Tsja... Christan en Pais, die horen bij elkaar, maar dat zegt iemand die onze zoon niet kent echt helemaal niksquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:23 schreef RonaldV het volgende:
Wie bepaalt er trouwens wat er bij elkaar hoort?Er zijn zoveel dingen die op het eerste gezicht niks met elkaar te maken hebben, maar uiteindelijk toch alles...
Scherptediepte vind ik niet echt storend, de verlichting is iets waar ik altijd problemen mee heb, omdat ik nog steeds geen goeie lampen hebquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Leuk idee, belichting kan beter denk ik..... scherptediepte ook misschien?
Leuk die 'wolkjes' in je koffie
Dat hoort niet bíj elkaar... dat is één geheel!!!!! Bovendien is het reclamequote:Op donderdag 7 juli 2005 22:07 schreef dubbellu het volgende:
Ik heb deze maand weinig tijd maar vanavond snel even deze gemaakt:
[afbeelding]
is het wat?
![]()
Dan heb jij een vreemde andere kijk op één geheel, reclame is het wel maar om het nou af te plakkenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:48 schreef dane het volgende:
[..]
Dat hoort niet bíj elkaar... dat is één geheel!!!!! Bovendien is het reclame![]()
Het gaat opvallenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:49 schreef Astridj0h het volgende:
dubbellu heeft wat met voedsel/drinken volgens mij![]()
Wat een slechte acteur!quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tsja... Christan en Pais, die horen bij elkaar, maar dat zegt iemand die onze zoon niet kent echt helemaal niks
[afbeelding]
idd:quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:49 schreef Astridj0h het volgende:
dubbellu heeft wat met voedsel/drinken volgens mij![]()
Ik was wel aan het eten achter de cameraquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:00 schreef dubbellu het volgende:
Ik was wel aan het eten achter de camera![]()
dus tochquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:00 schreef dubbellu het volgende:
[..]
Ik was wel aan het eten achter de camera![]()
idemquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:51 schreef k_man het volgende:
Ik vraag me iedere keer weer af wat gelly nou in dit topic doet.
archiefmateriaalquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:13 schreef Re het volgende:
wie het nieuws een beetje heeft gevolgd...
[afbeelding]
ik had de tafel eerst schoongemaakt, voor de rest prima plaatquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:53 schreef The_Terminator het volgende:
Mijn inzending is inmiddels verstuurt, dit is em geworden:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:12 schreef Re het volgende:
ik had de tafel eerst schoongemaakt, voor de rest prima plaat
Dat kussen hoort bij die bankquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:18 schreef Shark.Bait het volgende:
En het kussen op de bank weggehaald
Wat mij betreft mag dit best in kleur, het blauw van het pak dat afsteekt tegen het witte van de melk.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:23 schreef Esto het volgende:
Ik heb vanmiddag paar dingen geprobeerd en vond 't zelf de beste..... Kan dit?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |