toe maar, het staat er voorquote:Op maandag 20 juni 2005 17:43 schreef Johan_de_With het volgende:
Gevecht tussen Kimo&Baas b
Het is zo verleidelijk om een slecht antwoord te geven.
Ik heb geen zin om met niet-academici over de Osdorrep Possie te spreken, voor je het weet looft hij ''Godvoordomme''.quote:
Da's waar, je hebt een reputatie op te houdenquote:Op maandag 20 juni 2005 17:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om met niet-academici over de Osdorrep Possie te spreken, voor je het weet looft hij ''Godvoordomme''..
Hmm, mijn vakantie naar Ibiza onderschrijft die stelling (ik was een van de weinigen zonder wasbordje), maar zie het als de hond met vier poten.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:03 schreef Johan_de_With het volgende:
sizzler, fitness is voor homo's.
tot zover het reisgenootschap, op naar het 2e deel, de 2 torensquote:Op maandag 20 juni 2005 17:53 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hmm, mijn vakantie naar Ibiza onderschrijft die stelling (ik was een van de weinigen zonder wasbordje), maar zie het als de hond met vier poten.
een hond heeft vier poten, maar niet alles met vier poten is een hond
quote:Op maandag 20 juni 2005 17:53 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hmm, mijn vakantie naar Ibiza onderschrijft die stelling (ik was een van de weinigen zonder wasbordje), maar zie het als de hond met vier poten.
een hond heeft vier poten, maar niet alles met vier poten is een hond
''Hoog te houden'', Harry, niet '' op te houden.''quote:Op maandag 20 juni 2005 17:53 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Da's waar, je hebt een reputatie op te houden
Houd eens op met die reputatie.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
''Hoog te houden'', Harry, niet '' op te houden.''
Wel hoor: op te houden. Hoe hoog of laag dat is, is een vorm van werkelijkheidsbelevingquote:Op maandag 20 juni 2005 17:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
''Hoog te houden'', Harry, niet '' op te houden.''
Ik moet wel iets anders ophouden als ik jouw werken lees.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:59 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Wel hoor: op te houden. Hoe hoog of laag dat is, is een vorm van werkelijkheidsbeleving
mijn wat?quote:Op maandag 20 juni 2005 18:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik moet wel iets anders ophouden als ik jouw werken lees.
Ook alleen maar omdat speeadfreak1 zich op 't moment eventjes niet laat zien!quote:Op maandag 20 juni 2005 18:02 schreef Harry_Sack het volgende:
ik geef het maar gewoon toe: Johan is de slimste van Pol-SC
Ik dacht dat je zou gaan, als in weg gaanquote:Op maandag 20 juni 2005 18:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat woord ken jij natuurlijk niet.
Nu kan ik pas werkelijk mijn eigen uit gaan rusten.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:02 schreef Harry_Sack het volgende:
ik geef het maar gewoon toe: Johan is de slimste van Pol-SC
Wie is dat eigenlijk? Het moet wel een kloon zijn, want ineens was ie er en wist hij ook gelijk wie wel en wie niet zijn vriendjes waren ..quote:Op maandag 20 juni 2005 18:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat speeadfreak1 zich op 't moment eventjes niet laat zien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |