Goede prijs.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:56 schreef Dylan Dog het volgende:
PSV betaalt volgens het forum van Club Brugge trouwens ¤ 3.7 miljoen.
Ik ben niet bepaald gecharmeerd van VOH en Beasly, en die Robert is weinig in actie gekomen.quote:
Het middenveld is niet bepaald breed bezet met een wisselspeler en een bankzitter uit Rusland op de bank...quote:Vayrynen is nog geen zekerheid, dat is wel waar. Gelukkig heeft PSV Affelay achter de hand en is er een extra middenvelder met de naam Ferreyra aangetrokken. Ik heb er vol vertrouwen in dat tenminste één van hen een stormachtige ontwikkeling gaat maken en PSV het middenveld laat doen heersen.
Ik vond Vayrynen bij heerenveen al niet opvallen. Hoe kan hij dan het spel gaan maken bij PSV en in de Champions Leageau?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Jullie aanval is zwak en Vayrÿnen is ook niet bepaald een zekerheidje.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:26 schreef Sloggi het volgende:
Het middenveld is niet bepaald breed bezet met een wisselspeler en een bankzitter uit Rusland op de bank...
volgens mij wilde Guus nog een rechtsback halenquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:36 schreef kollie het volgende:
Nu Kalou nog, en dan hebben we de selectie rond![]()
Niet nodig met Ooijer en Lucius. Haal dan een extra middenvelder en aanvaller.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij wilde Guus nog een rechtsback halen
Alleen zie ik Ferreyra ook graag in de basisquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Basis: Vayrinen - Cocu - Simons
Achter de hand: Lucius - Afellay - Ferreyra
Inderdaad niet breed bezet en kan kwalitatief niet tippen aan de basis en backup van ajax of feyenoord![]()
We hebben ook John de Jong, Van der Schaaf en Fehér nog...quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Basis: Vayrinen - Cocu - Simons
Achter de hand: Lucius - Afellay - Ferreyra
Inderdaad niet breed bezet en kan kwalitatief niet tippen aan de basis en backup van ajax of feyenoord![]()
Te slecht.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
We hebben ook John de Jong, Van der Schaaf en Fehér nog...
Ooijer is ook al 1e reserve voor de centrale verdediging en Lucius voor t middenveld, in de breedte valt juist nog te winnen tov vorig jaar.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:46 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Niet nodig met Ooijer en Lucius. Haal dan een extra middenvelder en aanvaller.
alleen de Jong heeft bewezen PSV aan te kunnen, beide andere gaan ook vrijwel zeker wegquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Feher en Schaaf zullen verkocht of verhuurd worden.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Goed nieuws voor Feyenoord en voor PSV. Hoewel Feyenoord dan echt nog wel een vervanger mag gaan zoeken voor Kalou. Want Ali Boussabon is net niks.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:58 schreef StarGazer het volgende:
Vi.nl :
Feyenoord en PSV naderen akkoord Kalou
29/6/2005 15:44
Het moet wel erg raar lopen wil Salomon Kalou komend seizoen niet bij PSV spelen. De Nederlandse kampioen is al bijna tot een akkoord gekomen met Feyenoord over de transfer van de Ivoriaanse aanvaller, die vorig seizoen twintig keer scoorde.
De Rotterdamse club had onlangs nog wel een eerste bod van PSV op Kalou afgewezen. Maar de laatste dagen lijkt Feyenoord zich te hebben neergelegd bij de verkoop van de Ivoriaanse aanvaller, zelfs als Kleine Kalou naar de Eindhovense club vertrekt.
Kalou staat nog tot medio 2007 onder contract bij Feyenoord, maar het negentienjarige talent weigert in te gaan op het aanbod van de Rotterdamse club zijn contract te verlengen. Reden voor de Stadionclub om nog deze zomer Kalou met een forse winst te verkopen.
PSV lijkt met succes Theo Lucius in de transfer te betrekken, want het tweede voorstel dat de Eindhovenaren deden (Lucius en een transfersom voor Kalou) zou goed zijn ontvangen in Rotterdam. Tweevoudig international Lucius zou bereid zijn over te stappen naar Feyenoord, dat hem afgelopen seizoen al had geprobeerd in te lijven.
zou het psv dan toch lukken om een speler bij een concurrent weg te plukken...
Waarschijnlijk wel. Krijg bijna medelijden met feyenoordquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:02 schreef pascalheister het volgende:
ja kom op niet Lucius
Maar als Kalou vertrekt gaat Kuijt ook neem ik aan ?
Maar daar gaat 't niet over in dit topicquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:03 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Krijg bijna medelijden met feyenoord
Nee klopt. Hele goede zet van psv als Kalou daadwerkelijk komt. En feyenoord mag zich dan diep gaan schamen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar daar gaat 't niet over in dit topic
PSV heeft al 3 spitsen, meer dan genoeg. Misschien bedoel je dat er een vervanger voor Park moet komen? Hiddink heeft namelijk aangegeven dat hij op zoek is naar een vervanger voor Park en dat hij op zoek is naar een rechtsback. Dat dat wat raar is als je Ooijer en Lucius ook al hebt is hier al meerdere malen besproken.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:33 schreef ub40_bboy het volgende:
Ook vind ik dat er nog steeds een nieuwe spits bij moet.
`quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:04 schreef Nashje het volgende:
Slimme en goede aankoop van psv. Niet slim van feyenoord om Kalou te laten gaan.
Ik heb medelijden met Luciusquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:03 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Krijg bijna medelijden met feyenoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |