Waarschijnlijk wel. Krijg bijna medelijden met feyenoordquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:02 schreef pascalheister het volgende:
ja kom op niet Lucius
Maar als Kalou vertrekt gaat Kuijt ook neem ik aan ?
Maar daar gaat 't niet over in dit topicquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:03 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Krijg bijna medelijden met feyenoord
Nee klopt. Hele goede zet van psv als Kalou daadwerkelijk komt. En feyenoord mag zich dan diep gaan schamen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar daar gaat 't niet over in dit topic
PSV heeft al 3 spitsen, meer dan genoeg. Misschien bedoel je dat er een vervanger voor Park moet komen? Hiddink heeft namelijk aangegeven dat hij op zoek is naar een vervanger voor Park en dat hij op zoek is naar een rechtsback. Dat dat wat raar is als je Ooijer en Lucius ook al hebt is hier al meerdere malen besproken.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:33 schreef ub40_bboy het volgende:
Ook vind ik dat er nog steeds een nieuwe spits bij moet.
`quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:04 schreef Nashje het volgende:
Slimme en goede aankoop van psv. Niet slim van feyenoord om Kalou te laten gaan.
Ik heb medelijden met Luciusquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:03 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Krijg bijna medelijden met feyenoord
Die zouden bij alle clubs in Nederland, op Ajax, PSV en wellicht AZ na, meteen in de basis staan...quote:
Fijn dat je ook achter hem staat nu Cultquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:02 schreef cultheld het volgende:
Voor 3,7 miljoen valt 't nog meeIk zal per vandaag juichen voor Simons, ook al zou ik 'm zelf niet gehaald hebben, aangezien ik liever Gago of Katsouranis zou zien komen
Maar toch: Gefeliciteerd Simons, dat je PSV maar fijn aan de 19e landstitel helpt.
Maar te slecht voor PSV.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:07 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Die zouden bij alle clubs in Nederland, op Ajax, PSV en wellicht AZ na, meteen in de basis staan...
Omdat Feyenoord een gare verdediging heeft bedoel je?quote:
Ik hoop dat ik me enorm vergis en dat hij goed speelt bij PSV en dan zal ik de eerste zijn die mijn ongelijk erkentquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:07 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Fijn dat je ook achter hem staat nu Cult
Nee, Ooijer is gewoon beter. En als je dan Lucius kan ruilen voor Kalou, ben je gek als je dat niet doet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:17 schreef s0d het volgende:
stank voor dank voor lucius.. geweldige pot CL spelen, in NL elftal zeer goed presteren en dan naar feyenoord ?![]()
Ik vind Ooijer duidelijk niet beter maar das subjectief natuurlijkquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:18 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nee, Ooijer is gewoon beter. En als je dan Lucius kan ruilen voor Kalou, ben je gek als je dat niet doet.
Je poging tot hilariteit lukt bijna. Zelfs jij zult over een jaar toegeven dat Gago en Zabaleta echte toppers zijn, net zoals je je in Alex vergiste.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:17 schreef methodmich het volgende:
Kalou, die gaat namens PSV de hele CL klaren en maakt er minstens 22 in de campagne!
Zou een goede aankoop zijn, al had je voor dat geld beter Julio Panadero de la Oblea kunnen kopen of de nieuwe Braziliaan Compra Errada. Dan had je Lucius ook niet hoeven afstaan natuurlijk.
Simons rond is ook mooi.
Doe niet zo gemeen MMquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:17 schreef methodmich het volgende:
Kalou, die gaat namens PSV de hele CL klaren en maakt er minstens 22 in de campagne!
Zou een goede aankoop zijn, al had je voor dat geld beter Julio Panadero de la Oblea kunnen kopen of de nieuwe Braziliaan Compra Errada. Dan had je Lucius ook niet hoeven afstaan natuurlijk.
Je hebt je database er voor de zekerheid toch maar even op nageslagen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je poging tot hilariteit lukt bijna.
En weer 5e worden? Ik mag hopen dat dat toch niet de doelstelling is van feyenoord.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:06 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
`
Tuurlijk wel, nu kunnen zij nog geld voor hem krijgen en Lucius aan zich binden.
Als ie Spaans en Portugees kent, was dat niet nodig geweest. Maar heeft hij een database dan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je hebt je database er voor de zekerheid toch maar even op nageslagen?
Ja, die database die ik en jij ook hebt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als ie Spaans en Portugees kent, was dat niet nodig geweest. Maar heeft hij een database dan?
Nieuw Tekstdocument(1-Argentinie).txt en Nieuw Tekstdocument(1-Peru).txt op z'n desktopquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als ie Spaans en Portugees kent, was dat niet nodig geweest. Maar heeft hij een database dan?
Geen idee, als 'ie naar PSV gaat zullen we dat dus niet te weten komen totdat 'ie een Nederlands paspoort krijgt en naar een grote club vertrekt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:32 schreef Rest het volgende:
Ben beniewd of Kalou zich ook kan handhaven bij een topclub of dat het weer zo'n netnietje wordt.
Sinds wanneer kun je ESPN bekijken met Football Manager?quote:
Wat zou De Mortel on Tour ervan vinden?quote:
Die zijn opeens voor Feyenoordquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:34 schreef Djekko het volgende:
[..]
Wat zou De Mortel on Tour ervan vinden?
Mits het door zou gaan..
Een topclub voor Nederlandse begrippen heb ik het over. Een club die om de prijzen speelt. Een Europese topclub zie ik die Kalou sowieso niet redden.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:33 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee, als 'ie naar PSV gaat zullen we dat dus niet te weten komen totdat 'ie een Nederlands paspoort krijgt en naar een grote club vertrekt.
Ik heb niet zoveel verstand van computersquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:36 schreef twi het volgende:
Trouwens, cultheld, ga jij elke gratis upload service langs om speciaal elke week en andere quote-limit exceeded boodschap in je avatar te krijgen? Ik zie elke week weer een andere verschijnen
Eerst moet een verdediging staan. Als je twee top aanvallers hebt en een gatenkaas verdediging, gebeurd er hetzelfde wat vorig seizoen bij Feyenoord gebeurde. Dus laat Feyenoord eerst zijn verdediging maar op orde krijgen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
En weer 5e worden? Ik mag hopen dat dat toch niet de doelstelling is van feyenoord.
Je hebt zowiezo niet veel verstand hè.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel verstand van computers
quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Je hebt zowiezo niet veel verstand hè.
Mooie open deurquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nog wel genoeg verstand om sowieso correct te spellen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kalou kun je ook halen , zonder Lucius weg te doenquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:41 schreef du_ke het volgende:
jammer wanneer Lucius echt weg gaat. Maar Kalou is natuurlijk een hele goede speler.
Kuyt gaat al naar Liverpoolquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoezo, gaat Kuijt ook naar psv dan?
k wilde net zeggen kunnen we die niet meteen ook mee overnemenquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
quote:
Hoe krijgt ie het voor elkaar!quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, ik had um op die van mij gezet...
Maar binnen 1 dag kreeg zijn avatar een dikke 6000 hits..
Bye bye bandwith...
Richt uw toorn en wrok jegens uw eigen bestuurders, daar zij den ware aanstichters des kwades zijn.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nog wel genoeg verstand om sowieso correct te spellen.
Ja, die ruilen we voor Van der Schaaf en een rol trekdrop.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik gebruik 'm alleen op fokquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wsl ook op een andere site gebruikt of zo.
Gelukkig is het gratis.
Dat maakt dat bestuur daar toch niets uitquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ja, die ruilen we voor Van der Schaaf en een rol trekdrop.
Cultfiguur ben jequote:Op woensdag 29 juni 2005 17:42 schreef cultheld het volgende:
Ben ik hier nou echt zo populair? Er wordt volop aan mij gerefereerd
Je zwamt veel. Schreeuwende mensen krijgen altijd veel aandacht.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:42 schreef cultheld het volgende:
Ben ik hier nou echt zo populair? Er wordt volop aan mij gerefereerd
Gelukkig maar. Populair zijn op fok is niet iets om trots op te zijnquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je zwamt veel. Schreeuwende mensen krijgen altijd veel aandacht.
Wat overigens niet wil zeggen dat je dan populair bent.
Impopulair zijn ook nietquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Populair zijn op fok is niet iets om trots op te zijn![]()
resize / downscale dat plaatje danquote:
Stoere avatarquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:38 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
resize / downscale dat plaatje dan.... ik weet zeker dat ik er < 10kb van kan maken, tis niet eens animated ofzo!
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:38 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
resize / downscale dat plaatje dan.... ik weet zeker dat ik er < 10kb van kan maken, tis niet eens animated ofzo!
En vieze plaatjes bekijken hèquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebtIk heb niet zoveel met computers, zolang ik maar kan msn'en, downloaden en internetten.
Ook niet als het eigenlijk beter is voor z'n eigen persoonlijke ontwikkeling? Als hij nou zelf eindelijk eens in de basis wil staan, zou je hem dat misgunnen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:47 schreef DIJK het volgende:
noooooooooooooooooooooooooooooh niet theo inruilen.
psv.netwerk.toquote:OB: Westerhof ontkent ruil Lucius - Kalou
Een ruil tussen Salomon Kalou en Theo Lucius met een aantal extra miljoenen euro's bestempelt PSV-voorzitter Westerhof als onzin. Volgens de voorzitter is Lucius erg populair in Eindhoven. Lucius zelf heeft ook geen trek in een overgang naar Feyenoord. Volgens Lucius is hij niet van plan naar Rotterdam te gaan omdat hij het naar zijn zin heeft in Eindhoven. Het contract van Theo Lucius loopt nog tot 2007.
Niet nodigquote:
quote:
Gelukkig. Theo is een held. Ik hoop daarentegen wel dat Kalou komt, maar Theo moeten we gewoon houdenquote:
Zou niemand anders zin hebben in een avontuur in Rotterdam? En dan heb ik niet over mensen als Lamey, Schaaf of Sibon ofzoquote:
Eric Addo zou perfect passen in de Feyenoord verdedigingquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:37 schreef Djekko het volgende:
[..]
Zou niemand anders zin hebben in een avontuur in Rotterdam? En dan heb ik niet over mensen als Lamey, Schaaf of Sibon ofzoMaar iemand als De Jong?
Ja, was ff de eerste die in me opkwamquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
?????????????????????????????????????///
Hou die talentloze prutser maar
k denk dat vrijwel niemand naar Rotterdam wil. Ten Rouwelaar misschien, in rotterdam verzamelen ze graag keepersquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:37 schreef Djekko het volgende:
[..]
Zou niemand anders zin hebben in een avontuur in Rotterdam? En dan heb ik niet over mensen als Lamey, Schaaf of Sibon ofzoMaar iemand als De Jong?
We hebben ook zo ongelofelijk veel keepers, inderdaadquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k denk dat vrijwel niemand naar Rotterdam wil. Ten Rouwelaar misschien, in rotterdam verzamelen ze graag keepers
Hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:41 schreef Sloggi het volgende:
[..]
We hebben ook zo ongelofelijk veel keepers, inderdaad
Ten Rouwelaar is toch allang verkocht?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k denk dat vrijwel niemand naar Rotterdam wil. Ten Rouwelaar misschien, in rotterdam verzamelen ze graag keepers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |