Kloptquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:28 schreef Ymke het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag dit best in kleur, het blauw van het pak dat afsteekt tegen het witte van de melk.
Zorg dat je glas recht staat. Het beste kan je het pak en het glas op een stuk karton zetten , dat kan je dan een beetje buigen zodat je geen scheidingslijn tussen de (tafel en muur?) ziet zoals links op de foto.
Probeer een beetje te spelen met lamjes zodat je geen storende schaduwen op het pak melk krijgt.
Kan je hier wat mee?
Mooi , succes ermeequote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:32 schreef Esto het volgende:
[..]
KloptDank voor de tips, kan er zeker wat mee!!!
Een fraaie kunstzinnige foto, maar ik begrijp de links met het nieuws niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:13 schreef Re het volgende:
wie het nieuws een beetje heeft gevolgd...
[afbeelding]
Een aardig, bokkeh-achtig plaatje. Ik ga koffie zetten.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:53 schreef The_Terminator het volgende:
Mijn inzending is inmiddels verstuurt, dit is em geworden:
[afbeelding]
Leuk, halfvolle melk in een halfvol glas.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:23 schreef Esto het volgende:
Ik heb vanmiddag paar dingen geprobeerd en vond 't zelf de beste..... Kan dit?
[afbeelding]
Lees maar eensquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:37 schreef PaulJRD het volgende:
[..]
Een fraaie kunstzinnige foto, maar ik begrijp de links met het nieuws niet.![]()
![]()
De bank hoort niet op de foto, het kussen dus ook niet. En gezien de positie van het kussen t.o.v. het onderwerp, is het kusen een overbodige, hinderlijke toevoeging aan een leuk gevonden onderwerp.quote:
Nee, want de andere zijn Broodje Bal, Patatje Pinda, Pindakaas... Dus moeten die bovenste twee ook zoiets voorstellen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
zwart en wit neem ik aan..?
peperkorrel en zoutkristalquote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
zwart en wit neem ik aan..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |