Nee manquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:01 schreef Cart_man het volgende:
Blijft een kutploeg, Pyth...
Neequote:Op woensdag 29 juni 2005 13:48 schreef PyTh het volgende:
Ach je gunt jullie beste speler en kaptein toch wel een stapje hoger op?![]()
![]()
Snap het want wij hebben iets soortgelijks met van Bommel.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:11 schreef Saviola het volgende:
[..]
NeeIk gunde hem meer een contract voor de rest van z'n carrière bij Brugge..
Vertel eens wat meer over jullie onze topper dan...quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:46 schreef Saviola het volgende:
Gvd, onze kapitein en beste speler kwijtAnyway, proficiat PSV, jullie hebben er een topper bij..
Jullie aanval is zwak en Vayrÿnen is ook niet bepaald een zekerheidje.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Gomes
Ooijer-Alex-Bouma-Lee
Vayrinen/Afellay-Cocu-Simons
Farfan-VoH-Beasley
Hey jij hierquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:01 schreef Cart_man het volgende:
Blijft een kutploeg, Pyth...
Ontzettend zwak inderdaad!quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Jullie aanval is zwak en Vayrÿnen is ook niet bepaald een zekerheidje.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:32 schreef ASSpirine het volgende:
Ben beetje laat om de jubilieum topic te zien
Takak is tactisch te slecht en doet verdedigend geen fluit.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:20 schreef sqlsmurft het volgende:
Begreep uit de kranten dat Takak voor noppes weg mag ! TAKAK !?!
Die gast vond ik nou eigenlijk echt goed voor een eigen talent van psv !
Hij heeft snelheid, techniek en karakter en zo'n speler mag gewoon gratis de deur uit lopen bij psv...
Ik hoop maar dat ie terug wil komen bij Zwolle, maar dat zal wel niet.
Wat is dat toch bij psv dat ze zo slecht omgaan met hun eigen talenten![]()
nee Degryse is een hoge piet bij Bruggequote:Op woensdag 29 juni 2005 11:27 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Degryse en de zaakwaarnemer van Simons.
PSV is van1913 maar het stadion is in fasen helemaal herbouwd.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:47 schreef twi het volgende:
Ik heb net het Feyenood topic door zitten nemen, en daarover werden over schulden gesproken en de schuld van PSV van 124 miljoen, waarvan 90 miljoen komt door eigendom van het stadion. Nu wist ik dat Feyenoord binnen 20 jaar van stadion moet wisselen vanwege de regel dat 100-jarige bouwwerken om de een of andere reden afgebroken moeten worden vanwege de veiligheid.
Nu ging ik kijken wanneer het PSV stadion was gebouwd, en dan kom ik via WorldStadiums.com uit op 1913. Ik neem aan dat deze datium niet klopt, aangezien het zou betekenen dat het stadion binnen 8 jaar moet worden afgebroken in verband met een verouderde fundering. Maar weet iemand hier me te vertellen hoe het daarmee dan wel zit? Is het stadion sindsdien zo verbouwd dat het gekwalificeerd is als "nieuw" stadion? Want ik neem aan dat alle recente uitbreidingen niet zouden zijn gemaakt wanneer 't in 2013 platgegooid zou gaan worden.
?? Dat bedoelt ie ook...quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee Degryse is een hoge piet bij Brugge
quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:47 schreef twi het volgende:
Ik heb net het Feyenood topic door zitten nemen, en daarover werden over schulden gesproken en de schuld van PSV van 124 miljoen, waarvan 90 miljoen komt door eigendom van het stadion. Nu wist ik dat Feyenoord binnen 20 jaar van stadion moet wisselen vanwege de regel dat 100-jarige bouwwerken om de een of andere reden afgebroken moeten worden vanwege de veiligheid.
Nu ging ik kijken wanneer het PSV stadion was gebouwd, en dan kom ik via WorldStadiums.com uit op 1913. Ik neem aan dat deze datium niet klopt, aangezien het zou betekenen dat het stadion binnen 8 jaar moet worden afgebroken in verband met een verouderde fundering. Maar weet iemand hier me te vertellen hoe het daarmee dan wel zit? Is het stadion sindsdien zo verbouwd dat het gekwalificeerd is als "nieuw" stadion? Want ik neem aan dat alle recente uitbreidingen niet zouden zijn gemaakt wanneer 't in 2013 platgegooid zou gaan worden.
ow weer slecht gelezen, k zie t nu ookquote:
en vrijwel alles zelf betaald, de gemeente betaald niet of nauwelijks meequote:Op woensdag 29 juni 2005 14:58 schreef LuNaTiC het volgende:
Sinds 1987 is het stadion meermalen herbouwd (eerder ook wel, maar toen was de grootste klap: betonrot in de hoofdtribune). In al die jaren daarna zijn diverse tribunes opnieuw gebouwd en het stadion uitgebreid.
Toen is overigens ook de basis gelegd voor de manier waarop PSV nu met bedrijven in het stadion de commerciele mogelijkheden exploiteert.
(toch een mooi boek 'Voor rood-wit gezonge')
De aanval is zwakquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Jullie aanval is zwak en Vayrÿnen is ook niet bepaald een zekerheidje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |