abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28341861
ja kom op niet Lucius
Maar als Kalou vertrekt gaat Kuijt ook neem ik aan ?
pi_28341869
Voor 3,7 miljoen valt 't nog mee Ik zal per vandaag juichen voor Simons, ook al zou ik 'm zelf niet gehaald hebben, aangezien ik liever Gago of Katsouranis zou zien komen Maar toch: Gefeliciteerd Simons, dat je PSV maar fijn aan de 19e landstitel helpt.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28341892
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 16:02 schreef pascalheister het volgende:
ja kom op niet Lucius
Maar als Kalou vertrekt gaat Kuijt ook neem ik aan ?
Waarschijnlijk wel. Krijg bijna medelijden met feyenoord
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_28341912
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 16:03 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Maar daar gaat 't niet over in dit topic
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28341927
Slimme en goede aankoop van psv. Niet slim van feyenoord om Kalou te laten gaan.
pi_28341962
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 16:03 schreef cultheld het volgende:

[..]

Maar daar gaat 't niet over in dit topic
Nee klopt. Hele goede zet van psv als Kalou daadwerkelijk komt. En feyenoord mag zich dan diep gaan schamen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 29 juni 2005 @ 16:05:58 #207
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28341979
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:33 schreef ub40_bboy het volgende:

Ook vind ik dat er nog steeds een nieuwe spits bij moet.
PSV heeft al 3 spitsen, meer dan genoeg. Misschien bedoel je dat er een vervanger voor Park moet komen? Hiddink heeft namelijk aangegeven dat hij op zoek is naar een vervanger voor Park en dat hij op zoek is naar een rechtsback. Dat dat wat raar is als je Ooijer en Lucius ook al hebt is hier al meerdere malen besproken.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_28341995
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 16:04 schreef Nashje het volgende:
Slimme en goede aankoop van psv. Niet slim van feyenoord om Kalou te laten gaan.
`
Tuurlijk wel, nu kunnen zij nog geld voor hem krijgen en Lucius aan zich binden.
lollig
pi_28342010
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 16:03 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ik heb medelijden met Lucius
pi_28342022
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:49 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Te slecht.
Die zouden bij alle clubs in Nederland, op Ajax, PSV en wellicht AZ na, meteen in de basis staan...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 29 juni 2005 @ 16:07:44 #211
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28342037
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 16:02 schreef cultheld het volgende:
Voor 3,7 miljoen valt 't nog mee Ik zal per vandaag juichen voor Simons, ook al zou ik 'm zelf niet gehaald hebben, aangezien ik liever Gago of Katsouranis zou zien komen Maar toch: Gefeliciteerd Simons, dat je PSV maar fijn aan de 19e landstitel helpt.
Fijn dat je ook achter hem staat nu Cult
pi_28342077
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 16:07 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Die zouden bij alle clubs in Nederland, op Ajax, PSV en wellicht AZ na, meteen in de basis staan...
Maar te slecht voor PSV.

Nordin Boukhari zou bij VV Be Quik ook in de basis staan. Maar is te slecht voor Ajax.
lollig
  woensdag 29 juni 2005 @ 16:10:18 #213
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28342107
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 16:07 schreef WooZ het volgende:

[..]

Ik heb medelijden met Lucius
Omdat Feyenoord een gare verdediging heeft bedoel je?

Begrijp me niet verkeerd, ik heb diep respect voor Lucius en hij is een echte PSV-er. Maar als hij hier al jarenlang geen basisplek kan versieren moet hij het maar ergens anders proberen. Hij verdient het.
pi_28342201
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 16:07 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Fijn dat je ook achter hem staat nu Cult
Ik hoop dat ik me enorm vergis en dat hij goed speelt bij PSV en dan zal ik de eerste zijn die mijn ongelijk erkent
  woensdag 29 juni 2005 @ 16:17:08 #215
83238 s0d
no fear..
pi_28342347
stank voor dank voor lucius.. geweldige pot CL spelen, in NL elftal zeer goed presteren en dan naar feyenoord ?
face your fears.. live your dreams..
pi_28342356
Kalou, die gaat namens PSV de hele CL klaren en maakt er minstens 22 in de campagne!

Zou een goede aankoop zijn, al had je voor dat geld beter Julio Panadero de la Oblea kunnen kopen of de nieuwe Braziliaan Compra Errada. Dan had je Lucius ook niet hoeven afstaan natuurlijk.

Simons rond is ook mooi.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28342402
Ik denk dat Hiddink tegen Theo heeft gezegd dat hij toch weer geen basisplaats kan garanderen.
That's all folks!
pi_28342405
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 16:17 schreef s0d het volgende:
stank voor dank voor lucius.. geweldige pot CL spelen, in NL elftal zeer goed presteren en dan naar feyenoord ?
Nee, Ooijer is gewoon beter. En als je dan Lucius kan ruilen voor Kalou, ben je gek als je dat niet doet.
lollig
  woensdag 29 juni 2005 @ 16:19:58 #219
83238 s0d
no fear..
pi_28342471
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 16:18 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Nee, Ooijer is gewoon beter. En als je dan Lucius kan ruilen voor Kalou, ben je gek als je dat niet doet.
Ik vind Ooijer duidelijk niet beter maar das subjectief natuurlijk
face your fears.. live your dreams..
  woensdag 29 juni 2005 @ 16:20:26 #220
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28342493
Heel leuk nieuws om te horen Erg jammer van Lucius, maar je krijgt er wel Kalou voor terug. Een basisplaats had er weer niet in gezeten denk ik, voor Theo..
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_28342501
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 16:17 schreef methodmich het volgende:
Kalou, die gaat namens PSV de hele CL klaren en maakt er minstens 22 in de campagne!

Zou een goede aankoop zijn, al had je voor dat geld beter Julio Panadero de la Oblea kunnen kopen of de nieuwe Braziliaan Compra Errada. Dan had je Lucius ook niet hoeven afstaan natuurlijk.

Simons rond is ook mooi.
Je poging tot hilariteit lukt bijna. Zelfs jij zult over een jaar toegeven dat Gago en Zabaleta echte toppers zijn, net zoals je je in Alex vergiste.

Desalniettemin ben ik erg blij wanneer Kalou naar ons aller PSV komt. En met Simons er bij is de selectie dan denk ik wel aardig rond. Sibon, van der Schaaf en Colin nog ff definitief dumpen en PSV gaat opnieuw voor de dubbel.
  woensdag 29 juni 2005 @ 16:21:56 #222
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28342552
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 16:17 schreef methodmich het volgende:

Doe niet zo gemeen MM
pi_28342566
Feli met Simons.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_28342610
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 16:20 schreef cultheld het volgende:

[..]

Je poging tot hilariteit lukt bijna.
Je hebt je database er voor de zekerheid toch maar even op nageslagen?
That's all folks!
pi_28342638
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 16:22 schreef Suijk het volgende:
Feli met Simons.
Jullie met Olaf.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties