abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28319994
quote:
Diba betrokken bij onderhandelingen over Feher en Vonlanthen
NAC zou druk bezig zijn met PSV te onderhandelen over Johann Vonlanthen en over de (definitieve) terugkeer van Csaba Feher. Hierbij zou de inzet Anouar Diba zijn, die in Eindhoven zou moeten uitgroeien tot opvolger van Ji-Sung Park. Naast Diba zou NAC dan nog een bedrag van 150.000 euro moeten neertellen voor beide spelers, die in Eindhoven een beetje op een zijspoor zijn geraakt.
B-Side Rats, fansite van NAC
quote:
Kezman voor drie jaar naar Atletico Madrid
Mateja Kezman komt komend seizoen uit voor Atletico Madrid. De voormalig PSV-spits tekent voor drie jaar bij de club uit de Primera División. De 26-jarige Kezman wist bij Chelsea geen vaste basisplaats af te dwingen.
psv.netwerk.to

Diba zou ik niet eens een verkeerde speler vinden. Liever dan nog een andere buitenspeler erbij, en Diba goedkoop halen. Kan je Diba wat meer degelijkheid aanleren, en laten groeien
pi_28320020
Diba is niks voor PSV.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28320239
Ben ik met Cult eens.

Leuk voor Kezman
mooie club ( mooier dan Chelsea )
pi_28320382
Diba

Moet niet gekker worden. Al vind Zapper Jefferey Visser ook een versterking dus het kan altijd gekker
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 28 juni 2005 @ 23:00:22 #80
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28320451
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 22:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Diba

Moet niet gekker worden. Al vind Zapper Jefferey Visser ook een versterking dus het kan altijd gekker
Waar heb ik dat gezegd?

heet trouwens Jeffrey de Visscher, expert.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_28320682
Lekker boeiend die naam van die prutser.

Bron: Deel 99
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 28 juni 2005 @ 23:10:58 #82
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28320836
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 23:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lekker boeiend die naam van die prutser.

Bron: Deel 99
Hij is tenminste clean he.

Maar quote dan
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  dinsdag 28 juni 2005 @ 23:11:36 #83
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28320853
Toegegeven: Gago speelde een prima pot.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  dinsdag 28 juni 2005 @ 23:14:02 #84
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28320934
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 23:11 schreef Spideyman het volgende:
Toegegeven: Gago speelde een prima pot.
Was samen met Messi de beste aan Argentijnse zijde.
Maar vrees ook meteen dat hij nu helemaal onhaalbaar is voor PSV.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_28320973
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 23:10 schreef Zapper het volgende:

[..]

Hij is tenminste clean he.

Maar quote dan
[Centraal] Heracles Topic #4

ssst
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28321098
  dinsdag 28 juni 2005 @ 23:18:03 #87
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28321103
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 23:14 schreef cultheld het volgende:
[Centraal] Heracles Topic #4

ssst
Goed, de beide dames hebben dus blijkbaar niet het intellect om smilies te begrijpen?
pi_28321199
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 23:18 schreef Zapper het volgende:

[..]

Goed, de beide dames hebben dus blijkbaar niet het intellect om smilies te begrijpen?
Sure, hij zou in ieder geval perfect in je rijtje favorieten Sibon - Bruggink passen .
  dinsdag 28 juni 2005 @ 23:21:18 #89
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28321226
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 23:20 schreef cultheld het volgende:
Sure, hij zou in ieder geval perfect in je rijtje favorieten Sibon - Bruggink passen .
Maar, in tegenstelling tot jouw lijst namen, wél haalbaar
  dinsdag 28 juni 2005 @ 23:32:27 #90
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28321622
ZO de topics gaan opeens snel zeg...
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 29 juni 2005 @ 02:07:11 #91
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28325689
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 22:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
PSV zou een bod van 5 miljoen op lee hebben afgewezen volgens PSV netwerk. Monaco zou hem willen hebben.

Ook zouden Lee en Vennegoor tegenvoorstellen hebben gedaan wat betreft de onderhandelingen over contractverlening, PSV zou tot nu toe niet hebben gereageerd.
wat zouden we zonder Lee moeten doen
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 22:48 schreef JustJunior het volgende:

[..]

B-Side Rats, fansite van NAC
[..]

psv.netwerk.to

Diba zou ik niet eens een verkeerde speler vinden. Liever dan nog een andere buitenspeler erbij, en Diba goedkoop halen. Kan je Diba wat meer degelijkheid aanleren, en laten groeien
Diba we hebben toch al ballenjongens
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_28327238
Van PSV Netwerk:
quote:
Telegraaf: PSV onderhandelt met Feyenoord over ruil Kalou / Lucius

De Telegraaf meldt dat PSV in onderhandeling is met Feyenoord over het aantrekken van Salomon Kalou. Achter de schermen zou er onderhandeld worden, terwijl Feyenoord officieel laat weten niet open te staan voor een transfer. Gesproken zou worden over een ruil met Theo Lucius, waarbij PSV een miljoenenbedrag moet bijbetalen. Feyenoord zou zich in de winter ook al gemeld hebben voor Lucius.
Ik kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen, zelfs met een ruil lijkt Kalou me veel te duur voor PSV. Kan me ook niet voorstellen dat Feyenoord hem naar de concurrent zou laten gaan.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 29 juni 2005 @ 08:34:56 #93
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28327542
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 07:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Van PSV Netwerk:
[..]

Ik kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen, zelfs met een ruil lijkt Kalou me veel te duur voor PSV. Kan me ook niet voorstellen dat Feyenoord hem naar de concurrent zou laten gaan.
Het zal toch wel op een kern van waarheid berusten denk ik.
Ben benieuwd!
pi_28327570
Lucius naar feyenoord? Dat kan ik me niet voorstellen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_28327628
Zoals daar al gemeld werd: Colin, Lamey en Van der Schaaf mogen ze wel hebben, maar Lucius?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_28327645
Middenvelders zat en Lamey of Feher kan we de stand-in voor Ooijer worden
  woensdag 29 juni 2005 @ 08:43:29 #97
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28327654
Ik zou het ook erg jammer vinden als Lucius naar feyenoord zou verkassen.
Kan me ook haast niet voorstellen dat PSV Lucius in zo'n ruil zou willen betrekken.

Maar we zullen zien, Kalou zou wel de perfecte opvolger van Park zijn
  woensdag 29 juni 2005 @ 08:48:13 #98
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28327712
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 08:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Middenvelders zat en Lamey of Feher kan we de stand-in voor Ooijer worden
Niet genoeg kwaliteit vind ik.

Waar voetbalt die Taiwo van Nigeria eigenlijk?
Uitstekende aanvallend ingestelde linksback
pi_28327779
Liever Kalou dan Lucius imho (met alle respect voor Theo, gaat me meer om voetballende kwaliteiten). Maar Lucius is een ras-PSV'er en die zal echt niet naar Feyenoord willen vertrekken...
We sure are cute for two ugly people.
  woensdag 29 juni 2005 @ 08:54:33 #100
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28327815
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 08:37 schreef Suijk het volgende:
Lucius naar feyenoord? Dat kan ik me niet voorstellen.
Ik ook niet
Dat lijkt me totaal geen goede ruil om eerlijk te zijn
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')