Voor jou beginnen we er gewoon mee.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:59 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
ach ja, als jullie toch aan het drinken zijn waarom niet!
ik heb nog een zooi lauwe beugels en champie staanquote:
Doe mij maar lauwe champiequote:Op woensdag 22 juni 2005 00:08 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
ik heb nog een zooi lauwe beugels en champie staan
de champie is wel koudquote:
dan kom je op de verkeerde feestjes, ik heb verleden jaar op diverse politieke samenscholingen moeten werken waar het bier rijkelijk vloeide, net als de huiswijnen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:16 schreef Harry_Sack het volgende:
toch jammer dat feestjes waar over politiek geluld wordt altijd saai zijn
welke partij was dat?quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:17 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
dan kom je op de verkeerde feestjes, ik heb verleden jaar op diverse politieke samenscholingen moeten werken waar het bier rijkelijk vloeide, net als de huiswijnen.
Veel vanuit de regering, die hebben verleden jaar behoorlijk kunnen smijten met geld voor dat soort bijkomsten.quote:
Gouden handdrukken moeten ook gevierd worden.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Veel vanuit de regering, die hebben verleden jaar behoorlijk kunnen smijten met geld voor dat soort bijkomsten.
Ja, hij is agnosticus.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:23 schreef du_ke het volgende:
Akkersloot gelooft zelf geloof ik wel in het een en ander.
Ik vind dat dat ook zou moeten. Dat Spartaanse van die kut-sp altijdquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Veel vanuit de regering, die hebben verleden jaar behoorlijk kunnen smijten met geld voor dat soort bijkomsten.
En dan laten cateren door Maison vd Boer of Martinair Party Servicequote:Op woensdag 22 juni 2005 00:26 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik vind dat dat ook zou moeten. Dat Spartaanse van die kut-sp altijd
Bij de afgelopen viering van het massale 'NEE' werden er nota bene 2 consumptiebonnen uitgedeeld per persoon... in een zaal die vele malen te duur was voor een normaal bedrijfsfeestje, namelijk de zaal bij Artis![]()
![]()
Hier een opname van de bierpartijquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
nee, het waren 2 oude negers die geen geld mochten aannemenquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
En dan laten cateren door Maison vd Boer of Martinair Party Service
vooral met die laatste heb je dikke vette kans dat ik je je biertje aanreik
Leuk wel, je houdt in ieder geval veel contact met veel vrouwelijke collega's. Ik heb me ziek geknuffeld op het CHIO in Rotterdam afgelopen week.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:31 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
nee, het waren 2 oude negers die geen geld mochten aannemen![]()
Maar ik hou het in de peiling. Lijkt me leuk werk trouwens
gatverdamme, die gast kots in zijn biertje, roert er in met zijn vinger en drinkt het weer op alsof er meer bier in zijn bekertje zit...quote:
Hmja, maar je ziet ook wie de lamme vogeltjes zijn aan het einde van de avond hequote:Op woensdag 22 juni 2005 00:33 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Leuk wel, je houdt in ieder geval veel contact met veel vrouwelijke collega's. Ik heb me ziek geknuffeld op het CHIO in Rotterdam afgelopen week.
Maar de uren zijn klote en het werk zwaar.
Ja ik weet van de meeste regeringmensen wel wat ik voor ze neer moet zetten iig.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:37 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Hmja, maar je ziet ook wie de lamme vogeltjes zijn aan het einde van de avond he
Wat drinkt Albayrak?quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:38 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja ik weet van de meeste regeringmensen wel wat ik voor ze neer moet zetten iig.
en ik zie karin bloemen 30 keer per jaar met dr zelfde act, nou weet ik alleen niet of dit zo gunstig isquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:38 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja ik weet van de meeste regeringmensen wel wat ik voor ze neer moet zetten iig.
witte wijnquote:
je zal in GB best ook wel een Looney ale party hebben/quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:42 schreef Drugshond het volgende:
De bierpartij schijnt als politieke partij echt te bestaan..... ik meen zelfs in Bulgarije dat ze in de regering zaten (een paar jaar geleden) (net boven de kiesdrempel).
Lijkt me wel lachen om daarvoor een politiek programma te schrijven.Bier moet goedkoper. Bier moet overal verkocht worden. Bier is wetenschap Bier is gezond
etc etc etc
nog nooit bedient.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:43 schreef Harry_Sack het volgende:
Jan M?
Pakt ie het zelf?quote:
Bestuurlijke vernieuwingen heet dat, horizontale communicatielijnen enzoquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
de Graaf was voor ons wel het makkelijkst, daar pleurde gewoon elke keer een pils neer en hij was blij
Weinig sp-ers gehad op de feestjes, net als bos trouwens, die laat zich ook nooit zien.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Pakt ie het zelf?
Agnes Kant, wat drinkt die?
Bos is volgens mij een beetje the misterymanquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Weinig sp-ers gehad op de feestjes, net als bos trouwens, die laat zich ook nooit zien.
Welnee, je geeft alleen maar een kijkje in de keuken. We hebben het toch niet over de schandalige hoeveelheid drank die er op feestjes wordt weggestouwd.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:47 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
ik schend nu zoveel codes dat ik ontslagen kan worden
ja, met die unieke kopquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
das die neger toch?
dat zie je zo.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:49 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Bot is een uitgesproken jenever man.
nee, gelukkig niet, want dan ga je dalijk nog vragen wat de High Society wegschuift en kanteltquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:49 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Welnee, je geeft alleen maar een kijkje in de keuken. We hebben het toch niet over de schandalige hoeveelheid drank die er op feestjes wordt weggestouwd.
wijn, water of jusquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:50 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
dat zie je zo.
Jet Bussemakers is er een van wit denk ik. Wat drinkt Femke?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
nee, gelukkig niet, want dan ga je dalijk nog vragen wat de High Society wegschuift en kantelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |