een erg mooi idee, maar ik weet niet of het helemaal in het thema toebehoort. Twee mensen die bij elkaar passen, verstrengelde handen?
Misschien eten geven? Daar zijn dieren nogal eens gevoelig voor (en mensen ookquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:54 schreef stil het volgende:
[..]
Het model wil niet goed meewerken, het is kip neer zetten en knippen, anders is ze alweer weg.![]()
Eten genoeg gehad.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:19 schreef Elefes het volgende:
[..]
Misschien eten geven? Daar zijn dieren nogal eens gevoelig voor (en mensen ook).
Verder een erg leuk idee!
Cool , ik heb een voorkeurs stemquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:57 schreef Shark.Bait het volgende:
Jij had er niet op gestemd, dus als je wint, slaan de domme dingen stemmers een modder figuur
quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:31 schreef Twinky het volgende:
quote:
Hoe maak je in fotoshop een bepaald onderwerp in kleur op een ZW-foto?quote:Op zondag 3 juli 2005 10:06 schreef Shark.Bait het volgende:
Als het hitte word, heb ik al een inzending
[afbeelding]
Je kan het inkleuren, of mss jij niet (en ik ook niet) maar een vriendin van me is er echt goed in. Makkelijker is om een kleurenfoto naar zw om te zetten en een stukje over te slaan.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:34 schreef Lisariya het volgende:
[..]
Hoe maak je in fotoshop een bepaald onderwerp in kleur op een ZW-foto?
Ja zoiets bijvoorbeeld. Dat overslaan. Bijvoorbeeld alleen de rode lippen zo laten. Hoe sla je dat dan over voordat je 'm omzet?quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:35 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Je kan het inkleuren, of mss jij niet (en ik ook niet) maar een vriendin van me is er echt goed in. Makkelijker is om een kleurenfoto naar zw om te zetten en een stukje over te slaan.
Je selecteert met je lasso tool de lippen, en dan keer je die selectie om. De selectie die je dan hebt zet je om naar ZW. Ik weet niet juist hoe het met photoshop zit, maar bij psp doet ie je bewerking alleen op hetgeen je geselecteerd hebt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:38 schreef Lisariya het volgende:
[..]
Ja zoiets bijvoorbeeld. Dat overslaan. Bijvoorbeeld alleen de rode lippen zo laten. Hoe sla je dat dan over voordat je 'm omzet?
Die foto van Shark.Bait is niet gesoept hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:34 schreef Lisariya het volgende:
[..]
Hoe maak je in fotoshop een bepaald onderwerp in kleur op een ZW-foto?
Oh, het ging over de peper foto, dat had'k nog niet eens doorquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Die foto van Shark.Bait is niet gesoept hoor.
Dat is nou juist het knappe.
en naar de rand van het schoteltje, daar zie je nog blauw.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vind 'm prachtig, die van shark met die pepers.
en idd niet gesoept volgens mij, kijk maar in de fluitketel
ik had expres een kopje met een blauw randje gebruikt om het nog eens aan te tonen (dat van die fluitketel kwam ik later achter). Re gaf em daarom juist minder punten toenquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vind 'm prachtig, die van shark met die pepers.
en idd niet gesoept volgens mij, kijk maar in de fluitketel
paigna 1 van dit topic....quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:52 schreef Lisariya het volgende:
Shit, waar stond die foto nou alweer?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:58 schreef Lisariya het volgende:
Jaaaa nu zie ik het! Inderdaad geen ZW! Wat goed!!
water na de wijn?quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:33 schreef dane het volgende:
Uhm... ik had een opzetje gemaakt met een kurk e.d.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |