quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:30 schreef Apoc2003 het volgende:
Goed nieuws:
[..]
Bron: www.hafc-1903.nl
en nu snel erbij zijn he pfaf![]()
![]()
Dat respect had ie van mij ook wel gekregen mits hij niet zwaar respectloos blij liep te doen toen hij scoorde tegen Twente in de kampioenswedstrijd van PSV ooit..quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:39 schreef Zapper het volgende:
Nou nou, die jongen is nog wel in Almelo gebeuren, respect voor Arnold.
Niet naar Excelsior'31 in ieder geval, wij hebben de limiet van 6 'buitenlanders' al bereikt.quote:
of ze houden het express een beetje stil. Ik denk dat dat bij Twente ook het geval is.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Niet naar Excelsior'31 in ieder geval, wij hebben de limiet van 6 'buitenlanders' al bereikt.
Het is wel een domper voor Heracles, volgens mij wil het niet zo vlotten met het aantrekken van nieuwe spelers.![]()
U bent wel degelijk in staat om te lezen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:51 schreef Moody het volgende:
Tja, 2 jongetjes op een feestje. Ik word er niet heet van ofzo
OMGquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:16 schreef Zapper het volgende:
Jeff de Visscher naar De Graafschap.
had zatquote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 12:47 schreef Zapper het volgende:
Ja dat moet nog blijken.
Erwin Leurink naar FC Omniworld
Hij had bij ons (Excelsior'31) getekend ondanks de interesse van Omniworld. Een tweede aanbod van Omniworld heeft hem wel weer aan het twijfelen gebracht. Op de Excelsior site wordt nog niks bevestigd. Hopelijk kiest hij voor z'n maatschappelijke carriere en Excelsior31.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:18 schreef Zapper het volgende:
Hoezo de?
Het gerucht (ik dacht dat het al zeker was...) staat inmiddels op de bekende sites.
Sinouh als keeper ? Die heeft schijnbaar al via zijn zaakwaarnemer te kennen gegeven wel intresse te hebben in heraclesquote:Op maandag 27 juni 2005 22:12 schreef Zapper het volgende:
Goed, als we nu gewoon eens aannemen dat er woensdag inderdaad een persconferentie is, want ik hoor het inmiddels al van heel wat mensen, wie mogen dan die 5 (want dat aantal wordt genoemd) voetballers wel niet zijn?
1. Ali Elkhattabi (nieuwe naam, goede naam!)
2. Gerald Sibon (toch weer de geruchten)
3. Hugo (zou al direct na promotie tekenen...)
4. Bernard Hofstede (deze is zo goed als zeker)
5. ?
Ik hoorde vandaag in Almelo nog de namen van Gudelj en Takak.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:12 schreef Zapper het volgende:
Goed, als we nu gewoon eens aannemen dat er woensdag inderdaad een persconferentie is, want ik hoor het inmiddels al van heel wat mensen, wie mogen dan die 5 (want dat aantal wordt genoemd) voetballers wel niet zijn?
1. Ali Elkhattabi (nieuwe naam, goede naam!)
2. Gerald Sibon (toch weer de geruchten)
3. Hugo (zou al direct na promotie tekenen...)
4. Bernard Hofstede (deze is zo goed als zeker)
5. ?
Deze zou zelfs al zeker zijn, maar ja, betrouwbaarheidquote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:39 schreef Stpan het volgende:
Als Elkhattabi naar Heracles gaat ipv terugkeert naar Sparta dan...................uh........ ben ik verbaasd.
Look what you did, you made me cryquote:Op woensdag 29 juni 2005 03:56 schreef cultheld het volgende:
De Goey gaat naar Westham United en Heracles is hierdoor definitief van de baan
MM, Greven werd 2 weken geleden al genoemd en Smit heeft het direct afgewimpeld.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:41 schreef methodmich het volgende:
Sammy Greven en Sander Westerveld worden genoemd dus.
Smit heeft tegen de VI gezegd dat Heracles drie spelers een aanbieding heeft gedaan. Daarbij gaat het onder andere om Hofstede en Greven.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:52 schreef Zapper het volgende:
[..]
MM, Greven werd 2 weken geleden al genoemd en Smit heeft het direct afgewimpeld.
Dus hoe jij hier bij komt?
En als je het nieuws had gevolgd, dan wist je, zoals ik al aangaf, dat dat al oud nieuws is en bovendien stellig werd ontkend door Herr Schmitt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Smit heeft tegen de VI gezegd dat Heracles drie spelers een aanbieding heeft gedaan. Daarbij gaat het onder andere om Hofstede en Greven.
Dan zijn ze bij VI niet up-to-date, of Jantje Smit verkondigt tegen VI wat anders.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:49 schreef Zapper het volgende:
[..]
En als je het nieuws had gevolgd, dan wist je, zoals ik al aangaf, dat dat al oud nieuws is en bovendien stellig werd ontkend door Herr Schmitt.
Pas maar op, morgen is er weer een persconferentie!!!quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan zijn ze bij VI niet up-to-date, of Jantje Smit verkondigt tegen VI wat anders.
Kort, maar heerlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog een beetje geslapen Zapper?
Half uurtjequote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:58 schreef Yeahinho het volgende:
Wanneer staat die persconferentie gepland?
Hmm, MacDonald is erg veel geblesseerd geweest. Het is een goede voetballer, dat hebben we wel kunnen zien in zijn gespeelde wedstrijden, zonde dus dat ie niet mocht blijven.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
McDonald zal niet echt gemist worden. FCDB wilde hem vorig seizoen ook, maar hij koos voor Heracles omdat hij er een stuk of 25 wilde maken in één seizoen. Dat is 'm net niet gelukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |