quote:Op maandag 27 juni 2005 12:47 schreef Zapper het volgende:
Ja dat moet nog blijken.
Erwin Leurink naar FC Omniworld
Hij had bij ons (Excelsior'31) getekend ondanks de interesse van Omniworld. Een tweede aanbod van Omniworld heeft hem wel weer aan het twijfelen gebracht. Op de Excelsior site wordt nog niks bevestigd. Hopelijk kiest hij voor z'n maatschappelijke carriere en Excelsior31.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:18 schreef Zapper het volgende:
Hoezo de?
Het gerucht (ik dacht dat het al zeker was...) staat inmiddels op de bekende sites.
Sinouh als keeper ? Die heeft schijnbaar al via zijn zaakwaarnemer te kennen gegeven wel intresse te hebben in heraclesquote:Op maandag 27 juni 2005 22:12 schreef Zapper het volgende:
Goed, als we nu gewoon eens aannemen dat er woensdag inderdaad een persconferentie is, want ik hoor het inmiddels al van heel wat mensen, wie mogen dan die 5 (want dat aantal wordt genoemd) voetballers wel niet zijn?
1. Ali Elkhattabi (nieuwe naam, goede naam!)
2. Gerald Sibon (toch weer de geruchten)
3. Hugo (zou al direct na promotie tekenen...)
4. Bernard Hofstede (deze is zo goed als zeker)
5. ?
Ik hoorde vandaag in Almelo nog de namen van Gudelj en Takak.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:12 schreef Zapper het volgende:
Goed, als we nu gewoon eens aannemen dat er woensdag inderdaad een persconferentie is, want ik hoor het inmiddels al van heel wat mensen, wie mogen dan die 5 (want dat aantal wordt genoemd) voetballers wel niet zijn?
1. Ali Elkhattabi (nieuwe naam, goede naam!)
2. Gerald Sibon (toch weer de geruchten)
3. Hugo (zou al direct na promotie tekenen...)
4. Bernard Hofstede (deze is zo goed als zeker)
5. ?
Deze zou zelfs al zeker zijn, maar ja, betrouwbaarheidquote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:39 schreef Stpan het volgende:
Als Elkhattabi naar Heracles gaat ipv terugkeert naar Sparta dan...................uh........ ben ik verbaasd.
Look what you did, you made me cryquote:Op woensdag 29 juni 2005 03:56 schreef cultheld het volgende:
De Goey gaat naar Westham United en Heracles is hierdoor definitief van de baan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |