En weer 5e worden? Ik mag hopen dat dat toch niet de doelstelling is van feyenoord.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:06 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
`
Tuurlijk wel, nu kunnen zij nog geld voor hem krijgen en Lucius aan zich binden.
Als ie Spaans en Portugees kent, was dat niet nodig geweest. Maar heeft hij een database dan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je hebt je database er voor de zekerheid toch maar even op nageslagen?
Ja, die database die ik en jij ook hebt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als ie Spaans en Portugees kent, was dat niet nodig geweest. Maar heeft hij een database dan?
Nieuw Tekstdocument(1-Argentinie).txt en Nieuw Tekstdocument(1-Peru).txt op z'n desktopquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als ie Spaans en Portugees kent, was dat niet nodig geweest. Maar heeft hij een database dan?
Geen idee, als 'ie naar PSV gaat zullen we dat dus niet te weten komen totdat 'ie een Nederlands paspoort krijgt en naar een grote club vertrekt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:32 schreef Rest het volgende:
Ben beniewd of Kalou zich ook kan handhaven bij een topclub of dat het weer zo'n netnietje wordt.
Sinds wanneer kun je ESPN bekijken met Football Manager?quote:
Wat zou De Mortel on Tour ervan vinden?quote:
Die zijn opeens voor Feyenoordquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:34 schreef Djekko het volgende:
[..]
Wat zou De Mortel on Tour ervan vinden?
Mits het door zou gaan..
Een topclub voor Nederlandse begrippen heb ik het over. Een club die om de prijzen speelt. Een Europese topclub zie ik die Kalou sowieso niet redden.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:33 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee, als 'ie naar PSV gaat zullen we dat dus niet te weten komen totdat 'ie een Nederlands paspoort krijgt en naar een grote club vertrekt.
Ik heb niet zoveel verstand van computersquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:36 schreef twi het volgende:
Trouwens, cultheld, ga jij elke gratis upload service langs om speciaal elke week en andere quote-limit exceeded boodschap in je avatar te krijgen? Ik zie elke week weer een andere verschijnen
Eerst moet een verdediging staan. Als je twee top aanvallers hebt en een gatenkaas verdediging, gebeurd er hetzelfde wat vorig seizoen bij Feyenoord gebeurde. Dus laat Feyenoord eerst zijn verdediging maar op orde krijgen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
En weer 5e worden? Ik mag hopen dat dat toch niet de doelstelling is van feyenoord.
Je hebt zowiezo niet veel verstand hè.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel verstand van computers
quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Je hebt zowiezo niet veel verstand hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |