Bron: Juize.fmquote:D-Men raakt slaags met Kimo UPDATE
woensdag 15 juni 2005
Kimo's disstrack 'De Waarheid' heeft een fysiek gevolg gekregen. Het verhaal gaat dat er een vechtpartij uitbrak nadat Baas B Kimo gisteravond in een restaurant op het Marie Heinekenplein in de Pijp, Amsterdam, tegen het lijf liep. De vechtpartij liep uit de hand toen Kimo's crew en het management van D-Men zich ermee begonnen te bemoeien. Volgens ooggetuigen sloegen de partijen met honkbalknuppels op elkaar in. De politie moest er uiteindelijk aan te pas komen. Baas B, een deel van het management van D-Men, Kimo en zijn crew zijn allen meegenomen naar het bureau en daar zitten zij tot op heden nog vast.
Kimo dropte onlangs een keiharde disstrack, 'De Waarheid', waarin hij beweert seks te hebben gehad met de vriendin van Lange Frans en het zusje van Baas B. Nega rapte daar al eerder over op een disstrack die hij dropte naar aanleiding van zijn vertrek uit D-Men. De track 'De Waarheid' staat op de 'Nationale Overname Mixtape'. Het is niet de eerste keer dat een on-track beef in Nederland de straat op wordt gebracht. Niet lang geleden raakten Negativ en Rbdjan van THC slaags nadat deze elkaar eerst on-track hadden gedisst.
UPDATE: BAAS B EN KIMO NOG STEEDS VAST
Baas B zit nog steeds op het politiebureau en is gewond, dit heeft Gerald Roethof, de advocaat van Baas B, aan Juize.FM laten weten. De rapper zal waarschijnlijk nog enige tijd worden vastgehouden. "De zaak is in onderzoek. Dat betekent meestal dat de betrokkenen gedurende die tijd worden vastgehouden en dat is voor Bart helaas niet anders," aldus advocaat Roethof. Rob van der Veen, woordvoerder van de politie Amsterdam, bevestigt dit. "Er zijn gisteravond 6 mensen aangehouden en die zijn vandaag in verzekering gesteld. Dat betekent dat zij enkele dagen kunnen worden vastgehouden." Aanleiding van de arrestatie is een vechtpartij tussen Baas B en Kimo. Van Der Veen omschrijft het voorval als volgt; "Enkele aanwezigen hebben gisteravond in een kroeg op het Marie Heinekenplein ruzie met elkaar gekregen en hebben kort gevochten. Zij zijn vervolgens de kroeg uitgezet waarna de vechtpartij buiten op het Marie Heinekenplein een vervolg heeft gekregen. Daar is er zelfs een honkbalknuppel aan te pas gekomen waarmee een raam van een auto is ingeslagen." Gerald Roethof wil niet van een vechtpartij spreken. "Ik wil niet van een vechtpartij spreken omdat er mijns inziens in zo'n geval altijd twee partijen met een vergelijkbare rol zouden moeten zijn en op basis van de informatie die mij nu ter beschikking staat, is dat niet het geval." De politie heeft de zaak nu in onderzoek. Hoelang het onderzoek gaat duren is nog niet bekend, maar de advocaat van Baas B verwacht dat er voor het weekend meer duidelijkheid zal zijn.
Overigens is er veel onduidelijkheid over de rol van Lange Frans. Ooggetuigen melden dat ook hij klappen heeft uitgedeeld, maar de rapper behoort niet tot de arrestanten. Roethof wil daarover slechts kwijt dat 'Lange Frans zich momenteel niet op het politiebureau bevindt'. Wordt vervolgd....
Lekker gasten zijn dat, met knuppels op stap!quote:Volgens ooggetuigen sloegen de partijen met honkbalknuppels op elkaar in.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 03:12 schreef Spideyman het volgende:
Zinloos
Hun broeders en zusters die niet meer kunnen rusten
en hopelijk maken we iemand bewuster
verkeerde tijd en een verkeerde plek
is dat de juiste situatie voor de juiste gek
nou check jezelf en verdedig je grenzen
want aan het eind van de dag zijn we allemaal mensen
Baas Bult?quote:Op donderdag 16 juni 2005 07:44 schreef BobRooney het volgende:
Baas B heeft in ieder geval een flinke bult op zijn hoofd...
Zal me niets verbazen als hij een paar micro-uzi's op z'n huis krijgt leeggeschoten na deze actie...quote:Op donderdag 16 juni 2005 07:42 schreef L.Denninger het volgende:
Uhm, over die link met "zinloos" - het was niet Baas B. die de eerste klappen uitdeelde.
Hij ving ze voornamelijk op.
Tijd dat die Kimo eens een bandenprofiel over z'n gezicht krijgt.
Je gaat met toch niet vertellen dat je een fan bent van die mongool he?quote:Op donderdag 16 juni 2005 07:50 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen als hij een paar micro-uzi's op z'n huis krijgt leeggeschoten na deze actie...
Je gaat me toch niet vertellen dat jij een voorstander bent van dit soort debiele acties he ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 07:56 schreef Youssef het volgende:
[..]
Je gaat met toch niet vertellen dat je een fan bent van die mongool he?
Ach stoere praat tussen de rappers en een hoop hypocrisie.quote:Op donderdag 16 juni 2005 08:00 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jij een voorstander bent van dit soort debiele acties he ?
Misschien wordt het tijd dat je eens een opleiding afmaakt
Wie vraagt kan ze krijgen enzoquote:Op donderdag 16 juni 2005 07:42 schreef L.Denninger het volgende:
Uhm, over die link met "zinloos" - het was niet Baas B. die de eerste klappen uitdeelde.
Hij ving ze voornamelijk op.
Tijd dat die Kimo eens een bandenprofiel over z'n gezicht krijgt.
Wie heeft de klappen gekregen? Precies ja...quote:Op donderdag 16 juni 2005 08:06 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Heb je 't nou over mij, Baas B. of over Kimo ?
http://members.lycos.nl/aandebar/quote:Op donderdag 16 juni 2005 08:14 schreef L.Denninger het volgende:
Wat ik uberhaupt niet snap is dat dat soort gasten soms nog aan een vriendin komen ook.
Ik bedoel, hoe mentally deranged moet je als meisje zijn om een jongen die zulke teksten schrijft als vriendje te willen hebben ?
Het is ook wel een teskt zegquote:Op donderdag 16 juni 2005 08:09 schreef milagro het volgende:
Frans Fredericks hij ging uit in onze hoofdstad Amsterdam Paradiso dat belooft wat,
Is wat hij dacht maar die nacht bracht wat anders mee, hij kreeg een chick maar die bitch bleef een kanker teef.
Was niet het type dat zweeg (ah ah) waardoor ze zo verandere in het type dat me piemel kreeg
Ze kreeg m rauw motherfucker en wie lacht er nou ik heb schijt aan jou motherfucker want ik bats je vrouw
Bart Zijlstra deed ze dagelijkse boodschappen hij wist niet dat ik zijn zusje zou dood batse.
Een van die snollen die ik dolde met me woorden, niet wetend dat ze nu me slachtoffer zou worden.
ze ging gestrekt in me bed en werd hard gesekst. En met me pik heb ik vet op dr in geprept.
Tis niet correct tis wat men zegt en dat is zeker waar maar krijg ik nog een kans dan dan heb ik schijt
2e couplette
je wijf is spang god allemachtig lijp en geil en ze pijpte me prachtig op dit moment wil je met dr trouwen is cool me sperma in je bek mag je houden.
En Baas B je krijgt me middel vinger die ik gebruikt heb voor het vingeren van je kleine zusje Inge,
En voor Ninthe heb ik respect en dus ik zeg niet dat ik ook met haar heb gesekst
Toen ik Ninthe neukte dacht ik e mocht blijven, een uurtje later (naaah) alleen pijpen
En Frans ik zij die bitch was een ho Hoooo, waarom had je me niet gelooft?
Owja en dit was je vast vergeten, zelfs Bart heeft naakt met jaar in bad gezeten.
Dus leer dit terwijl ik applaus krijg you can make a Ho a house wife
Hm, ik zie alleen iemand meeknikken op de maat, dat is inderdaad wel heel erg !!!quote:Op donderdag 16 juni 2005 08:18 schreef Youssef het volgende:
[..]
http://members.lycos.nl/aandebar/
Check kneuze.gif (3,3 mb) Die man verdient het gewoon om samen met zijn hypocriete en zwaar onzinnige teksten klappen te krijgen
Vooral als je een liedje schrijft als "zinloos" terwijl je jezelf rekent tot de 'gangsters'
Ik zie twee mongolen die hun uiterste best doen zo stoer mogelijk te kijken. Zet ze op een scooter met een niet passende pothelm op en je zou bijna niet weten dat ze ouder dan 16 zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2005 08:24 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Hm, ik zie alleen iemand meeknikken op de maat, dat is inderdaad wel heel erg !!!
Z'n kop eraf snijden zeg ik je !!
Dude, jij bent niet goed bij je hoofd, sukkel
Het enige wat ik zie zijn twee gozers die slim geweest zijn, en een populair thema (zinloos geweld) gebruikt hebben om met een catchy deuntje uit de amateur-rap massa te komen, waarna ze keihard weer wegzonken in diezelfde massa...quote:Op donderdag 16 juni 2005 08:25 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik zie twee mongolen die hun uiterste best doen zo stoer mogelijk te kijken. Zet ze op een scooter met een niet passende pothelm op en je zou bijna niet weten dat ze ouder dan 16 zijn.
Nee, dat ga ik je niet vertellen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 07:56 schreef Youssef het volgende:
[..]
Je gaat met toch niet vertellen dat je een fan bent van die mongool he?
Zegt de Bush-wannaBquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:36 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Ze zijn wel erg stoer, stelletje whiggers![]()
In mijn ogen is geweld om woorden per definitie al zinloos.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vond de vechtpartij eigenlijk niet eens zo zinloos, niet van de kant van Baas B tenminste.
Als iemand zo over mijn zusje zou praten, zou ik ook aardig kwaad worden.
Wat dat betreft, ben ik het eens met deze reacties:
Ik heb de rap gehoord, als je man bent geef je zo;n kerel inderdaad een paar rake klappen.
Zie echt niet in waarom het zinloos is.
Denk dat weinig mensen zouden pikken als iemand zulke dingen over je vrouw of zus zegd.
Tja netjes is het niet maar na het lezen van dit bericht al een heel stuk begrijpelijker wat ie heeft gedaan. Als ze zo over mijn zusje hadden gezongen dan was ik toch ook even langs gegaan
OT: Als die Kimo ook zo over mijn zusje had gerapped, dan had ik ook wel even een 'stevig woordje' met hem gepraat denk ik. Ik begrijp de reactie van Baas B. wel, zoiets is ons allen denk ik ook niet onbekend, in de pubertijd zou je hem ook op zn bek slaan
Die gozer, die kimono ofzo, die moeten ze vastzetten en over 5 jaar loslaten. Wat hij in dat nummer zegt kan niet door de beugel. Gewoon te triest voor woorden. Tuurlijk kan je zeggen van laat gaan zo'n mongool. Maar als hij over je zusje ouwehoert hoef je dat niet te pikken.
Dit was helemaal geen zinloos geweld, jij hebt vast geen zusje! Ik zou hetzelfde hebben gedaan.
Maar een nummer schrijven over het nemen van vriendin en zus. Te TRIEST en is absoluut GEEN respect hebben voor.
Lulo Kimo heeft zeker niet nagedacht wat voor effect dit op de dames zelf heeft.
Om even Baas B er buiten te laten.
Echte mannen lossen dit op met woorden. Als je gaat lopen meppen om de tekst "ik heb je zusje gevingerd" dat sta je nog dichter bij het stenen tijdperk dan die gozer op de foto
als die sukkel zo over mijn vriendin of zus zou rappen, zou ik ook pissig worden. dus de reactie kan ik wel begrijpen.
Groot gelijk ik zou het ook niet over me heen kunnen laten komen als iemand wat over mijn familie zou zeggen en dat kan niemand... ik vind het een terechte actie stel dat het baas B niet was geweest dan had je er niks over gehoort. dus ja ben blij dat die vrij is en laat die kimo nog maar even zitten... Baasie laat je dr niet onder kisten
quote:"To win one hundred victories in one hundred battles is
not the highest skill. To subdue the enemy without
fighting is the highest skill."
Jouw reactie is van hetzelfde domme kaliber als dat ik zou zeggen dat jij klappen moet krijgen omdat je Youssef heet, en dus wel buitenlands oid. zal zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2005 08:18 schreef Youssef het volgende:
[..]
http://members.lycos.nl/aandebar/
Check kneuze.gif (3,3 mb) Die man verdient het gewoon om samen met zijn hypocriete en zwaar onzinnige teksten klappen te krijgen
Vooral als je een liedje schrijft als "zinloos" terwijl je jezelf rekent tot de 'gangsters'
En daar is Baasje B inderdaad flink de fout mee ingegaan. zijn physieke voorkomen en achtergrond komen namelijk totaal niet overeen met het imago wat hij denkt voor te kunnen houden. en dan krijg je dit soort reality checks ( zie zijn tekst "of zeg mijn vuist gedag" )quote:Op donderdag 16 juni 2005 08:57 schreef The_stranger het volgende:Echter als rapper blijk je een bepaald imago te moeten uitdragen van "stoerheid" "agressiviteit (zie nooit een rapper voluit lachen)" en "macho".
Ik neem aan dat je weleens naar hun rapliedjes luisterd, niets anders dan onzin en geweld.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:19 schreef Deliverance het volgende:
[..]
Jouw reactie is van hetzelfde domme kaliber als dat ik zou zeggen dat jij klappen moet krijgen omdat je Youssef heet, en dus wel buitenlands oid. zal zijn.
1. Doe wat aan je nederlandsquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:42 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
En daar is Baasje B inderdaad flink de fout mee ingegaan. zijn physieke voorkomen en achtergrond komen namelijk totaal niet overeen met het imago wat hij denkt voor te kunnen houden. en dan krijg je dit soort reality checks ( zie zijn tekst "of zeg mijn vuist gedag" )
kortom zo'n pak slaag zat er simpelweg aan te komen..
en kimeau's diss rap is ook erg matig.. het afgezaagde "ik neukte je weif" geleuter is echt het simpelste van het simpelste.. bovendien was het kimeau's weif en feitelijk neukt lange frans dus zijn weif..![]()
kortom het hele probleem draait dus weer gewoon om een weif die zich zonodig hogerop moet neuken.![]()
Dus niet. Eerder die dag hebben frans en baas b samen met 5 vrienden Kimo in elkaar getimmerd. De avondactie was dus een reactie..quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:38 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
[..]
1. Doe wat aan je nederlands
2. Baas b was degene die de klappen opving, niet degene die de klappen uitdeelde.
Kimo was hier degene die zogenaamt z'n "stoere" imago moest laten zien.
Waar gaat het heen met de Nederlandse taalquote:Kimo dropte onlangs een keiharde disstrack
Rep is zowieso nep!quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:28 schreef DaveHarris het volgende:
Who the fuck cares, het zijn allemaal lozers.. Nederlandse rap is zo nep..
Bron?quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:05 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dus niet. Eerder die dag hebben frans en baas b samen met 5 vrienden Kimo in elkaar getimmerd. De avondactie was dus een reactie..
Eensch.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:45 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wat een primitieve kneuzenkermis is die hele gangstah-rapscene, het is gewoon bij de apen af.
Oneensch.quote:
inderdaad wat een flop..quote:Op donderdag 16 juni 2005 03:12 schreef Spideyman het volgende:
Zinloos
(Theo van Gogh, nam nooit een blad voor zijn mond
en laat dat de reden zijn dat 'ie vanochtend niet meer opstond
Een aantal schoten en een mes en een brief,
Ik vraag me af wordt het ooit nog positief
Wie denkt van niet die draagt bij aan de onzin
Wie denkt van wel heeft respect voor ons ding
En niet vergeten, de man heeft gestreden
En Theo zelf homie, rust in vrede..)
Hoeveel moeten er nog komen..
Hoeveel moeten er nog gaan
Wie waren deze helden
We doen dit hier in jullie naam
Daniel van Cotthem bracht z’n chick naar het station
en hoe de fuck kon hij nou weten dat z’n einde daar begon
hij kreeg een klap voor z’n kop maar keek niet om
hield z’n mond tot ie de volgende ochtend
met hersenletsel opstond
z’n pa vond dat het tijd werd voor het ziekenhuis
ik freakte als een gek toen ik het zag op de buis
die ene klap dat was de fatale
hij zou het einde van de dag niet meer halen
Joes Kloppenburg hij ging uit in onze hoofdstad
Amsterdam, vrijdagavond, dat belooft wat
is wat hij dacht maar die nacht bracht wat anders mee
zag een gevecht aan het einde van een lange steeg
was niet het type dat zweeg (uh-huh)
waardoor hij zo veranderde,
in het type dat de klappen kreeg
kwam in het nauw, werd getrapt en zegt 'ie wat 'ie wou
het allerlaatste wat ie schreeuwde dat was "Kappen nou!"
[Refrein [2x]
Hoeveel moeten er nog komen
(hoeveel moeten er nog komen)
hoeveel moeten er nog gaan
(hoeveel moeten er nog gaan)
wie waren deze helden
(wie waren deze helden)
we doen het hier in jullie naam
(we doen het hier in jullie naam)
Meindert Tjoelker
probeert een fiets van de gracht te redden
om maar is even iets te zeggen
en of het nodig was, de daders vonden van wel
ze pakten daarna nog een biertje en z’n grafsteen speld
omdat ik de moed had om er wat van te zeggen
was hij weer veilig kan iemand mij dit uitleggen
en waarom zien we al die woede
ik kwam alleen maar op voor het goede
Rene Steegmans deed zijn dagelijkse boodschappen
hij kon niet weten dat ze hem zouden doodtrappen
riep twee drollen op een brommer tot de orde
waardoor hij zelf nu het slachtoffer zou worden
vroeg om respect ging gestrekt en werd afgebekt
en met een helm werd er vet op hem in gemept
das niet correct en wat men zegt dat is zeker waar
waar zijn die mensen van ik stond erbij en keek ernaar
(Oh!)
[Refrein [2x]
wie waren deze helden
(wie waren deze helden)
Doen het hier in jullie naam..
Jullie naam..
De lijst is lang, God allemachtig
met Kerwin Duinmeijer sinds augustus '83
in de trend van het moment is nog killer en kouder
en de angst en de haat zijn vertrouwder
ligt het aan ons zelf of ligt het aan het lot
kijken we naar boven richten we tot God
weer een stille tocht weer iemand kapot
en schieten op de deur van een disco is geen sport
nou ik heb meer gemeen met de slachtoffers dan de daders
dus deze is voor hun moeders en vaders
hun broeders en zusters die niet meer kunnen rusten
en hopelijk maken we iemand bewuster
verkeerde tijd en een verkeerde plek
is dat de juiste situatie voor de juiste gek
nou check jezelf en verdedig je grenzen
want aan het eind van de dag zijn we allemaal mensen
[Refrein 2x]
wie waren deze helden
(wie waren deze helden)
![]()
..alle respect voor Baas B. maar is die gozer ook niet gewoon rond de 1.50 of is die Frans gewoon te lang !?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:34 schreef Frasier het volgende:
Zag gister die Kimo op TV langskomen, wat een klein pis-ventje zeg. Was niet zo moeilijk voor Baas B om hem neer te hoeken.
Die Baas B is ook niet groot maar die Kimo sloeg echt alles. Het was net een kleuter.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:46 schreef 8T6 het volgende:
[..]
..alle respect voor Baas B. maar is die gozer ook niet gewoon rond de 1.50 of is die Frans gewoon te lang !?
is je zusje zo'n wilde dan ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:31 schreef 14Karaat het volgende:
Als het mijn zusje was geweest had Kimo nu niet meer kunnen lopen![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:44 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Bange Frans en Baas B., bah - Als dit soort ontwikkelingen al verheven wordt tot discussiepunt, laten we ons dan maar helemaal overgeven aan de RTL-boulevardering van de de samenleving.... Tsssk....
Geef die mensen een pigmentbehandeling op kosten van de deelgemeente Zwolle-Oost, roterende plasticvelgen, gratis zendtijd op radio Texel en een eigen -BLING BLING- radioprogramma vanuit een roeiboot in de Noordzee en niemand heeft er meer last van van.... Vreemd dat hier überhaupt aandacht aan besteed wordt.....![]()
Was het maar nep. Maar zoals je ziet is het toch echt. En als het ergens anders wel echt is dan zijn het de achterlijkste debielen die ik me maar kon voorstellen. Ik lees er nooit iets over omdat het me niks interreseert maar doen die Amerikanen dan wel wat ze allemaal zeggen. Dan snap ik niet dat daar iemand fan van is en dat ik nog tussen al deze trieste figuren op aarde hier wil leven.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:28 schreef DaveHarris het volgende:
Who the fuck cares, het zijn allemaal lozers.. Nederlandse rap is zo nep..
Oplossing:quote:Op maandag 20 juni 2005 04:01 schreef RoelRoel het volgende:
[..]
Was het maar nep. Maar zoals je ziet is het toch echt. En als het ergens anders wel echt is dan zijn het de achterlijkste debielen die ik me maar kon voorstellen. Ik lees er nooit iets over omdat het me niks interreseert maar doen die Amerikanen dan wel wat ze allemaal zeggen. Dan snap ik niet dat daar iemand fan van is en dat ik nog tussen al deze trieste figuren op aarde hier wil leven.
pic?quote:Op maandag 20 juni 2005 21:43 schreef HarigeKerel het volgende:
Je kan veel zeggen over Baas B maar hij neukte vorig jaar wel Kyra met de grote memmen in die villa van TMF in Spanje
Bron?quote:Op maandag 20 juni 2005 21:43 schreef HarigeKerel het volgende:
Je kan veel zeggen over Baas B maar hij neukte vorig jaar wel Kyra met de grote memmen in die villa van TMF in Spanje
Die schijnen ruzie te hebben met frans en baasje bquote:Op maandag 20 juni 2005 21:40 schreef HarigeKerel het volgende:
Zolang die Kimo maar niet aan De Jeugd Van Tegenwoordig komt![]()
Filmpjuhquote:
Geen blote tietenquote:Op maandag 20 juni 2005 22:54 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Filmpjuh
http://www.qfile.de/dl/22203/stig_-_summerbase_-_kyra.avi.html
Ze had ook een Fok topic in B&H geloof ik![]()
nee niet summerbasequote:Op maandag 20 juni 2005 22:54 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Filmpjuh
http://www.qfile.de/dl/22203/stig_-_summerbase_-_kyra.avi.html
Ze had ook een Fok topic in B&H geloof ik![]()
Ze zijn groot maar bloot vallen ze vast weer tegen...quote:
wallah brada je zet die moeilijke disquote:
Idee !quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:05 schreef Dr.Death het volgende:
Beide partijen kunnen al meppen
Als ze nu nog es leren te rappen..
(doe mee! maak deze dis zo origineel mogelijk af en win
een honkbalknuppelwedstrijd met je favoriete rapper of nepper!)
Wie? En het feit dat hij iemand neukt maakt hem meteen geweldig?quote:Op maandag 20 juni 2005 21:43 schreef HarigeKerel het volgende:
De normen om iemand tot idool te verheffen zijn bij sommigen niet zo erg hoog blijkbaarquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:52 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Wie? En het feit dat hij iemand neukt maakt hem meteen geweldig?
Op fok welquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:52 schreef Scandalous het volgende:
Zeg.. Ze had wel grote memmen hoor..quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:52 schreef Scandalous het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |