zit je nou nog in die auto?quote:
Gelukkig niet daar ben ik niet zwetend uitgerold.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:10 schreef Harry_Sack het volgende:
zit je nou nog in die auto?
Ik wist niet eens dat je een Palestijn was.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:06 schreef Johan_de_With het volgende:
I am merely pointing out the truth and basically, as a Palestinian, I would like to ask the entire world to stop exploiting our issue. If you want a do a good deed find your own. To the singers who are romanticizing the Palestinian suffering, it is not romantic. There is nothing dreamy about it. There is no heroism in a small child throwing rocks at a tank. Either warn the child to stay away or Please shut up! How dare you do this to our children? Our suffering gives you good video materials and a good rating? Not to mention fame and the good old all mighty Dollar?
To the average citizen in the Arab world, stop crying crocodile tears for us. We don't need you to talk about the "poor Palestinians" or to protest. We thank you for your kind feelings, but please, leave us alone. We do not want to be the object of your pity. To the Arab and Islamic Governments, fix your own problems. Do not use our misery to blind your subjects to what is really wrong with your countries. What are you afraid of? If the people wise up and stop hating Israel they're going to turn on you? Maybe, I mean, when you condone so much hate you will pay the price. You've created monsters and you won't be able to handle them. Worry about creating jobs for your own poor people and educating the children and leave us alone. In short to all those who are driving our children to die, please, stay away from us.
Tietenquote:Op maandag 20 juni 2005 18:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Je moet gewoon in de UB gaan zitten, juist nu is de collectie tieten er verbazend.
hehe ik zat zelf een beetje aan JohnDope te denken. Ook al iemand die zichzelf zeer hoog inschat.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:05 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Wie is dat eigenlijk? Het moet wel een kloon zijn, want ineens was ie er en wist hij ook gelijk wie wel en wie niet zijn vriendjes waren ..
Ik dacht dat het PJOrourke was, maar die kraamt het laatste half jaar alleen nog maar onzin uit
Ik wist ook niets van jou.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:11 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je een Palestijn was.
te warmquote:Op maandag 20 juni 2005 18:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je moet gewoon in de UB gaan zitten, juist nu is de collectie tieten er verbazend.
tja mij rest weinig anders dan dit te bevestigen.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:02 schreef Harry_Sack het volgende:
ik geef het maar gewoon toe: Johan is de slimste van Pol-SC
Hmm ik dacht dat de bieb voor stoffige mensen was maar dat beeld moet ik blijkbaar bijstellenquote:Op maandag 20 juni 2005 18:13 schreef Johan_de_With het volgende:
Universiteitsbibliotheek.
Gedurende het grootste deel van het jaar wel, maar dan komen de herkansingen en rechten-tentamens.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmm ik dacht dat de bieb voor stoffige mensen was maar dat beeld moet ik blijkbaar bijstellen![]()
Ja zelfs hier in het hoge noorden.quote:
Blonde rechtenstudentesquote:Op maandag 20 juni 2005 18:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Gedurende het grootste deel van het jaar wel, maar dan komen de herkansingen en rechten-tentamens..
De kneusjesquote:Op maandag 20 juni 2005 18:19 schreef Johan_de_With het volgende:
Gedurende het grootste deel van het jaar wel, maar dan komen de herkansingen en rechten-tentamens..
Borges?quote:Op maandag 20 juni 2005 18:25 schreef Monidique het volgende:
Een bibliotheek is trouwens een poging het Paradijs zo nauwkeurig mogelijk na te bootsen.
Je bedoelt het mannelijk geslacht, het menselijk geslacht of het geslacht De Vlamingh Van Oudtshoorn?quote:Op maandag 20 juni 2005 18:31 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat iemand in jouw geslacht ooit fout is geweest.
In het door jou uitgevoerde slachten, vermoed ik.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je bedoelt het mannelijk geslacht, het menselijk geslacht of het geslacht De Vlamingh Van Oudtshoorn?
Is het nou Arnold of Arnolt?quote:Op maandag 20 juni 2005 18:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je bedoelt het mannelijk geslacht, het menselijk geslacht of het geslacht De Vlamingh Van Oudtshoorn?
quote:Op maandag 20 juni 2005 18:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
In het door jou uitgevoerde slachten, vermoed ik.
Verbaas mij eens door de naam te fluisteren.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:40 schreef Monidique het volgende:
Jij hebt trouwens ook een mooie weblog, Johan.
quote:Op maandag 20 juni 2005 18:40 schreef Monidique het volgende:
Jij hebt trouwens ook een mooie weblog, Johan.
http://johandewith.web-log.nl/quote:Op maandag 20 juni 2005 18:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Verbaas mij eens door de naam te fluisteren.
Op je......scherm?quote:Op maandag 20 juni 2005 18:42 schreef Harry_Sack het volgende:
op momenten als deze hoop je eigenlijk het liefst dat Drugshond een of andere slet op je scherm tovert
Ja hallo, anders moet je 'm nog bier geven ookquote:
hem, de slet?quote:Op maandag 20 juni 2005 18:44 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja hallo, anders moet je 'm nog bier geven ook
Ja, ik ga mijn buis van Eustachius eens verwennenquote:Op maandag 20 juni 2005 18:49 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ga nu dan toch eindelijk de ultieme Fok-blok plegen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |