Nou, dat heeft je wel een tijd gekost om dat te ondekken zeg. Ik heb daar zelfs een rubriek Fok!perikelen, waar reeds één bericht in staat, maar wat nog wel aangevuld zal worden. Verder belicht ik daar nieuws op mijn manier, en je bent natuurlijk vrij om daar op een normale manier op te reageren. Gegal belandt direct in de vuilnisbak, aanhoudend gegal een IP-ban en nader onderzoek door de organistatie achter weblog.nlquote:Op maandag 20 juni 2005 19:34 schreef du_ke het volgende:
Ook freakje heeft een weblog.
http://speedfreak1.web-log.nl/
Wat doet alberto daar als avatar!quote:Op maandag 20 juni 2005 20:02 schreef Drugshond het volgende:
0peens heb je het.
-- Je wordt digitaal opsporings ambtenaar. --
Lousewijs van der Laan toch?quote:
ligt er aan of je de gekneusde of gekraakte hebtquote:Op maandag 20 juni 2005 20:15 schreef RichardQuest het volgende:
Windows update met een gekraakte versie is niet zo slim, wel?
Er bestaan cracks voor...................... relevantie POL?quote:Op maandag 20 juni 2005 20:15 schreef RichardQuest het volgende:
Windows update met een gekraakte versie is niet zo slim, wel?
Geen slotje na 5 secquote:Op maandag 20 juni 2005 20:19 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Er bestaan cracks voor...................... relevantie POL?
Nou ja, bij de installatie voerde ik de bijgeleverde code in en dat was het. Geen activering of zo.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:18 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ligt er aan of je de gekneusde of gekraakte hebt
o je hebt ook nog kinderwindows zonder ouderlijk toezichtquote:Op maandag 20 juni 2005 20:28 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nou ja, bij de installatie voerde ik de bijgeleverde code in en dat was het. Geen activering of zo.
Zeg...quote:Op maandag 20 juni 2005 20:32 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
o je hebt ook nog kinderwindows zonder ouderlijk toezicht
Ik denk samen met 90% van de computergebruikers met een beetje interesse voor computers in Nederland...quote:Op maandag 20 juni 2005 20:38 schreef Drugshond het volgende:
Het enigste wat ik orgineel heb zijnde beeldscherm drivers de geluidskaart drivers de printer drivers
De rest is bij elkaar geraapt spul wat ik eerlijkgevonden heb op het internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |