Je bedoelt het mannelijk geslacht, het menselijk geslacht of het geslacht De Vlamingh Van Oudtshoorn?quote:Op maandag 20 juni 2005 18:31 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat iemand in jouw geslacht ooit fout is geweest.
In het door jou uitgevoerde slachten, vermoed ik.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je bedoelt het mannelijk geslacht, het menselijk geslacht of het geslacht De Vlamingh Van Oudtshoorn?
Is het nou Arnold of Arnolt?quote:Op maandag 20 juni 2005 18:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je bedoelt het mannelijk geslacht, het menselijk geslacht of het geslacht De Vlamingh Van Oudtshoorn?
quote:Op maandag 20 juni 2005 18:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
In het door jou uitgevoerde slachten, vermoed ik.
Verbaas mij eens door de naam te fluisteren.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:40 schreef Monidique het volgende:
Jij hebt trouwens ook een mooie weblog, Johan.
quote:Op maandag 20 juni 2005 18:40 schreef Monidique het volgende:
Jij hebt trouwens ook een mooie weblog, Johan.
http://johandewith.web-log.nl/quote:Op maandag 20 juni 2005 18:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Verbaas mij eens door de naam te fluisteren.
Op je......scherm?quote:Op maandag 20 juni 2005 18:42 schreef Harry_Sack het volgende:
op momenten als deze hoop je eigenlijk het liefst dat Drugshond een of andere slet op je scherm tovert
Ja hallo, anders moet je 'm nog bier geven ookquote:
hem, de slet?quote:Op maandag 20 juni 2005 18:44 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja hallo, anders moet je 'm nog bier geven ook
Ja, ik ga mijn buis van Eustachius eens verwennenquote:Op maandag 20 juni 2005 18:49 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ga nu dan toch eindelijk de ultieme Fok-blok plegen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |