Waarschijnlijk wel. Krijg bijna medelijden met feyenoordquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:02 schreef pascalheister het volgende:
ja kom op niet Lucius
Maar als Kalou vertrekt gaat Kuijt ook neem ik aan ?
Maar daar gaat 't niet over in dit topicquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:03 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Krijg bijna medelijden met feyenoord
Nee klopt. Hele goede zet van psv als Kalou daadwerkelijk komt. En feyenoord mag zich dan diep gaan schamen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar daar gaat 't niet over in dit topic
PSV heeft al 3 spitsen, meer dan genoeg. Misschien bedoel je dat er een vervanger voor Park moet komen? Hiddink heeft namelijk aangegeven dat hij op zoek is naar een vervanger voor Park en dat hij op zoek is naar een rechtsback. Dat dat wat raar is als je Ooijer en Lucius ook al hebt is hier al meerdere malen besproken.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:33 schreef ub40_bboy het volgende:
Ook vind ik dat er nog steeds een nieuwe spits bij moet.
`quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:04 schreef Nashje het volgende:
Slimme en goede aankoop van psv. Niet slim van feyenoord om Kalou te laten gaan.
Ik heb medelijden met Luciusquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:03 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Krijg bijna medelijden met feyenoord
Die zouden bij alle clubs in Nederland, op Ajax, PSV en wellicht AZ na, meteen in de basis staan...quote:
Fijn dat je ook achter hem staat nu Cultquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:02 schreef cultheld het volgende:
Voor 3,7 miljoen valt 't nog meeIk zal per vandaag juichen voor Simons, ook al zou ik 'm zelf niet gehaald hebben, aangezien ik liever Gago of Katsouranis zou zien komen
Maar toch: Gefeliciteerd Simons, dat je PSV maar fijn aan de 19e landstitel helpt.
Maar te slecht voor PSV.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:07 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Die zouden bij alle clubs in Nederland, op Ajax, PSV en wellicht AZ na, meteen in de basis staan...
Omdat Feyenoord een gare verdediging heeft bedoel je?quote:
Ik hoop dat ik me enorm vergis en dat hij goed speelt bij PSV en dan zal ik de eerste zijn die mijn ongelijk erkentquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:07 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Fijn dat je ook achter hem staat nu Cult
Nee, Ooijer is gewoon beter. En als je dan Lucius kan ruilen voor Kalou, ben je gek als je dat niet doet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:17 schreef s0d het volgende:
stank voor dank voor lucius.. geweldige pot CL spelen, in NL elftal zeer goed presteren en dan naar feyenoord ?![]()
Ik vind Ooijer duidelijk niet beter maar das subjectief natuurlijkquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:18 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nee, Ooijer is gewoon beter. En als je dan Lucius kan ruilen voor Kalou, ben je gek als je dat niet doet.
Je poging tot hilariteit lukt bijna. Zelfs jij zult over een jaar toegeven dat Gago en Zabaleta echte toppers zijn, net zoals je je in Alex vergiste.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:17 schreef methodmich het volgende:
Kalou, die gaat namens PSV de hele CL klaren en maakt er minstens 22 in de campagne!
Zou een goede aankoop zijn, al had je voor dat geld beter Julio Panadero de la Oblea kunnen kopen of de nieuwe Braziliaan Compra Errada. Dan had je Lucius ook niet hoeven afstaan natuurlijk.
Simons rond is ook mooi.
Doe niet zo gemeen MMquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:17 schreef methodmich het volgende:
Kalou, die gaat namens PSV de hele CL klaren en maakt er minstens 22 in de campagne!
Zou een goede aankoop zijn, al had je voor dat geld beter Julio Panadero de la Oblea kunnen kopen of de nieuwe Braziliaan Compra Errada. Dan had je Lucius ook niet hoeven afstaan natuurlijk.
Je hebt je database er voor de zekerheid toch maar even op nageslagen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je poging tot hilariteit lukt bijna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |