B-Side Rats, fansite van NACquote:Diba betrokken bij onderhandelingen over Feher en Vonlanthen
NAC zou druk bezig zijn met PSV te onderhandelen over Johann Vonlanthen en over de (definitieve) terugkeer van Csaba Feher. Hierbij zou de inzet Anouar Diba zijn, die in Eindhoven zou moeten uitgroeien tot opvolger van Ji-Sung Park. Naast Diba zou NAC dan nog een bedrag van 150.000 euro moeten neertellen voor beide spelers, die in Eindhoven een beetje op een zijspoor zijn geraakt.
psv.netwerk.toquote:Kezman voor drie jaar naar Atletico Madrid
Mateja Kezman komt komend seizoen uit voor Atletico Madrid. De voormalig PSV-spits tekent voor drie jaar bij de club uit de Primera División. De 26-jarige Kezman wist bij Chelsea geen vaste basisplaats af te dwingen.
Waar heb ik dat gezegd?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Diba![]()
![]()
Moet niet gekker worden. Al vind Zapper Jefferey Visser ook een versterking dus het kan altijd gekker
Hij is tenminste clean he.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lekker boeiend die naam van die prutser.
Bron: Deel 99![]()
![]()
Was samen met Messi de beste aan Argentijnse zijde.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:11 schreef Spideyman het volgende:
Toegegeven: Gago speelde een prima pot.
[Centraal] Heracles Topic #4quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:10 schreef Zapper het volgende:
[..]
Hij is tenminste clean he.
Maar quote dan
Goed, de beide dames hebben dus blijkbaar niet het intellect om smilies te begrijpen?quote:
Sure, hij zou in ieder geval perfect in je rijtje favorieten Sibon - Bruggink passenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:18 schreef Zapper het volgende:
[..]
Goed, de beide dames hebben dus blijkbaar niet het intellect om smilies te begrijpen?
Maar, in tegenstelling tot jouw lijst namen, wél haalbaarquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:20 schreef cultheld het volgende:
Sure, hij zou in ieder geval perfect in je rijtje favorieten Sibon - Bruggink passen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
PSV zou een bod van 5 miljoen op lee hebben afgewezen volgens PSV netwerk. Monaco zou hem willen hebben.
Ook zouden Lee en Vennegoor tegenvoorstellen hebben gedaan wat betreft de onderhandelingen over contractverlening, PSV zou tot nu toe niet hebben gereageerd.
Dibaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:48 schreef JustJunior het volgende:
[..]
B-Side Rats, fansite van NAC
[..]
psv.netwerk.to
Diba zou ik niet eens een verkeerde speler vinden. Liever dan nog een andere buitenspeler erbij, en Diba goedkoop halen. Kan je Diba wat meer degelijkheid aanleren, en laten groeien
Ik kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen, zelfs met een ruil lijkt Kalou me veel te duur voor PSV. Kan me ook niet voorstellen dat Feyenoord hem naar de concurrent zou laten gaan.quote:Telegraaf: PSV onderhandelt met Feyenoord over ruil Kalou / Lucius
De Telegraaf meldt dat PSV in onderhandeling is met Feyenoord over het aantrekken van Salomon Kalou. Achter de schermen zou er onderhandeld worden, terwijl Feyenoord officieel laat weten niet open te staan voor een transfer. Gesproken zou worden over een ruil met Theo Lucius, waarbij PSV een miljoenenbedrag moet bijbetalen. Feyenoord zou zich in de winter ook al gemeld hebben voor Lucius.
Het zal toch wel op een kern van waarheid berusten denk ik.quote:Op woensdag 29 juni 2005 07:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Van PSV Netwerk:
[..]
Ik kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen, zelfs met een ruil lijkt Kalou me veel te duur voor PSV. Kan me ook niet voorstellen dat Feyenoord hem naar de concurrent zou laten gaan.
Niet genoeg kwaliteit vind ik.quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Middenvelders zat en Lamey of Feher kan we de stand-in voor Ooijer worden
Ik ook nietquote:Op woensdag 29 juni 2005 08:37 schreef Suijk het volgende:
Lucius naar feyenoord? Dat kan ik me niet voorstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |