je zal in GB best ook wel een Looney ale party hebben/quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:42 schreef Drugshond het volgende:
De bierpartij schijnt als politieke partij echt te bestaan..... ik meen zelfs in Bulgarije dat ze in de regering zaten (een paar jaar geleden) (net boven de kiesdrempel).
Lijkt me wel lachen om daarvoor een politiek programma te schrijven.Bier moet goedkoper. Bier moet overal verkocht worden. Bier is wetenschap Bier is gezond
etc etc etc
nog nooit bedient.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:43 schreef Harry_Sack het volgende:
Jan M?
Pakt ie het zelf?quote:
Bestuurlijke vernieuwingen heet dat, horizontale communicatielijnen enzoquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
de Graaf was voor ons wel het makkelijkst, daar pleurde gewoon elke keer een pils neer en hij was blij
Weinig sp-ers gehad op de feestjes, net als bos trouwens, die laat zich ook nooit zien.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Pakt ie het zelf?
Agnes Kant, wat drinkt die?
Bos is volgens mij een beetje the misterymanquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Weinig sp-ers gehad op de feestjes, net als bos trouwens, die laat zich ook nooit zien.
Welnee, je geeft alleen maar een kijkje in de keuken. We hebben het toch niet over de schandalige hoeveelheid drank die er op feestjes wordt weggestouwd.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:47 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
ik schend nu zoveel codes dat ik ontslagen kan worden
ja, met die unieke kopquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
das die neger toch?
dat zie je zo.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:49 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Bot is een uitgesproken jenever man.
nee, gelukkig niet, want dan ga je dalijk nog vragen wat de High Society wegschuift en kanteltquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:49 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Welnee, je geeft alleen maar een kijkje in de keuken. We hebben het toch niet over de schandalige hoeveelheid drank die er op feestjes wordt weggestouwd.
wijn, water of jusquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:50 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
dat zie je zo.
Jet Bussemakers is er een van wit denk ik. Wat drinkt Femke?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
nee, gelukkig niet, want dan ga je dalijk nog vragen wat de High Society wegschuift en kantelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |