Olympique Marseille.quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Niet genoeg kwaliteit vind ik.
Waar voetbalt die Taiwo van Nigeria eigenlijk?
Uitstekende aanvallend ingestelde linksback![]()
Daar heb je gelijk in, en dat is jammer want ik vind hem echt een goede speler! Als er iemand wel een basisplaats verdient is hij dat wel.quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:55 schreef Suijk het volgende:
Lucius is wel jaren 'misbruikt', was altijd de 12e man maar het lijkt erop dat 'ie nu toch voor een basisplaats gaat. Als dat bij psv niet lukt, kan ik me wel indenken dat 'ie weg zou willen, maar dan naar een Duitse club ofzo, toch niet naar feyenoord...
Ik acht de kans dat die naar PSV komt niet heel erg groot eigenlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als Zabaleta komt komt hij vrijwel niet meer aan de bak
Dat is toch die van Argentinië? (met volgens mij duits bloed)quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:26 schreef Dylan Dog het volgende:
Iets anders: ben ik die enige die Gustavo Oberman echt een prachtige speler vindt?
Die kans is behoorlijk groot, er is alleen nog een kans dat Espanyol roet in het eten gaat gooienquote:Ik acht de kans dat die naar PSV komt niet heel erg groot eigenlijk.
Die speelt al wedstrijden op rij goed, heel beweeglijk en doelgericht. Hij heeft een Nederlandse opa trouwens...quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat is toch die van Argentinië? (met volgens mij duits bloed)
Heb niet zo heel goed op hem gelet...zat wel dat hij gewisseld werd... en toen viel zijn naam op.. meer niet eigenlijk
Ooo oke ...quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Die speelt al wedstrijden op rij goed, heel beweeglijk en doelgericht. Hij heeft een Nederlandse opa trouwens...
Geen idee, maar hij bevalt me gewoon erg goed. Kan als diepe spits (al denk ik dat ie daar iets te licht voor is), maar ook als 10 en op de flanken uit de voeten volgens mij.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ooo oke ...
dan zal ik eens goed opletten tijdens de finale (heb echt teveel gemist van 't WK)
Maar is het een haalbare speler dan?
Grappig, hoe weet je dat?quote:Die speelt al wedstrijden op rij goed, heel beweeglijk en doelgericht. Hij heeft een Nederlandse opa trouwens...
Dat vertelde men gisteren bij Studio Sport. Hij wist zelf niet waar zijn opa geboren was...quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Grappig, hoe weet je dat?
Als zijn vader Nederlander was toen hij geboren was, heeft hij recht op de Nederlandse nationaliteit al krijgt hij in Nederland toch wel een werkvergunning
Op basis waarvan DaM?quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die kans is behoorlijk groot, er is alleen nog een kans dat Espanyol roet in het eten gaat gooien
Ah, toe. Vertel het! Alsjeblieft! Ik moet het weten!quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb voor mij een redelijk betrouwbare bron dat PSV en Espanyol redelijk geinteresseerd zijn.
En nee ik vertel niet wat de bron is. Volgend jaar speelt hij in Europa en je zal moeten wachten
Bedoel je iemand in het bijzonder?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:11 schreef LuNaTiC het volgende:
Niet Theo!![]()
mag ik trouwens zijdelings opmerken, hoewel ik hier niet altijd post maar wel altijd alles lees, dat al dat gespeculeer en ophemelen van al die Zuid-Amerikanen, het denigreren van spelers zoals Simons, en de lijstjes van onhaalbare spelers en de betweterigheid (cq plaat voor de kop) van sommige mensen me behoorlijk de keel uit beginnen te komen?
Jou foto in het fotoboekquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:11 schreef LuNaTiC het volgende:
Niet Theo!![]()
mag ik trouwens zijdelings opmerken, hoewel ik hier niet altijd post maar wel altijd alles lees, dat al dat gespeculeer en ophemelen van al die Zuid-Amerikanen, het denigreren van spelers zoals Simons, en de lijstjes van onhaalbare spelers en de betweterigheid (cq plaat voor de kop) van sommige mensen me behoorlijk de keel uit beginnen te komen?
Dus weer een nieuwe dag van onderhandelen...quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:22 schreef Helly het volgende:
Zag vanochtend twee Belgen, druk bellend, strak in het pak, in een dikke Mercedes aankomen bij het stadion.
Degryse?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:22 schreef Helly het volgende:
Zag vanochtend twee Belgen, druk bellend, strak in het pak, in een dikke Mercedes aankomen bij het stadion.
Simons en zaakwaarnemer?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:22 schreef Helly het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |