Naar Eindhoven Airport misschien.quote:
Je stopt met posten?quote:
Ik? Nee hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:26 schreef golfer het volgende:
Je stopt met posten?
Word je niet ziek van die nieuwe Redondo?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:54 schreef Dylan Dog het volgende:
Goede wedstrijd van Gago hoor...
Doodziek als ie niet komt wat je beloofd hebt...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Word je niet ziek van die nieuwe Redondo?
Ik heb niet beloofd dat hij komt, maar hij is wel haalbaar.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Doodziek als ie niet komt wat je belooft hebt...
Wijze praat DaMquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die spelers moeten minimaal 300.000 euro per jaar beuren plus de het transferbedrag en de meeste spelers uit Zuid Amerika of aarden niet of komen tekort.
Dan kan je je beperkte transferbudget beter steken in een Nederlands(Europees) talent of een ervaren speler
Hopen dat het een aankoop wordt ja, want het is nog niet rond helaas.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goede aankoop die PSV weer kampioen maakt
en Ferreyra dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Simons komt wel
Ik ben in elk geval erg tevreden met een middenveld
Cocu - Simons - Vayrinen en als stand-ins Affelay, De Jong en Lucius
Cocu centraal en Simons op links als hij komt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Simons komt wel
Ik ben in elk geval erg tevreden met een middenveld
Cocu - Simons - Vayrinen en als stand-ins Affelay, De Jong en Lucius
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die spelers moeten minimaal 300.000 430.000 euro per jaar beuren plus de het transferbedrag en de meeste spelers uit Zuid Amerika of aarden niet of komen tekort.
Dan kan je je beperkte transferbudget beter steken in een Nederlands(Europees) talent of een ervaren speler
Die wordt als een joker ingezet en moet zich eerst maar eens bewijzenquote:
En Vennegoor beweerd mooi dat het zo goed als zeker wasquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
PSV zou een bod van 5 miljoen op lee hebben afgewezen volgens PSV netwerk. Monaco zou hem willen hebben.
Ook zouden Lee en Vennegoor tegenvoorstellen hebben gedaan wat betreft de onderhandelingen over contractverlening, PSV zou tot nu toe niet hebben gereageerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |