quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:44 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Bange Frans en Baas B., bah - Als dit soort ontwikkelingen al verheven wordt tot discussiepunt, laten we ons dan maar helemaal overgeven aan de RTL-boulevardering van de de samenleving.... Tsssk....
Geef die mensen een pigmentbehandeling op kosten van de deelgemeente Zwolle-Oost, roterende plasticvelgen, gratis zendtijd op radio Texel en een eigen -BLING BLING- radioprogramma vanuit een roeiboot in de Noordzee en niemand heeft er meer last van van.... Vreemd dat hier überhaupt aandacht aan besteed wordt.....![]()
Was het maar nep. Maar zoals je ziet is het toch echt. En als het ergens anders wel echt is dan zijn het de achterlijkste debielen die ik me maar kon voorstellen. Ik lees er nooit iets over omdat het me niks interreseert maar doen die Amerikanen dan wel wat ze allemaal zeggen. Dan snap ik niet dat daar iemand fan van is en dat ik nog tussen al deze trieste figuren op aarde hier wil leven.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:28 schreef DaveHarris het volgende:
Who the fuck cares, het zijn allemaal lozers.. Nederlandse rap is zo nep..
Oplossing:quote:Op maandag 20 juni 2005 04:01 schreef RoelRoel het volgende:
[..]
Was het maar nep. Maar zoals je ziet is het toch echt. En als het ergens anders wel echt is dan zijn het de achterlijkste debielen die ik me maar kon voorstellen. Ik lees er nooit iets over omdat het me niks interreseert maar doen die Amerikanen dan wel wat ze allemaal zeggen. Dan snap ik niet dat daar iemand fan van is en dat ik nog tussen al deze trieste figuren op aarde hier wil leven.
pic?quote:Op maandag 20 juni 2005 21:43 schreef HarigeKerel het volgende:
Je kan veel zeggen over Baas B maar hij neukte vorig jaar wel Kyra met de grote memmen in die villa van TMF in Spanje
Bron?quote:Op maandag 20 juni 2005 21:43 schreef HarigeKerel het volgende:
Je kan veel zeggen over Baas B maar hij neukte vorig jaar wel Kyra met de grote memmen in die villa van TMF in Spanje
Die schijnen ruzie te hebben met frans en baasje bquote:Op maandag 20 juni 2005 21:40 schreef HarigeKerel het volgende:
Zolang die Kimo maar niet aan De Jeugd Van Tegenwoordig komt![]()
Filmpjuhquote:
Geen blote tietenquote:Op maandag 20 juni 2005 22:54 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Filmpjuh
http://www.qfile.de/dl/22203/stig_-_summerbase_-_kyra.avi.html
Ze had ook een Fok topic in B&H geloof ik![]()
nee niet summerbasequote:Op maandag 20 juni 2005 22:54 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Filmpjuh
http://www.qfile.de/dl/22203/stig_-_summerbase_-_kyra.avi.html
Ze had ook een Fok topic in B&H geloof ik![]()
Ze zijn groot maar bloot vallen ze vast weer tegen...quote:
wallah brada je zet die moeilijke disquote:
Idee !quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:05 schreef Dr.Death het volgende:
Beide partijen kunnen al meppen
Als ze nu nog es leren te rappen..
(doe mee! maak deze dis zo origineel mogelijk af en win
een honkbalknuppelwedstrijd met je favoriete rapper of nepper!)
Wie? En het feit dat hij iemand neukt maakt hem meteen geweldig?quote:Op maandag 20 juni 2005 21:43 schreef HarigeKerel het volgende:
De normen om iemand tot idool te verheffen zijn bij sommigen niet zo erg hoog blijkbaarquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:52 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Wie? En het feit dat hij iemand neukt maakt hem meteen geweldig?
Op fok welquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:52 schreef Scandalous het volgende:
Wie? En het feit dat hij iemand neukt maakt hem meteen geweldig?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |