Gelukkig maar. Populair zijn op fok is niet iets om trots op te zijnquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je zwamt veel. Schreeuwende mensen krijgen altijd veel aandacht.
Wat overigens niet wil zeggen dat je dan populair bent.
Impopulair zijn ook nietquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Populair zijn op fok is niet iets om trots op te zijn![]()
resize / downscale dat plaatje danquote:
Stoere avatarquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:38 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
resize / downscale dat plaatje dan.... ik weet zeker dat ik er < 10kb van kan maken, tis niet eens animated ofzo!
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:38 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
resize / downscale dat plaatje dan.... ik weet zeker dat ik er < 10kb van kan maken, tis niet eens animated ofzo!
En vieze plaatjes bekijken hèquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebtIk heb niet zoveel met computers, zolang ik maar kan msn'en, downloaden en internetten.
Ook niet als het eigenlijk beter is voor z'n eigen persoonlijke ontwikkeling? Als hij nou zelf eindelijk eens in de basis wil staan, zou je hem dat misgunnen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:47 schreef DIJK het volgende:
noooooooooooooooooooooooooooooh niet theo inruilen.
psv.netwerk.toquote:OB: Westerhof ontkent ruil Lucius - Kalou
Een ruil tussen Salomon Kalou en Theo Lucius met een aantal extra miljoenen euro's bestempelt PSV-voorzitter Westerhof als onzin. Volgens de voorzitter is Lucius erg populair in Eindhoven. Lucius zelf heeft ook geen trek in een overgang naar Feyenoord. Volgens Lucius is hij niet van plan naar Rotterdam te gaan omdat hij het naar zijn zin heeft in Eindhoven. Het contract van Theo Lucius loopt nog tot 2007.
Niet nodigquote:
quote:
Gelukkig. Theo is een held. Ik hoop daarentegen wel dat Kalou komt, maar Theo moeten we gewoon houdenquote:
Zou niemand anders zin hebben in een avontuur in Rotterdam? En dan heb ik niet over mensen als Lamey, Schaaf of Sibon ofzoquote:
Eric Addo zou perfect passen in de Feyenoord verdedigingquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:37 schreef Djekko het volgende:
[..]
Zou niemand anders zin hebben in een avontuur in Rotterdam? En dan heb ik niet over mensen als Lamey, Schaaf of Sibon ofzoMaar iemand als De Jong?
Ja, was ff de eerste die in me opkwamquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
?????????????????????????????????????///
Hou die talentloze prutser maar
k denk dat vrijwel niemand naar Rotterdam wil. Ten Rouwelaar misschien, in rotterdam verzamelen ze graag keepersquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:37 schreef Djekko het volgende:
[..]
Zou niemand anders zin hebben in een avontuur in Rotterdam? En dan heb ik niet over mensen als Lamey, Schaaf of Sibon ofzoMaar iemand als De Jong?
We hebben ook zo ongelofelijk veel keepers, inderdaadquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k denk dat vrijwel niemand naar Rotterdam wil. Ten Rouwelaar misschien, in rotterdam verzamelen ze graag keepers
Hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:41 schreef Sloggi het volgende:
[..]
We hebben ook zo ongelofelijk veel keepers, inderdaad
Ten Rouwelaar is toch allang verkocht?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k denk dat vrijwel niemand naar Rotterdam wil. Ten Rouwelaar misschien, in rotterdam verzamelen ze graag keepers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |