Ja hè.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:32 schreef George-Butters het volgende:
moeilijke zinsconstructie klowjow
Leestekens, Sjors.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:32 schreef George-Butters het volgende:
moeilijke zinsconstructie klowjow
Het wat?quote:Op maandag 20 juni 2005 16:35 schreef Harry_Sack het volgende:
Kan het in niet wat laagdrempeliger?
quote:Op maandag 20 juni 2005 16:31 schreef kLowJow het volgende:
Ik geloof niet dat geloof zo'n certrale rol binnen samenlevingen waar men en masse gelooft inneemt als sommigen die naar een samenleving wijzen en geloven dat alles wat zich daar afspeelt dat in hun ogen niet strookt met hun opvattingen aan het geloof wijten, lijken te geloven.
Gevoelsinflatie en defaitisme, Johanquote:
Ik evenzeer. Maar ja, breng ditt Underworld_ maar eens aan zijn economenverstand.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:40 schreef kLowJow het volgende:
Mijn excuses, maar ik ben van mening dat alles wat je vijf keer moet lezen om te begrijpen wat er staat:
[1] De moeite van het lezen waard is.
[2] Je langer bijblijft dan je lief is.
[3] Een heerlijk indoctrinerende werking heeft.
Wat een filosofenattitude.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:40 schreef kLowJow het volgende:
Mijn excuses, maar ik ben van mening dat alles wat je vijf keer moet lezen om te begrijpen wat er staat:
[1] De moeite van het lezen waard is.
[2] Je langer bijblijft dan je lief is.
[3] Een heerlijk indoctrinerende werking heeft.
Gewoon wachten tot de WC terug is.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:44 schreef du_ke het volgende:Heb onderhand vandaag al ruim 2 liter water op en moet nu verschrikkelijk zeiken maar de WC is een trap af
.
Geen wasbak in de buurt?quote:Op maandag 20 juni 2005 16:44 schreef du_ke het volgende:Heb onderhand vandaag al ruim 2 liter water op en moet nu verschrikkelijk zeiken maar de WC is een trap af
.
Ik gebruik woordgrapjes juist om bij te komen van mijn dagelijkse klim naar de volmaaktheid.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:49 schreef Monidique het volgende:
Ja, dat krijg je met die hoogbegaafde kereltjes: niets uitvoeren en woordgrapjes maken.
quote:Op maandag 20 juni 2005 16:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik gebruik woordgrapjes juist om bij te komen van mijn dagelijkse klim naar de volmaaktheid.
Of een lege spafles, iemand anders zijn koffiemokquote:
Dat is nou goed meedenken!quote:Op maandag 20 juni 2005 16:56 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Of een lege spafles, iemand anders zijn koffiemok
Op lage drempels kan men kabouters verdelgen. Wat overigens de betekenis van mijn naam in het Sanskriet is.quote:
O, je had verwacht dat-ie wel wat communisten in de voorouderlijke familie had zitten?quote:Op maandag 20 juni 2005 16:57 schreef Harry_Sack het volgende:
sjee, ik ben teleurgesteld in Jan M
Ben je daar nog steeds niet dan?quote:Op maandag 20 juni 2005 16:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik gebruik woordgrapjes juist om bij te komen van mijn dagelijkse klim naar de volmaaktheid.
Ja, dat zou ik haast vergeten. Deze voorvechter van het Huis der Vaderlandse Geschiedenis kon het afgelopen weekeinde niet uit de voeten met de wenken ''Hofwijck'' en ''zoon;Christiaan''.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:57 schreef Harry_Sack het volgende:
sjee, ik ben teleurgesteld in Jan M
Excuses dan, ik maakte namelijk uit je reactie op dat je dagelijks aan het klimmen was niet dat je het ook haalde.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jawel, ik kom er dagelijks. Dat zei ik toch?
Dat zal wel iets zijn als ouwehoeren of Nederland het glas de tank halfvol is.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:01 schreef Chewie het volgende:
Ik kan me trouwens nog steeds niks voorstellen bij een Denktank met Nawijn
quote:Op maandag 20 juni 2005 17:01 schreef Chewie het volgende:
Ik kan me trouwens nog steeds niks voorstellen bij een Denktank met Nawijn
Dan wil ik memoreren dat ik eens ben geciteerd door Scandalous. Zo.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:03 schreef Monidique het volgende:
Deze wil ik trouwens nog even citeren:
[..]
Beetje lastig parkeren zo'n ding bij Pim's palazzo.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
[afbeelding]
[/i]Een denktank om de problematiek van immigratie en integratie aan te pakken.[/i]
Dattie een hernia heeft, okee.. vervelend, dat zal wel zeer doen, maar als je dan toch informatie wilt bijhouden van de Veluwse Poema, doe er dan ook wat mee als je info krijgt. Hij negeert het gewoon.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik haast vergeten. Deze voorvechter van het Huis der Vaderlandse Geschiedenis kon het afgelopen weekeinde niet uit de voeten met de wenken ''Hofwijck'' en ''zoon;Christiaan''..
Lucida-weblog.nl? Of is dat de vervalsing?quote:Op maandag 20 juni 2005 17:10 schreef Drugshond het volgende:
Ik zie trouwens op de weblog van lucidia dat er een aanklacht is ingediend.
was het deze website: http://lucida.web-log.nl/ ?quote:Op maandag 20 juni 2005 17:10 schreef Drugshond het volgende:
Ik zie trouwens op de weblog van lucidia dat er een aanklacht is ingediend.
Vraag me trouwens heel sterk af of zoiets wel een kans heeft, en in hoevere zoiets 100 % aantoonbaar is.
Maar ik ben geen jurist, maar het mag haalbare is volgens mij een ip-ban van de provider waar de lastpakjes op zitten te internetten.
Dat is een valse. atlucidaquote:Op maandag 20 juni 2005 17:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Lucida-weblog.nl? Of is dat de vervalsing?
http://atlucida.web-log.nl/quote:Op maandag 20 juni 2005 17:12 schreef Harry_Sack het volgende:
was het deze website: http://lucida.web-log.nl/ ?
http://www.elsevier.nl/ni(...)/versie/1/index.htmlquote:Boek Royaal Gebaar imponeert Verdonk niet
VVD-minister Rita Verdonk (Integratie) liet er tegenover Marion Bloem van 'Een Royaal Gebaar' geen onduidelijkheid over bestaan: er komt geen generaal pardon voor de 26.000 uitgeprocedeerde asielzoekers. Bloem reageerde vol emotie. 'Ik ben er ziek van.'
Bloem bood de minister tijdens het gesprek het boek 'Een Royaal Gebaar' aan. Hierin staan alle steunbetuigingen die zij ontving voor haar strijd om 26.000 uitgeprocedeerde asielzoekers alsnog een verblijfsvergunning te laten bezorgen.
Maar Verdonk heeft al meer keren aangegeven hier niets voor te voelen. Verdonk beloofde het boek aandachtig te zullen lezen, maar zei ook dat ze niet verwacht er veel nieuws in aan te treffen. 'Ik weet wel wat er leeft onder de mensen.'
Bloem vond deze reactie 'behoorlijk schokkend'. 'Ze heeft het boek nog niet eens gelezen. Ik ben er ziek van. Je hoopt dat iemand ergens nog een hart heeft.'
'Pittige discussie'
Verdonk, die naar eigen zeggen een 'pittige discussie' met Bloem voerde, lichtte tijdes het gesprek haar beleid nogmaals toe. 'Nederland is voor de echte vluchtelingen een heel gastvrij land,' zei de minister tegen Bloem. En zij verzekerde dat ons land heus geen mensen terugstuurt naar onveilige landen. Verdonk wees er verder op dat asielzoekers helemaal niet jarenlang op hun eerste beslissing hoeven te wachten. In de serie '26.000 gezichten' bijvoorbeeld, een documentairereeks over uitgeprocedeerde asielzoekers, wordt deze indruk wel gewekt.
Ook gaf de minister aan dat zij inmiddels 12.000 van de 26.000 zaken heeft behandeld en dat 5.000 asielzoekers een verblijfsvergunning hebben gekregen. 'Maar u en ik worden het waarschijnlijk nooit eens.'
Tweede Kamer
Schrijfster Marion Bloem voert al maanden actie om uitgeprocedeerde asielzoekers een generaal pardon te verlenen.
Bloem geeft de strijd nog niet op. Hoewel een kamermeerderheid vorig jaar met Verdonks beleid instemde, wil Bloem een actieve lobby bij de Tweede Kamer voeren. Daar zal ze morgen haar boek aan de parlementariërs aanbieden.
Wannabe-freako.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dank je, nu weet ik weer welk plaatje ik eigenlijk wilde gebruiken.
Ja, ik was het steekspel al aan het beoordelen. Helaas is mijn aandachtsspanne in dit soort gevallen altijd erg kort en slaat de verveling sneller toe dan dat het onderwerp belangrijk kan zijnquote:
Ja hoor net als Aaahquote:Op maandag 20 juni 2005 17:27 schreef Monidique het volgende:
Och, lucida komt wel terug.
Laten we het hopen, wat is Stali (Ryan) trouwens triest bezig op lucida's weblogquote:Op maandag 20 juni 2005 17:27 schreef Monidique het volgende:
Och, lucida komt wel terug.
Ze zijn allemaal een beetje zielig bezig. Aaah PJO en Speedfreak zeker ook.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:33 schreef Chewie het volgende:
[..]
Laten we het hopen, wat is Stali (Ryan) trouwens triest bezig op lucida's weblog
Zegt ie nou dat Sidekick alles moet doen en dat Sizzler een luie aap is of zegt hij dat Sidekick alleenheerser is en Sizzler de bijgoochem?quote:Op maandag 20 juni 2005 17:34 schreef Monidique het volgende:
Met een paar veranderingen in de crew kan het natuurlijk rap weer beter worden. POL zou al flink verbeteren met een vertrek van Sidekick, en Sizzler is zo weinig aanwezig dat het slecht is voor de balans in de moderatie. Per slot van rekening is de duomoderatie daar voor ingesteld. Bij de FA's is ook niet alles koek en ei, dus daar zouden er ook een aantal weg moeten.
Of niet soms?
Dat is een prestatie van formaat!quote:Op maandag 20 juni 2005 17:35 schreef du_ke het volgende:
Maar het blijft gaan om het uitmelken van oude rotzooi.
Zeker ze zouden in de zomer bij een omroep moeten gaan werken. Een creatieve benadering van het invullen van de avonden met herhalingen.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat is een prestatie van formaat!
Nee, ik bedoelde het uitmelken van rotzooi. Net zulk onzorgvuldig taalgebruik als ''invullen van avonden.''quote:Op maandag 20 juni 2005 17:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zeker ze zouden in de zomer bij een omroep moeten gaan werken. Een creatieve benadering van het invullen van de avonden met herhalingen.
quote:Stali :: 19 juni 2005 02:29 :: 20 juni 2005 17:37
Ik heb een zuiver geweten hoor Lucida, Hofmansvertellingen was voornamelijk van mijn hand en dat was een persiflage op de weblogjes van Sjun en Aaah maar voornamelijk een parodie op jou. Je hebt ons uitgedaagd om te achterhalen wie je bent en dat is nu alom bekend en we zijn erachter gekomen en we vinden jouw gedachtengoed nogal vreemd. Je bent zo antilinks terwijl je 20 jaar werkloos bent geweest, je basht op een nare manier SCH, zelfs op zijn homoseksualiteit terwijl je zelf homo bent, je bent tegen baantjesjagerij in de ambtenarij maar je hebt zelf met ellebogenwerk een (bruto, bruto Lucida is niet netto he?) een ambtenarenbaantje gekregen en zo kan ik nog wel doorgaan, jij bent een grote joke Lucida en het schaamrood staat mij helemaal niet op de kaken, laat staan dat ik hoef te vrezen voor rechters.
Ik kan met een parodie natuurlijk de humor van jouw eigenweblogje niet overtreffen maar ik lach me uiteraard te barsten. Ook met die amateur-digitale terrorist van je weekendvriendinnetje Aaah. Je hebt een leuk weblog Lucida, ook erg veel reacties, zelfs meer dan Sjun. .
toe maar, het staat er voorquote:Op maandag 20 juni 2005 17:43 schreef Johan_de_With het volgende:
Gevecht tussen Kimo&Baas b
Het is zo verleidelijk om een slecht antwoord te geven.
Ik heb geen zin om met niet-academici over de Osdorrep Possie te spreken, voor je het weet looft hij ''Godvoordomme''.quote:
Da's waar, je hebt een reputatie op te houdenquote:Op maandag 20 juni 2005 17:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om met niet-academici over de Osdorrep Possie te spreken, voor je het weet looft hij ''Godvoordomme''..
Hmm, mijn vakantie naar Ibiza onderschrijft die stelling (ik was een van de weinigen zonder wasbordje), maar zie het als de hond met vier poten.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:03 schreef Johan_de_With het volgende:
sizzler, fitness is voor homo's.
tot zover het reisgenootschap, op naar het 2e deel, de 2 torensquote:Op maandag 20 juni 2005 17:53 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hmm, mijn vakantie naar Ibiza onderschrijft die stelling (ik was een van de weinigen zonder wasbordje), maar zie het als de hond met vier poten.
een hond heeft vier poten, maar niet alles met vier poten is een hond
quote:Op maandag 20 juni 2005 17:53 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hmm, mijn vakantie naar Ibiza onderschrijft die stelling (ik was een van de weinigen zonder wasbordje), maar zie het als de hond met vier poten.
een hond heeft vier poten, maar niet alles met vier poten is een hond
''Hoog te houden'', Harry, niet '' op te houden.''quote:Op maandag 20 juni 2005 17:53 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Da's waar, je hebt een reputatie op te houden
Houd eens op met die reputatie.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
''Hoog te houden'', Harry, niet '' op te houden.''
Wel hoor: op te houden. Hoe hoog of laag dat is, is een vorm van werkelijkheidsbelevingquote:Op maandag 20 juni 2005 17:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
''Hoog te houden'', Harry, niet '' op te houden.''
Ik moet wel iets anders ophouden als ik jouw werken lees.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:59 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Wel hoor: op te houden. Hoe hoog of laag dat is, is een vorm van werkelijkheidsbeleving
mijn wat?quote:Op maandag 20 juni 2005 18:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik moet wel iets anders ophouden als ik jouw werken lees.
Ook alleen maar omdat speeadfreak1 zich op 't moment eventjes niet laat zien!quote:Op maandag 20 juni 2005 18:02 schreef Harry_Sack het volgende:
ik geef het maar gewoon toe: Johan is de slimste van Pol-SC
Ik dacht dat je zou gaan, als in weg gaanquote:Op maandag 20 juni 2005 18:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat woord ken jij natuurlijk niet.
Nu kan ik pas werkelijk mijn eigen uit gaan rusten.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:02 schreef Harry_Sack het volgende:
ik geef het maar gewoon toe: Johan is de slimste van Pol-SC
Wie is dat eigenlijk? Het moet wel een kloon zijn, want ineens was ie er en wist hij ook gelijk wie wel en wie niet zijn vriendjes waren ..quote:Op maandag 20 juni 2005 18:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat speeadfreak1 zich op 't moment eventjes niet laat zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |