Ja hè.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:32 schreef George-Butters het volgende:
moeilijke zinsconstructie klowjow
Leestekens, Sjors.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:32 schreef George-Butters het volgende:
moeilijke zinsconstructie klowjow
Het wat?quote:Op maandag 20 juni 2005 16:35 schreef Harry_Sack het volgende:
Kan het in niet wat laagdrempeliger?
quote:Op maandag 20 juni 2005 16:31 schreef kLowJow het volgende:
Ik geloof niet dat geloof zo'n certrale rol binnen samenlevingen waar men en masse gelooft inneemt als sommigen die naar een samenleving wijzen en geloven dat alles wat zich daar afspeelt dat in hun ogen niet strookt met hun opvattingen aan het geloof wijten, lijken te geloven.
Gevoelsinflatie en defaitisme, Johanquote:
Ik evenzeer. Maar ja, breng ditt Underworld_ maar eens aan zijn economenverstand.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:40 schreef kLowJow het volgende:
Mijn excuses, maar ik ben van mening dat alles wat je vijf keer moet lezen om te begrijpen wat er staat:
[1] De moeite van het lezen waard is.
[2] Je langer bijblijft dan je lief is.
[3] Een heerlijk indoctrinerende werking heeft.
Wat een filosofenattitude.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:40 schreef kLowJow het volgende:
Mijn excuses, maar ik ben van mening dat alles wat je vijf keer moet lezen om te begrijpen wat er staat:
[1] De moeite van het lezen waard is.
[2] Je langer bijblijft dan je lief is.
[3] Een heerlijk indoctrinerende werking heeft.
Gewoon wachten tot de WC terug is.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:44 schreef du_ke het volgende:Heb onderhand vandaag al ruim 2 liter water op en moet nu verschrikkelijk zeiken maar de WC is een trap af
.
Geen wasbak in de buurt?quote:Op maandag 20 juni 2005 16:44 schreef du_ke het volgende:Heb onderhand vandaag al ruim 2 liter water op en moet nu verschrikkelijk zeiken maar de WC is een trap af
.
Ik gebruik woordgrapjes juist om bij te komen van mijn dagelijkse klim naar de volmaaktheid.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:49 schreef Monidique het volgende:
Ja, dat krijg je met die hoogbegaafde kereltjes: niets uitvoeren en woordgrapjes maken.
quote:Op maandag 20 juni 2005 16:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik gebruik woordgrapjes juist om bij te komen van mijn dagelijkse klim naar de volmaaktheid.
Of een lege spafles, iemand anders zijn koffiemokquote:
Dat is nou goed meedenken!quote:Op maandag 20 juni 2005 16:56 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Of een lege spafles, iemand anders zijn koffiemok
Op lage drempels kan men kabouters verdelgen. Wat overigens de betekenis van mijn naam in het Sanskriet is.quote:
O, je had verwacht dat-ie wel wat communisten in de voorouderlijke familie had zitten?quote:Op maandag 20 juni 2005 16:57 schreef Harry_Sack het volgende:
sjee, ik ben teleurgesteld in Jan M
Ben je daar nog steeds niet dan?quote:Op maandag 20 juni 2005 16:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik gebruik woordgrapjes juist om bij te komen van mijn dagelijkse klim naar de volmaaktheid.
Ja, dat zou ik haast vergeten. Deze voorvechter van het Huis der Vaderlandse Geschiedenis kon het afgelopen weekeinde niet uit de voeten met de wenken ''Hofwijck'' en ''zoon;Christiaan''.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:57 schreef Harry_Sack het volgende:
sjee, ik ben teleurgesteld in Jan M
Excuses dan, ik maakte namelijk uit je reactie op dat je dagelijks aan het klimmen was niet dat je het ook haalde.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jawel, ik kom er dagelijks. Dat zei ik toch?
Dat zal wel iets zijn als ouwehoeren of Nederland het glas de tank halfvol is.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:01 schreef Chewie het volgende:
Ik kan me trouwens nog steeds niks voorstellen bij een Denktank met Nawijn
quote:Op maandag 20 juni 2005 17:01 schreef Chewie het volgende:
Ik kan me trouwens nog steeds niks voorstellen bij een Denktank met Nawijn
Dan wil ik memoreren dat ik eens ben geciteerd door Scandalous. Zo.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:03 schreef Monidique het volgende:
Deze wil ik trouwens nog even citeren:
[..]
Beetje lastig parkeren zo'n ding bij Pim's palazzo.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
[afbeelding]
[/i]Een denktank om de problematiek van immigratie en integratie aan te pakken.[/i]
Dattie een hernia heeft, okee.. vervelend, dat zal wel zeer doen, maar als je dan toch informatie wilt bijhouden van de Veluwse Poema, doe er dan ook wat mee als je info krijgt. Hij negeert het gewoon.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik haast vergeten. Deze voorvechter van het Huis der Vaderlandse Geschiedenis kon het afgelopen weekeinde niet uit de voeten met de wenken ''Hofwijck'' en ''zoon;Christiaan''..
Lucida-weblog.nl? Of is dat de vervalsing?quote:Op maandag 20 juni 2005 17:10 schreef Drugshond het volgende:
Ik zie trouwens op de weblog van lucidia dat er een aanklacht is ingediend.
was het deze website: http://lucida.web-log.nl/ ?quote:Op maandag 20 juni 2005 17:10 schreef Drugshond het volgende:
Ik zie trouwens op de weblog van lucidia dat er een aanklacht is ingediend.
Vraag me trouwens heel sterk af of zoiets wel een kans heeft, en in hoevere zoiets 100 % aantoonbaar is.
Maar ik ben geen jurist, maar het mag haalbare is volgens mij een ip-ban van de provider waar de lastpakjes op zitten te internetten.
Dat is een valse. atlucidaquote:Op maandag 20 juni 2005 17:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Lucida-weblog.nl? Of is dat de vervalsing?
http://atlucida.web-log.nl/quote:Op maandag 20 juni 2005 17:12 schreef Harry_Sack het volgende:
was het deze website: http://lucida.web-log.nl/ ?
http://www.elsevier.nl/ni(...)/versie/1/index.htmlquote:Boek Royaal Gebaar imponeert Verdonk niet
VVD-minister Rita Verdonk (Integratie) liet er tegenover Marion Bloem van 'Een Royaal Gebaar' geen onduidelijkheid over bestaan: er komt geen generaal pardon voor de 26.000 uitgeprocedeerde asielzoekers. Bloem reageerde vol emotie. 'Ik ben er ziek van.'
Bloem bood de minister tijdens het gesprek het boek 'Een Royaal Gebaar' aan. Hierin staan alle steunbetuigingen die zij ontving voor haar strijd om 26.000 uitgeprocedeerde asielzoekers alsnog een verblijfsvergunning te laten bezorgen.
Maar Verdonk heeft al meer keren aangegeven hier niets voor te voelen. Verdonk beloofde het boek aandachtig te zullen lezen, maar zei ook dat ze niet verwacht er veel nieuws in aan te treffen. 'Ik weet wel wat er leeft onder de mensen.'
Bloem vond deze reactie 'behoorlijk schokkend'. 'Ze heeft het boek nog niet eens gelezen. Ik ben er ziek van. Je hoopt dat iemand ergens nog een hart heeft.'
'Pittige discussie'
Verdonk, die naar eigen zeggen een 'pittige discussie' met Bloem voerde, lichtte tijdes het gesprek haar beleid nogmaals toe. 'Nederland is voor de echte vluchtelingen een heel gastvrij land,' zei de minister tegen Bloem. En zij verzekerde dat ons land heus geen mensen terugstuurt naar onveilige landen. Verdonk wees er verder op dat asielzoekers helemaal niet jarenlang op hun eerste beslissing hoeven te wachten. In de serie '26.000 gezichten' bijvoorbeeld, een documentairereeks over uitgeprocedeerde asielzoekers, wordt deze indruk wel gewekt.
Ook gaf de minister aan dat zij inmiddels 12.000 van de 26.000 zaken heeft behandeld en dat 5.000 asielzoekers een verblijfsvergunning hebben gekregen. 'Maar u en ik worden het waarschijnlijk nooit eens.'
Tweede Kamer
Schrijfster Marion Bloem voert al maanden actie om uitgeprocedeerde asielzoekers een generaal pardon te verlenen.
Bloem geeft de strijd nog niet op. Hoewel een kamermeerderheid vorig jaar met Verdonks beleid instemde, wil Bloem een actieve lobby bij de Tweede Kamer voeren. Daar zal ze morgen haar boek aan de parlementariërs aanbieden.
Wannabe-freako.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dank je, nu weet ik weer welk plaatje ik eigenlijk wilde gebruiken.
Ja, ik was het steekspel al aan het beoordelen. Helaas is mijn aandachtsspanne in dit soort gevallen altijd erg kort en slaat de verveling sneller toe dan dat het onderwerp belangrijk kan zijnquote:
Ja hoor net als Aaahquote:Op maandag 20 juni 2005 17:27 schreef Monidique het volgende:
Och, lucida komt wel terug.
Laten we het hopen, wat is Stali (Ryan) trouwens triest bezig op lucida's weblogquote:Op maandag 20 juni 2005 17:27 schreef Monidique het volgende:
Och, lucida komt wel terug.
Ze zijn allemaal een beetje zielig bezig. Aaah PJO en Speedfreak zeker ook.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:33 schreef Chewie het volgende:
[..]
Laten we het hopen, wat is Stali (Ryan) trouwens triest bezig op lucida's weblog
Zegt ie nou dat Sidekick alles moet doen en dat Sizzler een luie aap is of zegt hij dat Sidekick alleenheerser is en Sizzler de bijgoochem?quote:Op maandag 20 juni 2005 17:34 schreef Monidique het volgende:
Met een paar veranderingen in de crew kan het natuurlijk rap weer beter worden. POL zou al flink verbeteren met een vertrek van Sidekick, en Sizzler is zo weinig aanwezig dat het slecht is voor de balans in de moderatie. Per slot van rekening is de duomoderatie daar voor ingesteld. Bij de FA's is ook niet alles koek en ei, dus daar zouden er ook een aantal weg moeten.
Of niet soms?
Dat is een prestatie van formaat!quote:Op maandag 20 juni 2005 17:35 schreef du_ke het volgende:
Maar het blijft gaan om het uitmelken van oude rotzooi.
Zeker ze zouden in de zomer bij een omroep moeten gaan werken. Een creatieve benadering van het invullen van de avonden met herhalingen.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat is een prestatie van formaat!
Nee, ik bedoelde het uitmelken van rotzooi. Net zulk onzorgvuldig taalgebruik als ''invullen van avonden.''quote:Op maandag 20 juni 2005 17:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zeker ze zouden in de zomer bij een omroep moeten gaan werken. Een creatieve benadering van het invullen van de avonden met herhalingen.
quote:Stali :: 19 juni 2005 02:29 :: 20 juni 2005 17:37
Ik heb een zuiver geweten hoor Lucida, Hofmansvertellingen was voornamelijk van mijn hand en dat was een persiflage op de weblogjes van Sjun en Aaah maar voornamelijk een parodie op jou. Je hebt ons uitgedaagd om te achterhalen wie je bent en dat is nu alom bekend en we zijn erachter gekomen en we vinden jouw gedachtengoed nogal vreemd. Je bent zo antilinks terwijl je 20 jaar werkloos bent geweest, je basht op een nare manier SCH, zelfs op zijn homoseksualiteit terwijl je zelf homo bent, je bent tegen baantjesjagerij in de ambtenarij maar je hebt zelf met ellebogenwerk een (bruto, bruto Lucida is niet netto he?) een ambtenarenbaantje gekregen en zo kan ik nog wel doorgaan, jij bent een grote joke Lucida en het schaamrood staat mij helemaal niet op de kaken, laat staan dat ik hoef te vrezen voor rechters.
Ik kan met een parodie natuurlijk de humor van jouw eigenweblogje niet overtreffen maar ik lach me uiteraard te barsten. Ook met die amateur-digitale terrorist van je weekendvriendinnetje Aaah. Je hebt een leuk weblog Lucida, ook erg veel reacties, zelfs meer dan Sjun. .
toe maar, het staat er voorquote:Op maandag 20 juni 2005 17:43 schreef Johan_de_With het volgende:
Gevecht tussen Kimo&Baas b
Het is zo verleidelijk om een slecht antwoord te geven.
Ik heb geen zin om met niet-academici over de Osdorrep Possie te spreken, voor je het weet looft hij ''Godvoordomme''.quote:
Da's waar, je hebt een reputatie op te houdenquote:Op maandag 20 juni 2005 17:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om met niet-academici over de Osdorrep Possie te spreken, voor je het weet looft hij ''Godvoordomme''..
Hmm, mijn vakantie naar Ibiza onderschrijft die stelling (ik was een van de weinigen zonder wasbordje), maar zie het als de hond met vier poten.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:03 schreef Johan_de_With het volgende:
sizzler, fitness is voor homo's.
tot zover het reisgenootschap, op naar het 2e deel, de 2 torensquote:Op maandag 20 juni 2005 17:53 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hmm, mijn vakantie naar Ibiza onderschrijft die stelling (ik was een van de weinigen zonder wasbordje), maar zie het als de hond met vier poten.
een hond heeft vier poten, maar niet alles met vier poten is een hond
quote:Op maandag 20 juni 2005 17:53 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hmm, mijn vakantie naar Ibiza onderschrijft die stelling (ik was een van de weinigen zonder wasbordje), maar zie het als de hond met vier poten.
een hond heeft vier poten, maar niet alles met vier poten is een hond
''Hoog te houden'', Harry, niet '' op te houden.''quote:Op maandag 20 juni 2005 17:53 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Da's waar, je hebt een reputatie op te houden
Houd eens op met die reputatie.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
''Hoog te houden'', Harry, niet '' op te houden.''
Wel hoor: op te houden. Hoe hoog of laag dat is, is een vorm van werkelijkheidsbelevingquote:Op maandag 20 juni 2005 17:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
''Hoog te houden'', Harry, niet '' op te houden.''
Ik moet wel iets anders ophouden als ik jouw werken lees.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:59 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Wel hoor: op te houden. Hoe hoog of laag dat is, is een vorm van werkelijkheidsbeleving
mijn wat?quote:Op maandag 20 juni 2005 18:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik moet wel iets anders ophouden als ik jouw werken lees.
Ook alleen maar omdat speeadfreak1 zich op 't moment eventjes niet laat zien!quote:Op maandag 20 juni 2005 18:02 schreef Harry_Sack het volgende:
ik geef het maar gewoon toe: Johan is de slimste van Pol-SC
Ik dacht dat je zou gaan, als in weg gaanquote:Op maandag 20 juni 2005 18:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat woord ken jij natuurlijk niet.
Nu kan ik pas werkelijk mijn eigen uit gaan rusten.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:02 schreef Harry_Sack het volgende:
Wie is dat eigenlijk? Het moet wel een kloon zijn, want ineens was ie er en wist hij ook gelijk wie wel en wie niet zijn vriendjes waren ..quote:Op maandag 20 juni 2005 18:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat speeadfreak1 zich op 't moment eventjes niet laat zien!
zit je nou nog in die auto?quote:
Gelukkig niet daar ben ik niet zwetend uitgerold.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:10 schreef Harry_Sack het volgende:
zit je nou nog in die auto?
Ik wist niet eens dat je een Palestijn was.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:06 schreef Johan_de_With het volgende:
I am merely pointing out the truth and basically, as a Palestinian, I would like to ask the entire world to stop exploiting our issue. If you want a do a good deed find your own. To the singers who are romanticizing the Palestinian suffering, it is not romantic. There is nothing dreamy about it. There is no heroism in a small child throwing rocks at a tank. Either warn the child to stay away or Please shut up! How dare you do this to our children? Our suffering gives you good video materials and a good rating? Not to mention fame and the good old all mighty Dollar?
To the average citizen in the Arab world, stop crying crocodile tears for us. We don't need you to talk about the "poor Palestinians" or to protest. We thank you for your kind feelings, but please, leave us alone. We do not want to be the object of your pity. To the Arab and Islamic Governments, fix your own problems. Do not use our misery to blind your subjects to what is really wrong with your countries. What are you afraid of? If the people wise up and stop hating Israel they're going to turn on you? Maybe, I mean, when you condone so much hate you will pay the price. You've created monsters and you won't be able to handle them. Worry about creating jobs for your own poor people and educating the children and leave us alone. In short to all those who are driving our children to die, please, stay away from us.
Tietenquote:Op maandag 20 juni 2005 18:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Je moet gewoon in de UB gaan zitten, juist nu is de collectie tieten er verbazend.
hehe ik zat zelf een beetje aan JohnDope te denken. Ook al iemand die zichzelf zeer hoog inschat.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:05 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Wie is dat eigenlijk? Het moet wel een kloon zijn, want ineens was ie er en wist hij ook gelijk wie wel en wie niet zijn vriendjes waren ..
Ik dacht dat het PJOrourke was, maar die kraamt het laatste half jaar alleen nog maar onzin uit
Ik wist ook niets van jou.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:11 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je een Palestijn was.
te warmquote:Op maandag 20 juni 2005 18:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je moet gewoon in de UB gaan zitten, juist nu is de collectie tieten er verbazend.
tja mij rest weinig anders dan dit te bevestigen.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:02 schreef Harry_Sack het volgende:
Hmm ik dacht dat de bieb voor stoffige mensen was maar dat beeld moet ik blijkbaar bijstellenquote:Op maandag 20 juni 2005 18:13 schreef Johan_de_With het volgende:
Universiteitsbibliotheek.
Gedurende het grootste deel van het jaar wel, maar dan komen de herkansingen en rechten-tentamens.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmm ik dacht dat de bieb voor stoffige mensen was maar dat beeld moet ik blijkbaar bijstellen![]()
Ja zelfs hier in het hoge noorden.quote:
Blonde rechtenstudentesquote:Op maandag 20 juni 2005 18:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Gedurende het grootste deel van het jaar wel, maar dan komen de herkansingen en rechten-tentamens..
De kneusjesquote:Op maandag 20 juni 2005 18:19 schreef Johan_de_With het volgende:
Gedurende het grootste deel van het jaar wel, maar dan komen de herkansingen en rechten-tentamens..
Borges?quote:Op maandag 20 juni 2005 18:25 schreef Monidique het volgende:
Een bibliotheek is trouwens een poging het Paradijs zo nauwkeurig mogelijk na te bootsen.
Je bedoelt het mannelijk geslacht, het menselijk geslacht of het geslacht De Vlamingh Van Oudtshoorn?quote:Op maandag 20 juni 2005 18:31 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat iemand in jouw geslacht ooit fout is geweest.
In het door jou uitgevoerde slachten, vermoed ik.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je bedoelt het mannelijk geslacht, het menselijk geslacht of het geslacht De Vlamingh Van Oudtshoorn?
Is het nou Arnold of Arnolt?quote:Op maandag 20 juni 2005 18:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je bedoelt het mannelijk geslacht, het menselijk geslacht of het geslacht De Vlamingh Van Oudtshoorn?
quote:Op maandag 20 juni 2005 18:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
In het door jou uitgevoerde slachten, vermoed ik.
Verbaas mij eens door de naam te fluisteren.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:40 schreef Monidique het volgende:
Jij hebt trouwens ook een mooie weblog, Johan.
quote:Op maandag 20 juni 2005 18:40 schreef Monidique het volgende:
Jij hebt trouwens ook een mooie weblog, Johan.
http://johandewith.web-log.nl/quote:Op maandag 20 juni 2005 18:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Verbaas mij eens door de naam te fluisteren.
Op je......scherm?quote:Op maandag 20 juni 2005 18:42 schreef Harry_Sack het volgende:
op momenten als deze hoop je eigenlijk het liefst dat Drugshond een of andere slet op je scherm tovert
Ja hallo, anders moet je 'm nog bier geven ookquote:
hem, de slet?quote:Op maandag 20 juni 2005 18:44 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja hallo, anders moet je 'm nog bier geven ook
Ja, ik ga mijn buis van Eustachius eens verwennenquote:Op maandag 20 juni 2005 18:49 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ga nu dan toch eindelijk de ultieme Fok-blok plegen..
Nou, dat heeft je wel een tijd gekost om dat te ondekken zeg. Ik heb daar zelfs een rubriek Fok!perikelen, waar reeds één bericht in staat, maar wat nog wel aangevuld zal worden. Verder belicht ik daar nieuws op mijn manier, en je bent natuurlijk vrij om daar op een normale manier op te reageren. Gegal belandt direct in de vuilnisbak, aanhoudend gegal een IP-ban en nader onderzoek door de organistatie achter weblog.nlquote:Op maandag 20 juni 2005 19:34 schreef du_ke het volgende:
Ook freakje heeft een weblog.
http://speedfreak1.web-log.nl/
Wat doet alberto daar als avatar!quote:Op maandag 20 juni 2005 20:02 schreef Drugshond het volgende:
0peens heb je het.
-- Je wordt digitaal opsporings ambtenaar. --
Lousewijs van der Laan toch?quote:
ligt er aan of je de gekneusde of gekraakte hebtquote:Op maandag 20 juni 2005 20:15 schreef RichardQuest het volgende:
Windows update met een gekraakte versie is niet zo slim, wel?
Er bestaan cracks voor...................... relevantie POL?quote:Op maandag 20 juni 2005 20:15 schreef RichardQuest het volgende:
Windows update met een gekraakte versie is niet zo slim, wel?
Geen slotje na 5 secquote:Op maandag 20 juni 2005 20:19 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Er bestaan cracks voor...................... relevantie POL?
Nou ja, bij de installatie voerde ik de bijgeleverde code in en dat was het. Geen activering of zo.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:18 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ligt er aan of je de gekneusde of gekraakte hebt
o je hebt ook nog kinderwindows zonder ouderlijk toezichtquote:Op maandag 20 juni 2005 20:28 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nou ja, bij de installatie voerde ik de bijgeleverde code in en dat was het. Geen activering of zo.
Zeg...quote:Op maandag 20 juni 2005 20:32 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
o je hebt ook nog kinderwindows zonder ouderlijk toezicht
Ik denk samen met 90% van de computergebruikers met een beetje interesse voor computers in Nederland...quote:Op maandag 20 juni 2005 20:38 schreef Drugshond het volgende:
Het enigste wat ik orgineel heb zijnde beeldscherm drivers de geluidskaart drivers de printer drivers
De rest is bij elkaar geraapt spul wat ik eerlijkgevonden heb op het internet.
http://www.refdag.nl/website/artikel.php?id=1219019quote:Cannabis–medicijn debuteert in Canada
LONDEN/TORONTO (ANP) – Canada staat vanaf maandag als eerste land ter wereld de verkoop toe van een medicijn dat is gebaseerd op cannabis. Het middel, Sativex, is ontwikkeld door het Britse GW Pharmaceuticals. De mondspray is bedoeld voor onder meer pijnbestrijding voor mensen die multiple sclerose (MS) hebben. Het Duitse concern Bayer is verantwoordelijk voor de marketing van het product in Canada.
.
Volgens de Britse omroep BBC wil GW Pharmaceuticals het middel ook zo snel mogelijk in Europa op de markt brengen. De Britse onderneming heeft van de regering in Londen formeel toestemming om cannabis te kweken voor medicinale toepassingen. Patiënten kunnen sinds 2003 in Nederland op doktersrecept cannabis kopen bij de apotheek. De wiet is geteeld onder toezicht van de overheid. Het project verloopt moeizaam. De cannabis is bij de apotheker duurder dan bij reguliere coffeeshops. De meeste gebruikers laten de mediwiet dus links liggen.
http://www.standaard.be/nieuws/buitenland/index.asp?Snel=1&ArticleID=GAFFPN4Uquote:Saddam niet meer boos op Bush
17:32:48
rtr
NEW YORK - Saddam Hoessein is geen fan van de presidenten Bush, maar hij is niet kwaad meer op de huidige president van de Verenigde Staten. Dat zegt een bewaker van de Iraakse ex-dictator in een interview met het Amerikaanse tijdschrift GQ. Het blad interviewde, met toestemming van het leger, vijf Amerikaanse bewakers van Saddam.
De oud-dictator van Irak toonde regelmatig interesse in de persoonlijke levens van zijn bewakers en gaf een van hen zelfs relatieadvies. Toen Sean O'Shea vertelde dat hij niet getrouwd was, begon Saddam hem te vertellen wat hij moest doen. ,,Je moet een goede vrouw vinden'', zei Saddam. ,,Niet te slim, niet te dom. Niet te oud, niet te jong. Eentje die kan koken en schoonmaken.'' Vervolgens glimlachte hij en maakte hij, aldus O'Shea, een slaande beweging, lachte en ging verder met het wassen van zijn kleren in de gootsteen.
Saddam heeft volgens de bewakers een grote bewondering voor oud-president Ronald Reagan. Bill Clinton vindt hij ,,oké'', maar voor president George Bush en zijn vader, die allebei tegen hem ten strijde trokken, had hij geen goed woord over. ,,Hij weet dat ik niets heb, geen massavernietigingswapens. Hij weet dat hij ze nooit zal vinden'', zei Saddam volgens bewaker Jesse Dawson. Maar volgens O'Shea werd Saddam milder naarmate de tijd verstreek. Uiteindelijk zei Saddam volgens hem niet meer boos te zijn op George Bush, maar alleen met hem te willen praten om vrienden te worden.
Saddam is een dwangmatige schoonmaker, getuigen de bewakers. Hij wast zijn handen nadat hij iemand de hand heeft geschud en maakt voor het eten zijn dienblad, bestek en tafel schoon. Saddam eet vis en kip maar weigert rundvlees bij het avondeten. Vijf keer per dag bidt hij in zijn cel. Hij is trots op zijn koran, die hij tussen de rommel heeft gevonden bij zijn ondergrondse schuilplaats. Het exemplaar is verbrand aan de randen en heeft een kogelgat.
Volgens Saddam wist maar één man waar zijn schuilplaats was en heeft die hem verraden. Het verraad zit Saddam nog steeds erg dwars. ,,Hij was er heel kwaad over'', vertelde Dawson tijdens het interview. ,,Hij vergeleek zichzelf met Jezus, met hoe Judas Jezus verraadde.'' Saddam was ervan overtuigd dat niemand hem ooit had gevonden als die ene man, die was betaald om te zwijgen, hem niet had verraden.
De bewakers omschrijven tot slot hoe Saddam er nog steeds van overtuigd is dat hij alles wat hij deed, deed voor zijn volk. De voormalige dictator nodigde de bewakers uit om naar Irak terug te komen en in zijn paleis te logeren als hij de macht weer in handen heeft. ,,Hij zei vaak tegen ons dat hij nog steeds de president is. Dat denkt hij, voor honderd procent'', aldus Dawson.
Jij ook, kennelijk:quote:Op maandag 20 juni 2005 22:24 schreef Sidekick het volgende:
Monidique heeft zoals altijd gelijk.
http://exemplarischmodereren.web-log.nl/log/2841443quote:We kunnen kwaad worden om zoveel vuilspuiterij, maar beter is het om af te wachten totdat het gelijk van Sidekick ook de ogen van hen geopend heeft en onze Friese moderator wederom de wereld een stuk plezieriger heeft gemaakt.
Verkoelze. Met bier. [14.gif]quote:Op maandag 20 juni 2005 22:36 schreef Drugshond het volgende:
Ik denk aan bier... en ga zo ff verkoeling zoeken.
lekker ding, voor een gifmengsterquote:Op dinsdag 21 juni 2005 01:48 schreef Drugshond het volgende:
Magda Goebbels op discovery - Hitlers sletjes. -
[afbeelding]
Doet me denken aan de paarse krokodil reclame.quote:Boze garagehouder plet auto van coureur
Garagehouder Paul Vanlingen uit het Belgische Zonhoven moet binnenkort voor de rechtbank verschijnen omdat hij de auto van een klant tot een pakketje plette. De BMW 323 van amateur rally-coureur Ronny Nijs werd gereduceerd tot een hoopje staal omdat Nijs de auto maar niet afhaalde, aldus Vanlingen.
De garagehouder bekent volmondig de auto geplet te hebben. "Ik was razend omdat de wagen al maanden in de weg stond. Ik heb Nijs wel twintig keer gebeld, maar hij kwam maar niet. Volgens mij wilde hij de rekening van 600 euro gewoon niet betalen."
Ronny Nijs geeft echter een andere lezing. "De afspraak was dat ik de auto daar kon laten staan tot het rallyseizoen weer zou beginnen. Toen ik in maart de BMW wilde afhalen, vertelde Vanlingen doodleuk dat hij de auto in de autopers had gegooid." Nijs bestrijdt dat hij de rekening voor gedane reparaties te hoog vond en geeft aan de garagehouder nooit aan de lijn te hebben gehad. Na enig aandringen geeft Vanlingen dit toe. "Zijn vrouw nam op en heeft hem misschien niet verwittigd. Maar gebeld heb ik zeker."
quote:Senaat VS stelt stemming over Bolton weer uit
WASHINGTON, 21 JUNI. De Amerikaanse Senaat heeft gisteren voor de tweede maal een stemming over de benoeming van John Bolton tot ambassadeur bij de Verenigde Naties uitgesteld. Verondersteld wordt nu dat president Bush zijn kandidaat tijdens het reces van de Senaat op 4 juli (onafhankelijkheidsdag), of tijdens de zomervakantie in augustus zal benoemen.
Bush had de Senaat enkele uren voor de stemming publiekelijk opgeroepen vóór Bolton te stemmen. ,,Het is tijd'', zo zei de president. ,,Als ze [de senatoren] geïnteresseerd zijn in hervorming van de Verenigde Naties, dan zouden ze John Bolton moeten goedkeuren.''
De Democraten zijn fel gekant zijn tegen Boltons benoeming wegens zijn antipathie tegen de volkerenorganisatie. Zij denken dat daardoor de geloofwaardigheid van de VS in het geding zou komen. Gisteren gaven zij echter aan dat ze de benoeming zullen blijven blokkeren tot het Witte Huis aanvullende informatie over Bolton geeft. Ze willen onder meer weten of Bolton informatie van inlichtingendiensten heeft misbruikt om zijn eigen standpunten kracht bij te zetten en maatregelen heeft genomen tegen medewerkers die het niet met hem eens waren. Het Witte Huis weigert en zegt dat de senatoren alle informatie hebben die ze nodig hebben.
De stemming die een einde aan het debat over de nominatie had moeten maken, eindigde in 54 stemmen voor en 38 tegen. Met 60 stemmen had het debat kunnen worden beëindigd, en had de Senaat kunnen overgaan tot stemming over de benoeming. De Republikeinen hebben 55 senaatszetels, de Democraten 44. Er is één onafhankelijke senator.
De Republikeinse senatoren beschuldigden hun Democratische collega's er gisteren van de agenda van Bush voor zijn tweede termijn te willen saboteren. Senator Bill Frist zei dat Bolton ,,een stemming verdient''. Ook verdienen de Amerikanen volgens hem ,,een sterke, principiële stem in de VN''.
Bush, die Bolton al in maart voordroeg, kan nu de Senaat omzeilen door Bolton tijdens het reces van 4 juli of de zomervakantie in augustus tijdelijk te installeren. Zijn benoeming geldt dan tot januari 2007. De president gaf gisteren geen antwoord op de vraag of hij gebruik zal maken van dit presidentiële privilege. Zondag hield minister van Buitenlandse Zaken Condoleezza Rice deze optie echter open en Witte Huis-woordvoerder McClellan zei gisteren eveneens dat dit een mogelijkheid is. ,,Het is jammer dat de Democraten blijven doorgaan met politieke spelletjes'', aldus McClellan.
Verschillende senatoren uitten hun zorgen over een benoeming tijdens het reces, omdat de 59-jarige Bolton weinig geloofwaardigheid zal hebben als zijn benoeming niet door de Senaat is bevestigd.
http://www.volkskrant.nl/denhaag/1119247072149.htmlquote:‘Chirac sprak over volgevreten landen’
Van onze verslaggever Theo Koelé
TUNIS - Elf jaar was hij diplomaat in Brussel. Maar nooit hoorde hij zulke harde taal als tijdens de recente Europese top. Toch wil minister van Buitenlandse Zaken Bot niet spreken van een crisis in Europese Unie.
e-mail dit artikel
printversie
meer over dit onderwerp
nieuwsbrieven
stuur me mail over
Uitleg Bewaar
Minister Bot van Buitenlandse Zaken: Chirac maakte het op Europese top nog bonter dan Schröder
Nooit heeft Ben Bot, als diplomaat en minister, zulke krasse taal gehoord als tijdens de Europese top die eind vorige week mislukte. De Duitse bondskanselier Schröder betichtte Nederland openlijk van egoïsme, maar binnenskamers maakte de Franse president Chirac het nog bonter. ‘Hij sprak over “dikke, volgevreten landen die niet bereid zijn iets te doen voor arme landen”, en keek ons aan. Zo bereik je natuurlijk niet dat anderen concessies doen.’
CDA-minister Bot van Buitenlandse Zaken onderbreekt een reis door Noord-Afrika om de Tweede Kamer vanavond verslag te doen van de top in Brussel. Alom wordt gesproken van een crisis, nadat de lidstaten van de EU het niet eens waren geworden over de verdeling van de financiële lusten en lasten. Daaraan vooraf ging het Frans-Nederlandse nee tegen de Grondwet.
Bot: ‘Ik houd niet van grote woorden als crisis. Sommige mensen gebruiken het omdat ze nijdig waren dat ze gewoon hun zin niet kregen. Schröder wilde, met het oog op de komende verkiezingen in Duitsland, gezien worden als de grote redder die Europa andermaal uit het slop had gehaald. Maar die vlieger ging in Brussel niet op.’
Ook de Luxemburgse premier Juncker haalde uit naar Nederland. Bot pareert: ‘Ik vind het jammer dat het Luxemburgse voorzitterschap de zaken zo hoog heeft opgespeeld, dat er nu een zekere bitterheid in de discussie is gekomen. Als je ziet dat de tijd niet rijp is voor een akkoord, is het beter te schorsen en te zeggen: we gaan over een week of zo verder, dan kijken we of we er alsnog uit komen. Nu zie ik op korte termijn geen oplossing. Er zijn dingen gezegd die ik als ambassadeur in Brussel elf jaar lang nooit heb gehoord, al hoort het bij het Europese diplomatieke spel om stevige taal te gebruiken.’
Milder is Bot over de Britten, die op 1 juli het EU-voorzitterschap op zich nemen. ‘Het Verenigd Koninkrijk heeft, ondanks de rebate (korting op de betalingen aan Brussel, red.), een enorme som bijgedragen aan de EU, met name aan Frankrijk. Voor Nederland geldt hetzelfde. Londen heeft begrip voor onze positie dat we op de een of andere manier gecompenseerd willen worden.’
..
En dit alles voor een besparing van 17 miljoenquote:Coalitie nadert akkoord over publieke omroep
Uitgegeven: 21 juni 2005 08:20
DEN HAAG - De coalitiepartijen CDA, VVD en D66 zijn dicht bij harde afspraken over de toekomst van de publieke omroep. Daarin verdwijnt volgens ingewijden de Nederlandse Programma Stichting (NPS). De zenders Nederland 1,2 en 3 blijven wel bestaan en mogen reclame uitzenden.
De omroepen moeten de helft van hun vast budget (34 miljoen) inleveren. Wel komt er door het opheffen van de NPS 72 miljoen euro vrij. De helft daarvan mag geïnvesteerd worden in verbetering van de nieuwsvoorziening.
De afgelopen tijd spraken de coalitiefracties regelmatig met staatssecretaris Van der Laan (Media) over het omroepbeleid. Dat was nodig om de hoofdlijnen van het zogenoemde paasakkoord, dat D66 in de coalitie moest houden, verder uit te werken.
het gaat helemaal nergens over inderdaad. Het moet gewoon opengebroken zodat de mediavervuiling nog meer marktgericht gaat wordenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:01 schreef du_ke het volgende:![]()
.
De NPS opheffen wat een achterlijke dwazen zitten er toch in den haag.
[..]
En dit alles voor een besparing van 17 miljoen![]()
Is dit nu een verzoek van Chirac om ontwikkelingshulp te krijgen van Nederlandquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:00 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/denhaag/1119247072149.html
de koude oorlog komt naar je toe ..toe ...toe deze zomer
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:04 schreef Chewie het volgende:
[..]
Is dit nu een verzoek van Chirac om ontwikkelingshulp te krijgen van Nederland![]()
Ik denk dattie teveel rood vlees heeft gegetenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:04 schreef Chewie het volgende:
[..]
Is dit nu een verzoek van Chirac om ontwikkelingshulp te krijgen van Nederland![]()
Dat kan ook niet, dan moet Frankrijk eerst de overheidsfinancien op orde krijgenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:06 schreef du_ke het volgende:
[..]hij wil van NL ontw hulp krijgen voor minder bedeelde landen maar daar zal hij frankrijk uiteraard niet onder schalen.
programma's als Jiskefet dreigen hierdoor wel te verdwijnen. Het is allemaal in de lijn van dat achterlijke satiredebat.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:04 schreef du_ke het volgende:
In plaats van dat ze voor kwaliteit gaan me wat minder reclame gaan we gewoon op de oude voet verder maar dan met minder budget.
quote:
13.10-14.00
Relax
14.35-15.25
Tokyo Ska Paradise Orchestra
15.55-16.45
Ali B.
17.15-18.10
Fish
18.40-19.35
Zita Swoon
20.30-21.30
Within Temptation
--
13.00-13.50
Thomas Dybdahl
14.15-15.05
Gabriel Rios
15.30-16.20
Killing Joke
16.45-17.35
Haagse Beatnach
18.05-19.00
De Dijk
19.30-20.30
Elvis Costello & The Imposters
--
13.00 - 13.25
Melanocaster
13.30 - 13.55
Grechko's Doll
14.00 - 14.25
Clayborn
14.30 - 14.55
Drunk Tank
15.00 - 15.25
Silence is sexy
15.30 - 15.55
Tweak
16.00 - 16.25
Joyfalds
16.30 – 16.55
Mr. Poh
17.00 - 17.25
Melomanics
17.30 - 17.55
Nicad
18.00 - 18.25
Drowned
18.30 – 18.55
40 Stone
19.05 – 19.55
Lemonseven
20.00 – 20.50
Typhoon
quote:Fiscus legt bom onder sociaal akkoord
DEN HAAG, 21 JUNI. De fiscus stelt onverwacht grenzen aan de reparatie van VUT en prepensioen die het afgelopen half jaar in veel CAO's is afgesproken. Als de belastingdienst hierin volhardt, betekent dat het einde van het sociaal akkoord van vorige herfst. Over de CAO's moet dan opnieuw worden onderhandeld. Dat zegt Peter Borgdorff, directeur van de vereniging van bedrijfstakpensioenfondsen (VB).
De VB schrijft in een brandbrief aan staatssecretaris Wijn van Financiën dat de houding van Financiën invoering van de VUT-herziening per 2006 onmogelijk maakt. Wijn heeft nog niet gereageerd.
In het najaarsakkoord van vorig jaar zijn afspraken gemaakt over het kabinetsplan om de fiscale begunstiging van VUT en prepensioen af te schaffen. In het akkoord zijn afspraken gemaakt over aanpassing van de pensioenwetgeving waardoor een deel van het ouderdomspensioen kan worden omgezet in vroegpensioen. Het zogenoemde 'verslepen' van ouderdomspensioen bleek in vrijwel alle CAO-onderhandelingen te zijn toegepast.
Enkele weken geleden noemde de fiscus een aantal nieuwe pensioenregelingen op basis van deze CAO-afspraken in strijd met technische eisen die aan deze pensioenregelingen worden gesteld. Zo mag de hoogte van pensioenuitkeringen niet te sterk fluctueren in tijd. Dat is bij het 'versleepte' ouderdomspensioen al snel het geval, omdat de AOW-uitkering na het 65ste jaar de basis vormt van de pensioenuitkering.
Nog nooit zo'n stelletje belerende idioten meegemaakt. Gelukkig waagt alleen ons aller Fonkmeistah zich wel eens buiten het gesticht om te kermen tegen het Groot Complot.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:55 schreef Chewie het volgende:
Zo in TRU zien ze me nu ook liever vertrekken![]()
Het mooiste is nog dat wij selectief zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n stelletje belerende idioten meegemaakt. Gelukkig waagt alleen ons aller Fonkmeistah zich wel eens buiten het gesticht om te kermen tegen het Groot Complot.
''Staal smelt niet bij die temperatuur.DAT KAN NIET.''quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:56 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat wij selectief zijn![]()
Ik had iets beters verwacht.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:05 schreef Monidique het volgende:
Het is wel waar.
Dat geloof ik al HELEMAAL niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:07 schreef Monidique het volgende:
Sorry, ik werk.
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:19 schreef Monidique het volgende:
TRU is tenminste voor denkende mensen, niet voor die gemanipuleerde slaven van het materialisme.
Heeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:12 schreef du_ke het volgende:
Yo!
Nu nog een oorzaak, een schuldige.. iemand om te kruisigen voor dit onrecht dat ons is aangedaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:34 schreef Harry_Sack het volgende:
zo, hebben die klojo's het eindelijk gefixed..
missblue vanwege de hersenschade die ze opliep bij feestjes met de onheilspellende naam braindead ?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:39 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nu nog een oorzaak, een schuldige.. iemand om te kruisigen voor dit onrecht dat ons is aangedaan.
Dat mijn beste, is aan ons om te achterhalen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:55 schreef Harry_Sack het volgende:
hoe anders?
vlug, in de auto. Ik weet waar de boeven zitten!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:59 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat mijn beste, is aan ons om te achterhalen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:01 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
vlug, in de auto. Ik weet waar de boeven zitten!
Ik wist het!quote:
ach ja, als jullie toch aan het drinken zijn waarom niet!quote:
Voor jou beginnen we er gewoon mee.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:59 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
ach ja, als jullie toch aan het drinken zijn waarom niet!
ik heb nog een zooi lauwe beugels en champie staanquote:
Doe mij maar lauwe champiequote:Op woensdag 22 juni 2005 00:08 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
ik heb nog een zooi lauwe beugels en champie staan
de champie is wel koudquote:
dan kom je op de verkeerde feestjes, ik heb verleden jaar op diverse politieke samenscholingen moeten werken waar het bier rijkelijk vloeide, net als de huiswijnen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:16 schreef Harry_Sack het volgende:
toch jammer dat feestjes waar over politiek geluld wordt altijd saai zijn
welke partij was dat?quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:17 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
dan kom je op de verkeerde feestjes, ik heb verleden jaar op diverse politieke samenscholingen moeten werken waar het bier rijkelijk vloeide, net als de huiswijnen.
Veel vanuit de regering, die hebben verleden jaar behoorlijk kunnen smijten met geld voor dat soort bijkomsten.quote:
Gouden handdrukken moeten ook gevierd worden.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Veel vanuit de regering, die hebben verleden jaar behoorlijk kunnen smijten met geld voor dat soort bijkomsten.
Ja, hij is agnosticus.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:23 schreef du_ke het volgende:
Akkersloot gelooft zelf geloof ik wel in het een en ander.
Ik vind dat dat ook zou moeten. Dat Spartaanse van die kut-sp altijdquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Veel vanuit de regering, die hebben verleden jaar behoorlijk kunnen smijten met geld voor dat soort bijkomsten.
En dan laten cateren door Maison vd Boer of Martinair Party Servicequote:Op woensdag 22 juni 2005 00:26 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik vind dat dat ook zou moeten. Dat Spartaanse van die kut-sp altijd
Bij de afgelopen viering van het massale 'NEE' werden er nota bene 2 consumptiebonnen uitgedeeld per persoon... in een zaal die vele malen te duur was voor een normaal bedrijfsfeestje, namelijk de zaal bij Artis![]()
![]()
Hier een opname van de bierpartijquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
nee, het waren 2 oude negers die geen geld mochten aannemenquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
En dan laten cateren door Maison vd Boer of Martinair Party Service
vooral met die laatste heb je dikke vette kans dat ik je je biertje aanreik
Leuk wel, je houdt in ieder geval veel contact met veel vrouwelijke collega's. Ik heb me ziek geknuffeld op het CHIO in Rotterdam afgelopen week.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:31 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
nee, het waren 2 oude negers die geen geld mochten aannemen![]()
Maar ik hou het in de peiling. Lijkt me leuk werk trouwens
gatverdamme, die gast kots in zijn biertje, roert er in met zijn vinger en drinkt het weer op alsof er meer bier in zijn bekertje zit...quote:
Hmja, maar je ziet ook wie de lamme vogeltjes zijn aan het einde van de avond hequote:Op woensdag 22 juni 2005 00:33 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Leuk wel, je houdt in ieder geval veel contact met veel vrouwelijke collega's. Ik heb me ziek geknuffeld op het CHIO in Rotterdam afgelopen week.
Maar de uren zijn klote en het werk zwaar.
Ja ik weet van de meeste regeringmensen wel wat ik voor ze neer moet zetten iig.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:37 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Hmja, maar je ziet ook wie de lamme vogeltjes zijn aan het einde van de avond he
Wat drinkt Albayrak?quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:38 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja ik weet van de meeste regeringmensen wel wat ik voor ze neer moet zetten iig.
en ik zie karin bloemen 30 keer per jaar met dr zelfde act, nou weet ik alleen niet of dit zo gunstig isquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:38 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja ik weet van de meeste regeringmensen wel wat ik voor ze neer moet zetten iig.
witte wijnquote:
je zal in GB best ook wel een Looney ale party hebben/quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:42 schreef Drugshond het volgende:
De bierpartij schijnt als politieke partij echt te bestaan..... ik meen zelfs in Bulgarije dat ze in de regering zaten (een paar jaar geleden) (net boven de kiesdrempel).
Lijkt me wel lachen om daarvoor een politiek programma te schrijven.Bier moet goedkoper. Bier moet overal verkocht worden. Bier is wetenschap Bier is gezond
etc etc etc
nog nooit bedient.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:43 schreef Harry_Sack het volgende:
Jan M?
Pakt ie het zelf?quote:
Bestuurlijke vernieuwingen heet dat, horizontale communicatielijnen enzoquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
de Graaf was voor ons wel het makkelijkst, daar pleurde gewoon elke keer een pils neer en hij was blij
Weinig sp-ers gehad op de feestjes, net als bos trouwens, die laat zich ook nooit zien.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Pakt ie het zelf?
Agnes Kant, wat drinkt die?
Bos is volgens mij een beetje the misterymanquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Weinig sp-ers gehad op de feestjes, net als bos trouwens, die laat zich ook nooit zien.
Welnee, je geeft alleen maar een kijkje in de keuken. We hebben het toch niet over de schandalige hoeveelheid drank die er op feestjes wordt weggestouwd.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:47 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
ik schend nu zoveel codes dat ik ontslagen kan worden
ja, met die unieke kopquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
das die neger toch?
dat zie je zo.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:49 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Bot is een uitgesproken jenever man.
nee, gelukkig niet, want dan ga je dalijk nog vragen wat de High Society wegschuift en kanteltquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:49 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Welnee, je geeft alleen maar een kijkje in de keuken. We hebben het toch niet over de schandalige hoeveelheid drank die er op feestjes wordt weggestouwd.
wijn, water of jusquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:50 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
dat zie je zo.
Jet Bussemakers is er een van wit denk ik. Wat drinkt Femke?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
nee, gelukkig niet, want dan ga je dalijk nog vragen wat de High Society wegschuift en kantelt
Ik heb er nogwel eens moeite mee.quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kotsen is voor mij bijna een zeldzaamheid, en ik weet wanneer ik moet stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |