Suijk is de leukste thuisquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:10 schreef Suijk het volgende:
Sonck?
Waarschijnlijk Degryse en de zaakwaarnemer van Simons.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:11 schreef Helly het volgende:
Simons zelf ook niet, het was een man van 30-40 en nog een oudere man.
Ik vind van niet, eigenlijkquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:11 schreef LuNaTiC het volgende:
mag ik trouwens zijdelings opmerken, hoewel ik hier niet altijd post maar wel altijd alles lees, dat al dat gespeculeer en ophemelen van al die Zuid-Amerikanen, het denigreren van spelers zoals Simons, en de lijstjes van onhaalbare spelers en de betweterigheid (cq plaat voor de kop) van sommige mensen me behoorlijk de keel uit beginnen te komen?
Volgens mij wil Lucius niet eens naar Feyenoord. Lijkt me niet echt een stap vooruit. Hij is de ideale 12e man voor PSV en hij pakt toch ieder seizoen rond de 20-25 wedstrijden mee.quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:52 schreef Neoktheone het volgende:
Liever Kalou dan Lucius imho (met alle respect voor Theo, gaat me meer om voetballende kwaliteiten). Maar Lucius is een ras-PSV'er en die zal echt niet naar Feyenoord willen vertrekken...
Simons was al lang rond met PSV, de clubs zijn er vandaag dus ook uitgekomen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:13 schreef LuNaTiC het volgende:
Net op het sportjournaal: Simons heeft getekend (maar is PSV er nou al uit met Brugge?)
lijkt me dat het amper meer mis kan gaan
Ach je gunt jullie beste speler en kaptein toch wel een stapje hoger op?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:46 schreef Saviola het volgende:
Gvd, onze kapitein en beste speler kwijtAnyway, proficiat PSV, jullie hebben er een topper bij..
Lucius verdient heel veel respect. Nooit maakt hij problemen om zijn reserverol en wanneer hij er moet staan staat hij er meer dan gemotiveerd en blijkt hij gewoon een hele goede voetballer. Ik gun hem een basisplaats, en als hij bij Feyenoord wel aan de bak komt verdient hij dat misschien wel. (Liefst zie ik hem natuurlijk bij PSV spelen, maar Ooijer staat op z'n plek)quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:34 schreef LuNaTiC het volgende:
mooi
Kalou naar PSV zou eigenlijk het slagroom op de taart betekenen, maar ik wil dat eigenlijk niet ten koste van Lucius (voor de duidelijkheid: ik ben eigenlijk altijd stiekem fan geweest van Lucius, die zich elke keer gewoon bewijst)
Minder dan 5 miljoen iigquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu wil ik wel weten wat PSV uiteindelijk heeft betaald.
Denk dat PSV ongeveer net zoveel voor Simons heeft betaald dan ajax voor Lindenbergh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |