quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:06 schreef Zapper het volgende:
[..]
Als we daar ons grote Twente-kneusje niet hebben.
Zal ik de primeur maar brengen dan, Sepp de Roover, 20 jarige Belg van Jong PSV, heeft een 2-jarig contract getekend.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:55 schreef Apoc2003 het volgende:
Het is akelig stil rond eventuele transfers![]()
Heracles wat doe je !!!
quote:Kees Ploegsma de zaakwaarnemer van Vonlanthen heeft de deal afgelopen zondag gesloten met een delegatie van Heracles. Nadat PSV Vonlanthen terug haalde van Brescia wilde het de speler nogmaals voor een jaar uitlenen maar alleen in Nederland.
Belangstelling was ervan Roda JC en RKC maar toen zaterdag de deal met Roda afketste om financiële redenen was Heracles afgelopen zondag snel rond met dhr Remmers en Hiddink van PSV.
Alleen de speler zelf kan nog beslissen om niet uit te willen komen voor Heracles.
Heb op verschillende sites gelezen dat het hét talent van PSV moest zijn na Afellay. Hij was de na nalezen centrale verdediger en aanvoerder van Jong PSV.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:18 schreef pfaf het volgende:
De verkeerde Belg van jong PSV.![]()
Kent iemand die jongen een beetje?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:10 schreef Vince22 het volgende:
Jeffrey de Visscher voor 1 jaar bijgetekend
Dit zal dan wel een vergissing zijn geweest?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:25 schreef pfaf het volgende:
Zal ik de primeur maar brengen dan, Sepp de Roover, 20 jarige Belg van Jong PSV, heeft een 2-jarig contract getekend.
Een paar posts omhoog, dit moest dus Wuytens zijn, de andere 20-jarige Belgische middenvelder van jong-PSV.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:03 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dit zal dan wel een vergissing zijn geweest?
Ah, je had dus gegokt!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:06 schreef pfaf het volgende:
Een paar posts omhoog, dit moest dus Wuytens zijn, de andere 20-jarige Belgische middenvelder van jong-PSV.
Tuuuuuurlijk doet Jan Smit dat!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:40 schreef Zapper het volgende:
"Jan Smit vertelde dat Heracles vandaag nog meerdere namen bekend zou maken.
"Iemand" vertelde mij dat Heracles een 2 jarig contract getekend had met een 20-jarige Belgische jong-PSV speler, toen ik vroeg of het De Roover was, kreeg ik een, "Ja, die kon het nog wel eens zijn ja" terug.quote:
Dan zit je er wel aardig dicht opquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:52 schreef pfaf het volgende:
"Iemand" vertelde mij dat Heracles een 2 jarig contract getekend had met een 20-jarige Belgische jong-PSV speler, toen ik vroeg of het De Roover was, kreeg ik een, "Ja, die kon het nog wel eens zijn ja" terug.![]()
Zo goed was Barry nou ook weer niet hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:14 schreef Zapper het volgende:
Niets meer van gehoord, dus dat zal wel niet doorgaan.
Laten ze Barry Reijs maar terughalen
Tja, Heracles... Het staat dus in Tubantia, onder een officieel bericht van Heracles, daarnaast op hun eigen website, op VI.nl, op diverse fansites.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:54 schreef pfaf het volgende:
En De Visscher ontkent? Jezus Christus, waar zijn ze nou me bezig dan?
omgquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:42 schreef NeedeRadicals het volgende:
de Misser
Bron: www.hafc-1903.nlquote:Via het forum van VakQ.nl is te lezen dat weer nieuws bekend is over de uitbreiding van het Polman stadion...
Het bestuur heeft zojuist tijdens een vrijwilligersavond het volgende goede nieuws bekend gemaakt:
Het stadion gaat met 3000 plaatsen uitgebreid worden aan alle 4 de kanten van het stadion, dus de capaciteit gaat naar bijna 10000 plaatsen. De tribunes zullen mooi doorlopen tot onder aan het veld, waar een speciale 'engelse' boarding geplaatst wordt, die kan kantelen bij calamiteiten.
Aan de 'andere' lange zijde zullen over de gehele lengte skyboxen gebouwd worden, dus Heracles kan flink groeien in de begroting!
Heracles wil per direct alles op alles zetten om dit voor 13 augustus gerealiseerd te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |