Bouma ging misschien toch ook richting Duitsland?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Nee, 3: Gomes, Bouma en Cocu.
Ach, bij de ajaciedjes op Fok loopt ook genoeg troep.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
\Ik ben blij dat ie niet voor Ajax is..
maar ze vieren nog wel een feestje voor onsquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Met een beetje pech zitten er nog 2 van de bovenstaande 6 spelers bij de selectie aankomend seizoen.
Shoppen in Keulen misschien...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bouma ging misschien toch ook richting Duitsland?
Jullie mogen hem hebben hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
\Ik ben blij dat ie niet voor Ajax is..
Ben het niet vaak met je eens maar nu wel.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:48 schreef twi het volgende:
Maar cultheld, wanneer een ploeg 15e wordt in de nationale competitie lijkt het mij enigszins raar om dan lyrisch te worden over een speler die in dat team een belangrijke rol heeft gespeeld. Of heb ik 't dan verkeerd?
Ongetwijfeld. Geldt voor iedere club.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:51 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ach, bij de ajaciedjes op Fok loopt ook genoeg troep.
Robert staat er ook bijquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Gilardino, Mascherano, Robinho, Gonzalez, Frey en Tevéz zijn echt prutsersquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:48 schreef twi het volgende:
Maar cultheld, wanneer een ploeg 15e wordt in de nationale competitie lijkt het mij enigszins raar om dan lyrisch te worden over een speler die in dat team een belangrijke rol heeft gespeeld. Of heb ik 't dan verkeerd?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:51 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ach, bij de ajaciedjes op Fok loopt ook genoeg troep.
Maar als Gago de held van Boca Juniors is en de nieuwe Messias, waarom heeft ie dan geen basisplaats in Argentinië onder 20?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gilardino, Mascherano, Robinho, Gonzalez, Frey en Tevéz zijn echt prutsers
Familie problemen. En dan hebben we het niet over een echtscheiding of zo.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Maar als Gago de held van Boca Juniors is en de nieuwe Messias, waarom heeft ie dan geen basisplaats in Argentinië onder 20?
misschien zoiets als van Bommel?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Maar als Gago de held van Boca Juniors is en de nieuwe Messias, waarom heeft ie dan geen basisplaats in Argentinië onder 20?
Waar hebben we het dan wel over? Of ben je persoonlijk bij de familie Gago betrokken waardoor het teveel pijn doet om daarover uit te wijden?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:07 schreef cultheld het volgende:
Familie problemen. En dan hebben we het niet over een echtscheiding of zo.
Vertrekt Ooijer?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:50 schreef Dylan Dog het volgende:
In Football Manager zeker nietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gilardino, Mascherano, Robinho, Gonzalez, Frey en Tevéz zijn echt prutsers
Leverkusen schijnt aan 'm te trekken. En nog wat andere Duitse clubs. 't Is nu of nooit voor Ooijerquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:10 schreef Sloggi het volgende:
Vertrekt Ooijer?
Van mij mag 'ie wegquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:12 schreef twi het volgende:
[..]
Leverkusen schijnt aan 'm te trekken. En nog wat andere Duitse clubs. 't Is nu of nooit voor Ooijer
Ik geloof dat 1 van z'n ouders onlangs is overleden. M'n Spaans is niet helemaal top, maar op clarin.com heb ik zoiets gelezen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:09 schreef twi het volgende:
[..]
Waar hebben we het dan wel over? Of ben je persoonlijk bij de familie Gago betrokken waardoor het teveel pijn doet om daarover uit te wijden?
Wat voor familieproblemen dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Familie problemen. En dan hebben we het niet over een echtscheiding of zo.
De eerste wedstrijd op het WK speelde hij wel degelijk op de 10 positie, omdat Messi werd gespaard door de coach.quote:Gago een 10 Dat is een grotere onzin uitspraak dan Rosicky en v/d Vaart naar PSV bij elkaar
Komt ie weer aan met dat WK. Huth speelde ook een keer in de spits bij Chelsea. Z'n normale positie is die van controlerende middenvelder.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:14 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Wat voor familieproblemen dan?
[..]
De eerste wedstrijd op het WK speelde hij wel degelijk op de 10 positie, omdat Messi werd gespaard door de coach.
Nee hoor, Huth is een verdedigerquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Komt ie weer aan met dat WK. Huth speelde ook een keer in de spits bij Chelsea. Z'n normale positie is die van controlerende middenvelder.
Positie van Gago he.quote:
Verdedigend en opbouwend is ie in ieder geval ontzettend sterk. Een inzicht van hier tot Timboektoe en kortom de nieuwe Fernando Redondo.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:15 schreef twi het volgende:
Gago speelt meer rechts, a la van Bommel dus, voor zover ik uit de opstellingen van Boca heb begrepen.
Hij had zelf een allergische reactie op iets en z'n pa ligt in coma.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik geloof dat 1 van z'n ouders onlangs is overleden. M'n Spaans is niet helemaal top, maar op clarin.com heb ik zoiets gelezen.
Je hebt ook zitten zoeken!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij had zelf een allergische reactie op iets en z'n pa ligt in coma.
Ah nog niet dood dus, ik las iets van muerta, dus vandaar dat ik dacht dat padre er niet meer was. Onder zulke omstandigheden zou ik in ieder geval niet eens meer afreizen naar Nederland.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij had zelf een allergische reactie op iets en z'n pa ligt in coma.
Huth wordt alleen gebruikt als spits als er nog 2 minuten op de klok staan en er lange mensen voorin moeten staan. Normaal speelt Gago inderdaad meer controlerend rechts op het middenveld. Gaat mij er meer om dat je doet alsof Pyth iets belachelijks zegt terwijl de coach van Argentinie hem een hele wedstrijd op 10 heeft laten spelen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Komt ie weer aan met dat WK. Huth speelde ook een keer in de spits bij Chelsea. Z'n normale positie is die van controlerende middenvelder.
Gago is geen 10 en zal ook nooit een 10 worden. Iedere speler speelt wel eens op een andere positie dan zijn normale positie.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:26 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Huth wordt alleen gebruikt als spits als er nog 2 minuten op de klok staan en er lange mensen voorin moeten staan. Normaal speelt Gago inderdaad meer controlerend rechts op het middenveld. Gaat mij er meer om dat je doet alsof Pyth iets belachelijks zegt terwijl de coach van Argentinie hem een hele wedstrijd op 10 heeft laten spelen.
Ook gek inderdaad. Er wonen alleen maar gekken in Brabant.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:46 schreef Sloggi het volgende:
Je bent ook gek als je weggaat uit Brabant
Naar Eindhoven Airport misschien.quote:
Je stopt met posten?quote:
Ik? Nee hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:26 schreef golfer het volgende:
Je stopt met posten?
Word je niet ziek van die nieuwe Redondo?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:54 schreef Dylan Dog het volgende:
Goede wedstrijd van Gago hoor...
Doodziek als ie niet komt wat je beloofd hebt...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Word je niet ziek van die nieuwe Redondo?
Ik heb niet beloofd dat hij komt, maar hij is wel haalbaar.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Doodziek als ie niet komt wat je belooft hebt...
Wijze praat DaMquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die spelers moeten minimaal 300.000 euro per jaar beuren plus de het transferbedrag en de meeste spelers uit Zuid Amerika of aarden niet of komen tekort.
Dan kan je je beperkte transferbudget beter steken in een Nederlands(Europees) talent of een ervaren speler
Hopen dat het een aankoop wordt ja, want het is nog niet rond helaas.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goede aankoop die PSV weer kampioen maakt
en Ferreyra dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Simons komt wel
Ik ben in elk geval erg tevreden met een middenveld
Cocu - Simons - Vayrinen en als stand-ins Affelay, De Jong en Lucius
Cocu centraal en Simons op links als hij komt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Simons komt wel
Ik ben in elk geval erg tevreden met een middenveld
Cocu - Simons - Vayrinen en als stand-ins Affelay, De Jong en Lucius
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die spelers moeten minimaal 300.000 430.000 euro per jaar beuren plus de het transferbedrag en de meeste spelers uit Zuid Amerika of aarden niet of komen tekort.
Dan kan je je beperkte transferbudget beter steken in een Nederlands(Europees) talent of een ervaren speler
Die wordt als een joker ingezet en moet zich eerst maar eens bewijzenquote:
En Vennegoor beweerd mooi dat het zo goed als zeker wasquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
PSV zou een bod van 5 miljoen op lee hebben afgewezen volgens PSV netwerk. Monaco zou hem willen hebben.
Ook zouden Lee en Vennegoor tegenvoorstellen hebben gedaan wat betreft de onderhandelingen over contractverlening, PSV zou tot nu toe niet hebben gereageerd.
B-Side Rats, fansite van NACquote:Diba betrokken bij onderhandelingen over Feher en Vonlanthen
NAC zou druk bezig zijn met PSV te onderhandelen over Johann Vonlanthen en over de (definitieve) terugkeer van Csaba Feher. Hierbij zou de inzet Anouar Diba zijn, die in Eindhoven zou moeten uitgroeien tot opvolger van Ji-Sung Park. Naast Diba zou NAC dan nog een bedrag van 150.000 euro moeten neertellen voor beide spelers, die in Eindhoven een beetje op een zijspoor zijn geraakt.
psv.netwerk.toquote:Kezman voor drie jaar naar Atletico Madrid
Mateja Kezman komt komend seizoen uit voor Atletico Madrid. De voormalig PSV-spits tekent voor drie jaar bij de club uit de Primera División. De 26-jarige Kezman wist bij Chelsea geen vaste basisplaats af te dwingen.
Waar heb ik dat gezegd?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Diba![]()
![]()
Moet niet gekker worden. Al vind Zapper Jefferey Visser ook een versterking dus het kan altijd gekker
Hij is tenminste clean he.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lekker boeiend die naam van die prutser.
Bron: Deel 99![]()
![]()
Was samen met Messi de beste aan Argentijnse zijde.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:11 schreef Spideyman het volgende:
Toegegeven: Gago speelde een prima pot.
[Centraal] Heracles Topic #4quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:10 schreef Zapper het volgende:
[..]
Hij is tenminste clean he.
Maar quote dan
Goed, de beide dames hebben dus blijkbaar niet het intellect om smilies te begrijpen?quote:
Sure, hij zou in ieder geval perfect in je rijtje favorieten Sibon - Bruggink passenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:18 schreef Zapper het volgende:
[..]
Goed, de beide dames hebben dus blijkbaar niet het intellect om smilies te begrijpen?
Maar, in tegenstelling tot jouw lijst namen, wél haalbaarquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:20 schreef cultheld het volgende:
Sure, hij zou in ieder geval perfect in je rijtje favorieten Sibon - Bruggink passen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
PSV zou een bod van 5 miljoen op lee hebben afgewezen volgens PSV netwerk. Monaco zou hem willen hebben.
Ook zouden Lee en Vennegoor tegenvoorstellen hebben gedaan wat betreft de onderhandelingen over contractverlening, PSV zou tot nu toe niet hebben gereageerd.
Dibaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:48 schreef JustJunior het volgende:
[..]
B-Side Rats, fansite van NAC
[..]
psv.netwerk.to
Diba zou ik niet eens een verkeerde speler vinden. Liever dan nog een andere buitenspeler erbij, en Diba goedkoop halen. Kan je Diba wat meer degelijkheid aanleren, en laten groeien
Ik kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen, zelfs met een ruil lijkt Kalou me veel te duur voor PSV. Kan me ook niet voorstellen dat Feyenoord hem naar de concurrent zou laten gaan.quote:Telegraaf: PSV onderhandelt met Feyenoord over ruil Kalou / Lucius
De Telegraaf meldt dat PSV in onderhandeling is met Feyenoord over het aantrekken van Salomon Kalou. Achter de schermen zou er onderhandeld worden, terwijl Feyenoord officieel laat weten niet open te staan voor een transfer. Gesproken zou worden over een ruil met Theo Lucius, waarbij PSV een miljoenenbedrag moet bijbetalen. Feyenoord zou zich in de winter ook al gemeld hebben voor Lucius.
Het zal toch wel op een kern van waarheid berusten denk ik.quote:Op woensdag 29 juni 2005 07:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Van PSV Netwerk:
[..]
Ik kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen, zelfs met een ruil lijkt Kalou me veel te duur voor PSV. Kan me ook niet voorstellen dat Feyenoord hem naar de concurrent zou laten gaan.
Niet genoeg kwaliteit vind ik.quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Middenvelders zat en Lamey of Feher kan we de stand-in voor Ooijer worden
Ik ook nietquote:Op woensdag 29 juni 2005 08:37 schreef Suijk het volgende:
Lucius naar feyenoord? Dat kan ik me niet voorstellen.
Olympique Marseille.quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Niet genoeg kwaliteit vind ik.
Waar voetbalt die Taiwo van Nigeria eigenlijk?
Uitstekende aanvallend ingestelde linksback![]()
Daar heb je gelijk in, en dat is jammer want ik vind hem echt een goede speler! Als er iemand wel een basisplaats verdient is hij dat wel.quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:55 schreef Suijk het volgende:
Lucius is wel jaren 'misbruikt', was altijd de 12e man maar het lijkt erop dat 'ie nu toch voor een basisplaats gaat. Als dat bij psv niet lukt, kan ik me wel indenken dat 'ie weg zou willen, maar dan naar een Duitse club ofzo, toch niet naar feyenoord...
Ik acht de kans dat die naar PSV komt niet heel erg groot eigenlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als Zabaleta komt komt hij vrijwel niet meer aan de bak
Dat is toch die van Argentinië? (met volgens mij duits bloed)quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:26 schreef Dylan Dog het volgende:
Iets anders: ben ik die enige die Gustavo Oberman echt een prachtige speler vindt?
Die kans is behoorlijk groot, er is alleen nog een kans dat Espanyol roet in het eten gaat gooienquote:Ik acht de kans dat die naar PSV komt niet heel erg groot eigenlijk.
Die speelt al wedstrijden op rij goed, heel beweeglijk en doelgericht. Hij heeft een Nederlandse opa trouwens...quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat is toch die van Argentinië? (met volgens mij duits bloed)
Heb niet zo heel goed op hem gelet...zat wel dat hij gewisseld werd... en toen viel zijn naam op.. meer niet eigenlijk
Ooo oke ...quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Die speelt al wedstrijden op rij goed, heel beweeglijk en doelgericht. Hij heeft een Nederlandse opa trouwens...
Geen idee, maar hij bevalt me gewoon erg goed. Kan als diepe spits (al denk ik dat ie daar iets te licht voor is), maar ook als 10 en op de flanken uit de voeten volgens mij.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ooo oke ...
dan zal ik eens goed opletten tijdens de finale (heb echt teveel gemist van 't WK)
Maar is het een haalbare speler dan?
Grappig, hoe weet je dat?quote:Die speelt al wedstrijden op rij goed, heel beweeglijk en doelgericht. Hij heeft een Nederlandse opa trouwens...
Dat vertelde men gisteren bij Studio Sport. Hij wist zelf niet waar zijn opa geboren was...quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Grappig, hoe weet je dat?
Als zijn vader Nederlander was toen hij geboren was, heeft hij recht op de Nederlandse nationaliteit al krijgt hij in Nederland toch wel een werkvergunning
Op basis waarvan DaM?quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die kans is behoorlijk groot, er is alleen nog een kans dat Espanyol roet in het eten gaat gooien
Ah, toe. Vertel het! Alsjeblieft! Ik moet het weten!quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb voor mij een redelijk betrouwbare bron dat PSV en Espanyol redelijk geinteresseerd zijn.
En nee ik vertel niet wat de bron is. Volgend jaar speelt hij in Europa en je zal moeten wachten
Bedoel je iemand in het bijzonder?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:11 schreef LuNaTiC het volgende:
Niet Theo!![]()
mag ik trouwens zijdelings opmerken, hoewel ik hier niet altijd post maar wel altijd alles lees, dat al dat gespeculeer en ophemelen van al die Zuid-Amerikanen, het denigreren van spelers zoals Simons, en de lijstjes van onhaalbare spelers en de betweterigheid (cq plaat voor de kop) van sommige mensen me behoorlijk de keel uit beginnen te komen?
Jou foto in het fotoboekquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:11 schreef LuNaTiC het volgende:
Niet Theo!![]()
mag ik trouwens zijdelings opmerken, hoewel ik hier niet altijd post maar wel altijd alles lees, dat al dat gespeculeer en ophemelen van al die Zuid-Amerikanen, het denigreren van spelers zoals Simons, en de lijstjes van onhaalbare spelers en de betweterigheid (cq plaat voor de kop) van sommige mensen me behoorlijk de keel uit beginnen te komen?
Dus weer een nieuwe dag van onderhandelen...quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:22 schreef Helly het volgende:
Zag vanochtend twee Belgen, druk bellend, strak in het pak, in een dikke Mercedes aankomen bij het stadion.
Degryse?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:22 schreef Helly het volgende:
Zag vanochtend twee Belgen, druk bellend, strak in het pak, in een dikke Mercedes aankomen bij het stadion.
Simons en zaakwaarnemer?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:22 schreef Helly het volgende:
Suijk is de leukste thuisquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:10 schreef Suijk het volgende:
Sonck?
Waarschijnlijk Degryse en de zaakwaarnemer van Simons.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:11 schreef Helly het volgende:
Simons zelf ook niet, het was een man van 30-40 en nog een oudere man.
Ik vind van niet, eigenlijkquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:11 schreef LuNaTiC het volgende:
Volgens mij wil Lucius niet eens naar Feyenoord. Lijkt me niet echt een stap vooruit. Hij is de ideale 12e man voor PSV en hij pakt toch ieder seizoen rond de 20-25 wedstrijden mee.quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:52 schreef Neoktheone het volgende:
Liever Kalou dan Lucius imho (met alle respect voor Theo, gaat me meer om voetballende kwaliteiten). Maar Lucius is een ras-PSV'er en die zal echt niet naar Feyenoord willen vertrekken...
Simons was al lang rond met PSV, de clubs zijn er vandaag dus ook uitgekomen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:13 schreef LuNaTiC het volgende:
Net op het sportjournaal: Simons heeft getekend (maar is PSV er nou al uit met Brugge?)
lijkt me dat het amper meer mis kan gaan
Ach je gunt jullie beste speler en kaptein toch wel een stapje hoger op?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:46 schreef Saviola het volgende:
Gvd, onze kapitein en beste speler kwijtAnyway, proficiat PSV, jullie hebben er een topper bij..
Lucius verdient heel veel respect. Nooit maakt hij problemen om zijn reserverol en wanneer hij er moet staan staat hij er meer dan gemotiveerd en blijkt hij gewoon een hele goede voetballer. Ik gun hem een basisplaats, en als hij bij Feyenoord wel aan de bak komt verdient hij dat misschien wel. (Liefst zie ik hem natuurlijk bij PSV spelen, maar Ooijer staat op z'n plek)quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:34 schreef LuNaTiC het volgende:
mooi
Kalou naar PSV zou eigenlijk het slagroom op de taart betekenen, maar ik wil dat eigenlijk niet ten koste van Lucius (voor de duidelijkheid: ik ben eigenlijk altijd stiekem fan geweest van Lucius, die zich elke keer gewoon bewijst)
Minder dan 5 miljoen iigquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu wil ik wel weten wat PSV uiteindelijk heeft betaald.
Denk dat PSV ongeveer net zoveel voor Simons heeft betaald dan ajax voor Lindenbergh.quote:
Nee manquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:01 schreef Cart_man het volgende:
Blijft een kutploeg, Pyth...
Neequote:Op woensdag 29 juni 2005 13:48 schreef PyTh het volgende:
Ach je gunt jullie beste speler en kaptein toch wel een stapje hoger op?![]()
![]()
Snap het want wij hebben iets soortgelijks met van Bommel.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:11 schreef Saviola het volgende:
[..]
NeeIk gunde hem meer een contract voor de rest van z'n carrière bij Brugge..
Vertel eens wat meer over jullie onze topper dan...quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:46 schreef Saviola het volgende:
Gvd, onze kapitein en beste speler kwijtAnyway, proficiat PSV, jullie hebben er een topper bij..
Jullie aanval is zwak en Vayrÿnen is ook niet bepaald een zekerheidje.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Gomes
Ooijer-Alex-Bouma-Lee
Vayrinen/Afellay-Cocu-Simons
Farfan-VoH-Beasley
Hey jij hierquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:01 schreef Cart_man het volgende:
Blijft een kutploeg, Pyth...
Ontzettend zwak inderdaad!quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Jullie aanval is zwak en Vayrÿnen is ook niet bepaald een zekerheidje.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:32 schreef ASSpirine het volgende:
Ben beetje laat om de jubilieum topic te zien
Takak is tactisch te slecht en doet verdedigend geen fluit.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:20 schreef sqlsmurft het volgende:
Begreep uit de kranten dat Takak voor noppes weg mag ! TAKAK !?!
Die gast vond ik nou eigenlijk echt goed voor een eigen talent van psv !
Hij heeft snelheid, techniek en karakter en zo'n speler mag gewoon gratis de deur uit lopen bij psv...
Ik hoop maar dat ie terug wil komen bij Zwolle, maar dat zal wel niet.
Wat is dat toch bij psv dat ze zo slecht omgaan met hun eigen talenten![]()
nee Degryse is een hoge piet bij Bruggequote:Op woensdag 29 juni 2005 11:27 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Degryse en de zaakwaarnemer van Simons.
PSV is van1913 maar het stadion is in fasen helemaal herbouwd.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:47 schreef twi het volgende:
Ik heb net het Feyenood topic door zitten nemen, en daarover werden over schulden gesproken en de schuld van PSV van 124 miljoen, waarvan 90 miljoen komt door eigendom van het stadion. Nu wist ik dat Feyenoord binnen 20 jaar van stadion moet wisselen vanwege de regel dat 100-jarige bouwwerken om de een of andere reden afgebroken moeten worden vanwege de veiligheid.
Nu ging ik kijken wanneer het PSV stadion was gebouwd, en dan kom ik via WorldStadiums.com uit op 1913. Ik neem aan dat deze datium niet klopt, aangezien het zou betekenen dat het stadion binnen 8 jaar moet worden afgebroken in verband met een verouderde fundering. Maar weet iemand hier me te vertellen hoe het daarmee dan wel zit? Is het stadion sindsdien zo verbouwd dat het gekwalificeerd is als "nieuw" stadion? Want ik neem aan dat alle recente uitbreidingen niet zouden zijn gemaakt wanneer 't in 2013 platgegooid zou gaan worden.
?? Dat bedoelt ie ook...quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee Degryse is een hoge piet bij Brugge
quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:47 schreef twi het volgende:
Ik heb net het Feyenood topic door zitten nemen, en daarover werden over schulden gesproken en de schuld van PSV van 124 miljoen, waarvan 90 miljoen komt door eigendom van het stadion. Nu wist ik dat Feyenoord binnen 20 jaar van stadion moet wisselen vanwege de regel dat 100-jarige bouwwerken om de een of andere reden afgebroken moeten worden vanwege de veiligheid.
Nu ging ik kijken wanneer het PSV stadion was gebouwd, en dan kom ik via WorldStadiums.com uit op 1913. Ik neem aan dat deze datium niet klopt, aangezien het zou betekenen dat het stadion binnen 8 jaar moet worden afgebroken in verband met een verouderde fundering. Maar weet iemand hier me te vertellen hoe het daarmee dan wel zit? Is het stadion sindsdien zo verbouwd dat het gekwalificeerd is als "nieuw" stadion? Want ik neem aan dat alle recente uitbreidingen niet zouden zijn gemaakt wanneer 't in 2013 platgegooid zou gaan worden.
ow weer slecht gelezen, k zie t nu ookquote:
en vrijwel alles zelf betaald, de gemeente betaald niet of nauwelijks meequote:Op woensdag 29 juni 2005 14:58 schreef LuNaTiC het volgende:
Sinds 1987 is het stadion meermalen herbouwd (eerder ook wel, maar toen was de grootste klap: betonrot in de hoofdtribune). In al die jaren daarna zijn diverse tribunes opnieuw gebouwd en het stadion uitgebreid.
Toen is overigens ook de basis gelegd voor de manier waarop PSV nu met bedrijven in het stadion de commerciele mogelijkheden exploiteert.
(toch een mooi boek 'Voor rood-wit gezonge')
De aanval is zwakquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Jammer Cultheldquote:Simons naar PSV
Timmy Simons (28) speelt de komende vier seizoenen voor PSV. De transfer van de aanvoerder van Club Brugge en het Belgische nationale team is vandaag officieel rond gekomen, zo meldt PSV Media.
Na de Fin Mika Väyrynen (overgekomen van Heerenveen) en de Argentijn Osmar Ferreyra (gehuurd van CSKA Moskou) is Simons de derde nieuwe versterking voor komend seizoen. De Belg begon zijn loopbaan bij SK Lommel, waarna hij vijf seizoenen uitkwam voor Club Brugge. Met die ploeg won hij veel prijzen, waaronder afgelopen seizoen opnieuw het landskampioenschap. In zijn loopbaan als prof staat de teller van Simons op 223 wedstrijden en 28 doelpunten. In 2002 kreeg hij de Gouden Schoen als beste speler van België. Simons is geboren in Diest, waar hij bij het plaatselijke TH Diest zijn carrière begon. Met hem erbij en de al genoemde Väyrynen en Ferrerya krijgt het middenveld van PSV intussen aardig vorm.
Rode Duivels
In 2001 debuteerde de verdedigende middenvelder voor de Rode Duivels, in Tsjechië speelde België toen met 1-1 gelijk. Sindsdien kwam Simons nog 37 keer uit voor de nationale ploeg en speelde hij ook op het wereldkampioenschap van 2002 in Japan en Zuid-Korea. De Vlaming uit de Belgische Kempen geldt als ‘een voorbeeldige clubspeler die alle opdrachten zonder morren perfect uitvoert’, aldus de sportpers van onze Zuiderburen. Simons komt in de buurt wonen, maar vindt het een prettige bijkomstigheid dat hij niet ver van zijn familie in Belgisch Brabant blijft. De controlerende speler is getrouwd met Kathy en is vader van een klein dochtertje, Laura.
"Aangename club"
De liefde tussen PSV en Simons komt van twee kanten. "Ik heb in Brugge aangegeven dat ik deze transfer naar PSV heel graag wilde rondmaken", aldus de Belg vanmiddag tegenover PSV Media. "Dit is een heel aangename club om voor te spelen. Er zijn hier nogal wat Belgen gepasseerd en die spreken alleen maar lof over PSV. Dit is voor mij een stap hogerop. De ambitie van de club is hetzelfde als die van mij, om bij de Europese top te spelen. Ik denk dat ik de stap nu kan zetten." De trainer bepaalt uiteraard, maar op welke positie zie jij jezelf graag spelen? "Ik heb geen lievelingspositie. Ik kan centraal op het middenveld of centraal achterin spelen. Het zal er vanaf hangen waar de trainer me nodig heeft. Ik tracht altijd in functie van het team te spelen." Een bijkomend voordeel is dat je dicht bij je familie kunt zijn, en dat je dochtertje straks naar een Nederlandstalige school toe kan. "Dat heeft ook een grote rol gespeeld in mijn beslissing."
Warme verstandhouding
PSV heeft altijd een warme verstandhouding gehad met voetballers uit België. Simons werd voorgegaan door achtereenvolgens Johan Devrindt, Erik Gerets (die later uiteraard ook nog hoofdcoach was van PSV), Tom van Mol, publiekslieveling Luc Nilis, Marc Degryse (tegenwoordig technische directeur van Club Brugge), Gilles de Bilde en Davy Oyen. Simons zette vanmiddag op De Herdgang zijn handtekening onder het vierjarige contract.
Tja, wat valt er te zeggen. Hij's snel, kopsterk, wendbaar, positioneel ijzersterk, heeft een goed spelinzicht en leiderscapaciteiten. Uitstekende strafschopnemer ook. Kan als centrale verdediger of als verdedigende middenvelder spelen. Zeurt niet en voert altijd z'n taken uit. Vrij onzichtbaar, maar toch onmisbaar...quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:15 schreef Dylan Dog het volgende:
Vertel eens wat meer over jullie onze topper dan...
Maar hij kan vast en zeker niet klaverjassen!quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:13 schreef Saviola het volgende:
[..]
Tja, wat valt er te zeggen. Hij's snel, kopsterk, wendbaar, positioneel ijzersterk, heeft een goed spelinzicht en leiderscapaciteiten. Uitstekende strafschopnemer ook. Kan als centrale verdediger of als verdedigende middenvelder spelen. Zeurt niet en voert altijd z'n taken uit. Vrij onzichtbaar, maar toch onmisbaar...
Bah, wat baal ik hiervan![]()
En zo gaan ze nog steeds verderquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:09 schreef LuNaTiC het volgende:
Daarna hebben ze ook Oost en West vervangen aangezien die niet meer aan 'de tijd' voldeden, en zo zijn ze in de jaren 90 eigenlijk verder gegaan.
Goede prijs.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:56 schreef Dylan Dog het volgende:
PSV betaalt volgens het forum van Club Brugge trouwens ¤ 3.7 miljoen.
Ik ben niet bepaald gecharmeerd van VOH en Beasly, en die Robert is weinig in actie gekomen.quote:
Het middenveld is niet bepaald breed bezet met een wisselspeler en een bankzitter uit Rusland op de bank...quote:Vayrynen is nog geen zekerheid, dat is wel waar. Gelukkig heeft PSV Affelay achter de hand en is er een extra middenvelder met de naam Ferreyra aangetrokken. Ik heb er vol vertrouwen in dat tenminste één van hen een stormachtige ontwikkeling gaat maken en PSV het middenveld laat doen heersen.
Ik vond Vayrynen bij heerenveen al niet opvallen. Hoe kan hij dan het spel gaan maken bij PSV en in de Champions Leageau?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:26 schreef Sloggi het volgende:
Het middenveld is niet bepaald breed bezet met een wisselspeler en een bankzitter uit Rusland op de bank...
volgens mij wilde Guus nog een rechtsback halenquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:36 schreef kollie het volgende:
Nu Kalou nog, en dan hebben we de selectie rond![]()
Niet nodig met Ooijer en Lucius. Haal dan een extra middenvelder en aanvaller.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij wilde Guus nog een rechtsback halen
Alleen zie ik Ferreyra ook graag in de basisquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Basis: Vayrinen - Cocu - Simons
Achter de hand: Lucius - Afellay - Ferreyra
Inderdaad niet breed bezet en kan kwalitatief niet tippen aan de basis en backup van ajax of feyenoord![]()
We hebben ook John de Jong, Van der Schaaf en Fehér nog...quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Basis: Vayrinen - Cocu - Simons
Achter de hand: Lucius - Afellay - Ferreyra
Inderdaad niet breed bezet en kan kwalitatief niet tippen aan de basis en backup van ajax of feyenoord![]()
Te slecht.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
We hebben ook John de Jong, Van der Schaaf en Fehér nog...
Ooijer is ook al 1e reserve voor de centrale verdediging en Lucius voor t middenveld, in de breedte valt juist nog te winnen tov vorig jaar.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:46 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Niet nodig met Ooijer en Lucius. Haal dan een extra middenvelder en aanvaller.
alleen de Jong heeft bewezen PSV aan te kunnen, beide andere gaan ook vrijwel zeker wegquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Feher en Schaaf zullen verkocht of verhuurd worden.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Goed nieuws voor Feyenoord en voor PSV. Hoewel Feyenoord dan echt nog wel een vervanger mag gaan zoeken voor Kalou. Want Ali Boussabon is net niks.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:58 schreef StarGazer het volgende:
Vi.nl :
Feyenoord en PSV naderen akkoord Kalou
29/6/2005 15:44
Het moet wel erg raar lopen wil Salomon Kalou komend seizoen niet bij PSV spelen. De Nederlandse kampioen is al bijna tot een akkoord gekomen met Feyenoord over de transfer van de Ivoriaanse aanvaller, die vorig seizoen twintig keer scoorde.
De Rotterdamse club had onlangs nog wel een eerste bod van PSV op Kalou afgewezen. Maar de laatste dagen lijkt Feyenoord zich te hebben neergelegd bij de verkoop van de Ivoriaanse aanvaller, zelfs als Kleine Kalou naar de Eindhovense club vertrekt.
Kalou staat nog tot medio 2007 onder contract bij Feyenoord, maar het negentienjarige talent weigert in te gaan op het aanbod van de Rotterdamse club zijn contract te verlengen. Reden voor de Stadionclub om nog deze zomer Kalou met een forse winst te verkopen.
PSV lijkt met succes Theo Lucius in de transfer te betrekken, want het tweede voorstel dat de Eindhovenaren deden (Lucius en een transfersom voor Kalou) zou goed zijn ontvangen in Rotterdam. Tweevoudig international Lucius zou bereid zijn over te stappen naar Feyenoord, dat hem afgelopen seizoen al had geprobeerd in te lijven.
zou het psv dan toch lukken om een speler bij een concurrent weg te plukken...
Waarschijnlijk wel. Krijg bijna medelijden met feyenoordquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:02 schreef pascalheister het volgende:
ja kom op niet Lucius
Maar als Kalou vertrekt gaat Kuijt ook neem ik aan ?
Maar daar gaat 't niet over in dit topicquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:03 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Krijg bijna medelijden met feyenoord
Nee klopt. Hele goede zet van psv als Kalou daadwerkelijk komt. En feyenoord mag zich dan diep gaan schamen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar daar gaat 't niet over in dit topic
PSV heeft al 3 spitsen, meer dan genoeg. Misschien bedoel je dat er een vervanger voor Park moet komen? Hiddink heeft namelijk aangegeven dat hij op zoek is naar een vervanger voor Park en dat hij op zoek is naar een rechtsback. Dat dat wat raar is als je Ooijer en Lucius ook al hebt is hier al meerdere malen besproken.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:33 schreef ub40_bboy het volgende:
Ook vind ik dat er nog steeds een nieuwe spits bij moet.
`quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:04 schreef Nashje het volgende:
Slimme en goede aankoop van psv. Niet slim van feyenoord om Kalou te laten gaan.
Ik heb medelijden met Luciusquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:03 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Krijg bijna medelijden met feyenoord
Die zouden bij alle clubs in Nederland, op Ajax, PSV en wellicht AZ na, meteen in de basis staan...quote:
Fijn dat je ook achter hem staat nu Cultquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:02 schreef cultheld het volgende:
Voor 3,7 miljoen valt 't nog meeIk zal per vandaag juichen voor Simons, ook al zou ik 'm zelf niet gehaald hebben, aangezien ik liever Gago of Katsouranis zou zien komen
Maar toch: Gefeliciteerd Simons, dat je PSV maar fijn aan de 19e landstitel helpt.
Maar te slecht voor PSV.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:07 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Die zouden bij alle clubs in Nederland, op Ajax, PSV en wellicht AZ na, meteen in de basis staan...
Omdat Feyenoord een gare verdediging heeft bedoel je?quote:
Ik hoop dat ik me enorm vergis en dat hij goed speelt bij PSV en dan zal ik de eerste zijn die mijn ongelijk erkentquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:07 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Fijn dat je ook achter hem staat nu Cult
Nee, Ooijer is gewoon beter. En als je dan Lucius kan ruilen voor Kalou, ben je gek als je dat niet doet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:17 schreef s0d het volgende:
stank voor dank voor lucius.. geweldige pot CL spelen, in NL elftal zeer goed presteren en dan naar feyenoord ?![]()
Ik vind Ooijer duidelijk niet beter maar das subjectief natuurlijkquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:18 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nee, Ooijer is gewoon beter. En als je dan Lucius kan ruilen voor Kalou, ben je gek als je dat niet doet.
Je poging tot hilariteit lukt bijna. Zelfs jij zult over een jaar toegeven dat Gago en Zabaleta echte toppers zijn, net zoals je je in Alex vergiste.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:17 schreef methodmich het volgende:
Kalou, die gaat namens PSV de hele CL klaren en maakt er minstens 22 in de campagne!
Zou een goede aankoop zijn, al had je voor dat geld beter Julio Panadero de la Oblea kunnen kopen of de nieuwe Braziliaan Compra Errada. Dan had je Lucius ook niet hoeven afstaan natuurlijk.
Simons rond is ook mooi.
Doe niet zo gemeen MMquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:17 schreef methodmich het volgende:
Kalou, die gaat namens PSV de hele CL klaren en maakt er minstens 22 in de campagne!
Zou een goede aankoop zijn, al had je voor dat geld beter Julio Panadero de la Oblea kunnen kopen of de nieuwe Braziliaan Compra Errada. Dan had je Lucius ook niet hoeven afstaan natuurlijk.
Je hebt je database er voor de zekerheid toch maar even op nageslagen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je poging tot hilariteit lukt bijna.
En weer 5e worden? Ik mag hopen dat dat toch niet de doelstelling is van feyenoord.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:06 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
`
Tuurlijk wel, nu kunnen zij nog geld voor hem krijgen en Lucius aan zich binden.
Als ie Spaans en Portugees kent, was dat niet nodig geweest. Maar heeft hij een database dan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je hebt je database er voor de zekerheid toch maar even op nageslagen?
Ja, die database die ik en jij ook hebt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als ie Spaans en Portugees kent, was dat niet nodig geweest. Maar heeft hij een database dan?
Nieuw Tekstdocument(1-Argentinie).txt en Nieuw Tekstdocument(1-Peru).txt op z'n desktopquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als ie Spaans en Portugees kent, was dat niet nodig geweest. Maar heeft hij een database dan?
Geen idee, als 'ie naar PSV gaat zullen we dat dus niet te weten komen totdat 'ie een Nederlands paspoort krijgt en naar een grote club vertrekt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:32 schreef Rest het volgende:
Ben beniewd of Kalou zich ook kan handhaven bij een topclub of dat het weer zo'n netnietje wordt.
Sinds wanneer kun je ESPN bekijken met Football Manager?quote:
Wat zou De Mortel on Tour ervan vinden?quote:
Die zijn opeens voor Feyenoordquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:34 schreef Djekko het volgende:
[..]
Wat zou De Mortel on Tour ervan vinden?
Mits het door zou gaan..
Een topclub voor Nederlandse begrippen heb ik het over. Een club die om de prijzen speelt. Een Europese topclub zie ik die Kalou sowieso niet redden.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:33 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee, als 'ie naar PSV gaat zullen we dat dus niet te weten komen totdat 'ie een Nederlands paspoort krijgt en naar een grote club vertrekt.
Ik heb niet zoveel verstand van computersquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:36 schreef twi het volgende:
Trouwens, cultheld, ga jij elke gratis upload service langs om speciaal elke week en andere quote-limit exceeded boodschap in je avatar te krijgen? Ik zie elke week weer een andere verschijnen
Eerst moet een verdediging staan. Als je twee top aanvallers hebt en een gatenkaas verdediging, gebeurd er hetzelfde wat vorig seizoen bij Feyenoord gebeurde. Dus laat Feyenoord eerst zijn verdediging maar op orde krijgen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
En weer 5e worden? Ik mag hopen dat dat toch niet de doelstelling is van feyenoord.
Je hebt zowiezo niet veel verstand hè.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel verstand van computers
quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Je hebt zowiezo niet veel verstand hè.
Mooie open deurquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nog wel genoeg verstand om sowieso correct te spellen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kalou kun je ook halen , zonder Lucius weg te doenquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:41 schreef du_ke het volgende:
jammer wanneer Lucius echt weg gaat. Maar Kalou is natuurlijk een hele goede speler.
Kuyt gaat al naar Liverpoolquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoezo, gaat Kuijt ook naar psv dan?
k wilde net zeggen kunnen we die niet meteen ook mee overnemenquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
quote:
Hoe krijgt ie het voor elkaar!quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, ik had um op die van mij gezet...
Maar binnen 1 dag kreeg zijn avatar een dikke 6000 hits..
Bye bye bandwith...
Richt uw toorn en wrok jegens uw eigen bestuurders, daar zij den ware aanstichters des kwades zijn.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nog wel genoeg verstand om sowieso correct te spellen.
Ja, die ruilen we voor Van der Schaaf en een rol trekdrop.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik gebruik 'm alleen op fokquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wsl ook op een andere site gebruikt of zo.
Gelukkig is het gratis.
Dat maakt dat bestuur daar toch niets uitquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ja, die ruilen we voor Van der Schaaf en een rol trekdrop.
Cultfiguur ben jequote:Op woensdag 29 juni 2005 17:42 schreef cultheld het volgende:
Ben ik hier nou echt zo populair? Er wordt volop aan mij gerefereerd
Je zwamt veel. Schreeuwende mensen krijgen altijd veel aandacht.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:42 schreef cultheld het volgende:
Ben ik hier nou echt zo populair? Er wordt volop aan mij gerefereerd
Gelukkig maar. Populair zijn op fok is niet iets om trots op te zijnquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je zwamt veel. Schreeuwende mensen krijgen altijd veel aandacht.
Wat overigens niet wil zeggen dat je dan populair bent.
Impopulair zijn ook nietquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Populair zijn op fok is niet iets om trots op te zijn![]()
resize / downscale dat plaatje danquote:
Stoere avatarquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:38 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
resize / downscale dat plaatje dan.... ik weet zeker dat ik er < 10kb van kan maken, tis niet eens animated ofzo!
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:38 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
resize / downscale dat plaatje dan.... ik weet zeker dat ik er < 10kb van kan maken, tis niet eens animated ofzo!
En vieze plaatjes bekijken hèquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebtIk heb niet zoveel met computers, zolang ik maar kan msn'en, downloaden en internetten.
Ook niet als het eigenlijk beter is voor z'n eigen persoonlijke ontwikkeling? Als hij nou zelf eindelijk eens in de basis wil staan, zou je hem dat misgunnen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:47 schreef DIJK het volgende:
noooooooooooooooooooooooooooooh niet theo inruilen.
psv.netwerk.toquote:OB: Westerhof ontkent ruil Lucius - Kalou
Een ruil tussen Salomon Kalou en Theo Lucius met een aantal extra miljoenen euro's bestempelt PSV-voorzitter Westerhof als onzin. Volgens de voorzitter is Lucius erg populair in Eindhoven. Lucius zelf heeft ook geen trek in een overgang naar Feyenoord. Volgens Lucius is hij niet van plan naar Rotterdam te gaan omdat hij het naar zijn zin heeft in Eindhoven. Het contract van Theo Lucius loopt nog tot 2007.
Niet nodigquote:
quote:
Gelukkig. Theo is een held. Ik hoop daarentegen wel dat Kalou komt, maar Theo moeten we gewoon houdenquote:
Zou niemand anders zin hebben in een avontuur in Rotterdam? En dan heb ik niet over mensen als Lamey, Schaaf of Sibon ofzoquote:
Eric Addo zou perfect passen in de Feyenoord verdedigingquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:37 schreef Djekko het volgende:
[..]
Zou niemand anders zin hebben in een avontuur in Rotterdam? En dan heb ik niet over mensen als Lamey, Schaaf of Sibon ofzoMaar iemand als De Jong?
Ja, was ff de eerste die in me opkwamquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
?????????????????????????????????????///
Hou die talentloze prutser maar
k denk dat vrijwel niemand naar Rotterdam wil. Ten Rouwelaar misschien, in rotterdam verzamelen ze graag keepersquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:37 schreef Djekko het volgende:
[..]
Zou niemand anders zin hebben in een avontuur in Rotterdam? En dan heb ik niet over mensen als Lamey, Schaaf of Sibon ofzoMaar iemand als De Jong?
We hebben ook zo ongelofelijk veel keepers, inderdaadquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k denk dat vrijwel niemand naar Rotterdam wil. Ten Rouwelaar misschien, in rotterdam verzamelen ze graag keepers
Hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:41 schreef Sloggi het volgende:
[..]
We hebben ook zo ongelofelijk veel keepers, inderdaad
Ten Rouwelaar is toch allang verkocht?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k denk dat vrijwel niemand naar Rotterdam wil. Ten Rouwelaar misschien, in rotterdam verzamelen ze graag keepers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |