Ohwquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:29 schreef Mark het volgende:
Namen Litpho!
Ik ben toch voor Justin Timberlakequote:Op woensdag 15 juni 2005 14:25 schreef Mark het volgende:
Zal vanavond proberen een toernooi op te zetten om de King of Pop te bepalen
quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:31 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik ben toch voor Justin Timberlake![]()
Ik kende het verhaal erachter niet en dat geeft de muziek toch weel een heel andere dimensie moet ik zeggen.quote:Las het in het JZ-topic.
Heel tof dat je er ook zo van kunt genieten. Die plaat is echt een eye-opener. Heel Naked City trouwens.
Robbie Williams heeft die titel volgens mij al overgenomenquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:29 schreef Litpho het volgende:
Voor de categorie nieuwe King of pop:
[afbeelding][afbeelding]
Oeps....quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:08 schreef Zanderrr het volgende:
Ik zag net ook zo bleek als Michael, veroorzaakte bijna een ongeluk bij m'n autorijles. Bah, ik heb er ook helemaal geen talent voor.
Naked City draai ik meestal alleen maar als ik andere mensen op bezoek heb en ze iets bizars wil laten horen. Masada ligt mij zelf beter, moet ik zeggen.
Vraag me af wat voor actie ze gehad hadden als 'ie was veroordeeld...quote:Feel Free!
Michael Jackson is afgelopen maandag vrijgesproken en wij vieren dit mee!
De beste albums van Michael Jackson zijn nu slechts ¤7 per stuk.
Maak een keuze uit de klassiekers: Thriller, Bad, Off the Wall, Dangerous of Invincible.
Lever je MJ cd's in voor 7 euro per stuk?quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:02 schreef Zanderrr het volgende:
Vraag me af wat voor actie ze gehad hadden als 'ie was veroordeeld...
Alleen Bad en Dangerous in de aanbieding?quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:02 schreef Zanderrr het volgende:
Wie zijn MJ-verzameling trouwens nog compleet wil maken, die begeeft zich nu naar de Blauwe Portemonneedief:
Vraag me af wat voor actie ze gehad hadden als 'ie was veroordeeld...
Als het nu 1985 was, had hij wel een kans gemaakt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:59 schreef Liejannuh het volgende:
Kan Prince niet de nieuwe king of pop worden?
Hetzelfde geldt voor Mark King en consorten.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:21 schreef dwerg het volgende:
[..]
Als het nu 1985 was, had hij wel een kans gemaakt.
Ik kwam ook een heel eind. Heb die Iwan Smagghe, WASP en Judas Priest niet, en van Leng T'che en Spinal Tap alleen een kopietje.quote:Goh, het viel me nog mee dat ik de helft van Sebbo's top 10 van de week zelfs in mijn bezit heb. Nick Cave is altijd koel.
en History, natuurlijk.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alleen Bad en Dangerous in de aanbieding?
Ja, die kreeg ik dus net toegestuurd door die lolbroek. Nu kan ik niet slapen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:03 schreef Zanderrr het volgende:
Leng T'che
Ringtone no 5 van Jamba?quote:
Het is ALTIJD voor koffiequote:Op donderdag 16 juni 2005 11:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik volg het goede voorbeeld van Mark en Nipeng. Tijd voor koffie.
Goedemorgen Muziek.
Doe niet zo lollig. Baardaapquote:
tsja, eigenlijk zou dat toch hetzelfde moeten zijnquote:Op donderdag 16 juni 2005 07:55 schreef Liejannuh het volgende:
Hoe kun je nou en the boss en the king zijn??![]()
Geef 'm eens een trap naar bovenquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:20 schreef nipeng het volgende:
Ik mis enkel nog mijn Sun Ra topique.
quote:Coldplay kleeft het 'nét niet' echter aan als een stukje kauwgom onder de
schoenzool. Hoe lang blijft een band goed die van nature niet in staat lijkt
de artistieke controverse op te zoeken? Radiohead begaf zich op het toppunt
van zijn succes in het experimentele avontuur van Kid A, en zelfs het grote
voorbeeld U2 heeft af en toe de eigen muzikale grenzen afgetast. De
resultaten waren niet altijd even bemoedigend, maar met dergelijke
experimenten wordt wel het eigen potentieel geïnventariseerd.
Dat lijkt Coldplay niet gegeven. Want hoewel X&Y zonder enige twijfel
buitengewoon goed verkoopt, valt voor popliefhebbers weinig te genieten. De
plaat wordt vooral gekenmerkt door de ambitie Bono en de mannen op hun eigen
terrein te verslaan. Dat is in eerste instantie te wijten aan de productie,
die op X&Y kathedrale vormen heeft aangenomen en uitsluitend wil
overdonderen. Hier is een band aan het werk die smacht naar de emotionele
grandeur van The Unforgettable Fire, maar uiteindelijk vastloopt in
vervelende bombast. Square One, het openingsnummer, is bijvoorbeeld één
groot, schaamteloos stijlcitaat, waarin je, op de momenten dat Martin even
niet zingt, in gedachten Bono met een wapperende witte vlag over het podium
ziet rennen.
En Elton John zou ook eens contact op moeten nemen met de firma EMI, want
het intro van de episch bedoelde ballad What If lijkt wel érg veel op zijn
Sorry Seems To Be The Hardest Word.
Maar epigonisme (of jatwerk) is niet het grootste euvel van deze plaat. Zo
is de dynamiek, zowel in de opbouw van de plaat als de liedjes zelf,
ergerlijk voorspelbaar. De geoefende luisteraar kan telkens opnieuw aftellen
naar de crescendo's en rustpunten die zich - drie, twee, één en húp, daar
gaan we weer - aandienen met de onvermijdelijkheid van een goed geoliede
wekker. Verder zijn vrijwel alle songs dichtgesmeerd met een verstikkende
pasta van synthesizer- en orgelpartijen, waardoor de hele plaat een
kitscherig patina krijgt.
En dan Chris Martin. Was zijn ijle, breekbare falset op eerder werk nog
effectief te noemen, op X&Y begint het langzamerhand pijnlijk op zeuren te
lijken. Met de ernst van een vijftienjarige dagboekpoëet etaleert hij op de
plaat een koket soort weltschmerz die gaandeweg steeds meer irritatie
opwekt. Halverwege het album krijg je de onbedwingbare behoefte hem flink
door elkaar te schudden en hem toe te schreeuwen: ''Kom op Chris, je bent
getrouwd met Gwyneth Paltrow, je bent vader van een ongetwijfeld zeer lief
baby'tje en op de gezamenlijke spaarrekening staat voldoende om de
staatsschuld van een middelgroot Afrikaans land af te lossen. Als er iemand
is die géén reden heeft voor jengelend zelfbeklag, dan ben jij het. Snap out
of it!''
In zekere zin zou je dat een vooruitgang kunnen noemen - het van nature zo
behaagzieke Coldplay dat irritatie oproept in plaats van onverschilligheid -
maar dat neemt niet weg dat X&Y een draak van een plaat is. U2 hoeft zich
voorlopig geen zorgen te maken.
- JERRY GOOSSENS
bron (wel inloggen..)quote:Echte man heeft bakkebaarden
Neukteugels werden ze genoemd in de jaren zestig van de vorige eeuw, toen Engelbert Humperdinck nog hits scoorde. Nu heten ze sideburns - bakkebaarden dus - en er bestaat een club van mannen die ze dragen. De Officiële Bakkebaardenclub Holland heeft statuten, een bestuur en negenhonderd leden, onder wie een twintigtal Zeeuwen.
„Er was al een club voor snorren en voor baarden, mooi dat er ook een is voor bakkebaardendragers,“ zegt Lean Hofland (lidnummer 0938) uit Bruinisse. Recht van spreken heeft hij eigenlijk niet, want hij is nog maar een paar dagen aangemeld en zijn foto’s staan nog niet eens op de clubsite sideburns.nl. Na ontvangst van je lidmaatschapsnummer word je geacht twee portretfoto’s (één frontaal, één en profiel) van jezelf te sturen. Pas dan hoor je er echt bij.
Eens per jaar vindt de clubmeeting plaats en verder ontmoeten de leden elkaar bij popconcerten, want de Bakkebaardenclub heeft duidelijke banden met rockmuziek. Al was het alleen al omdat de club is opgericht door de Band Zonder Banaan, een feestorkest uit Brabant.
Shirt
Bruënaar Collin de Hartog (nr. 0805): „Zanger en dj Eric Corton is lid, net als de bassist van de Heideroosjes, de zanger van The Shavers, de helft van Peter Pan Speedrock, The Sheer en onze eigen band Fitting, natuurlijk. Als je bij een concert in je Sideburns-shirt loopt, ontmoet je vanzelf clubleden. Leuk toch, als je zo nieuwe mensen leert kennen?“
Op de internetsite worden de afspraken gemaakt en staat allerlei aan bakkebaarden gerelateerde informatie.
„Daar maken we ook een beetje onzin met elkaar,“ vertelt Zierikzeeënaar Mathijs IJsseldijk (nr. 0864). ,,Je kan er zeggen wat je wil, zonder afgekraakt te worden. De leden hebben veel respect onder elkaar“, vult broer Koen IJsseldijk (nr. 0708) aan.
Volgens hem komt de bakkebaard weer terug in het modebeeld. „Dat zit er echt aan te komen.“
Mathijs kijkt jaloers: ,,Zo extreem als mijn broer ze draagt, kan ik ze niet hebben. Ik werk bij Centre Parcs. Daar moet ik wel rekening mee houden.“
Veel regels voor de sideburners zijn er niet, maar ze worden wel streng gehandhaafd. Mathijs: „De bakkebaarden moeten tenminste tot onder de oorlel komen en je kin moet glad zijn, anders wordt het een baard en dat mag niet.“ Wie de zaak fopt of zijn bakkebaarden afscheert zonder zich af te melden, komt op de ’roze pagina’ van de clubsite.
Koen: „Daar staat een man die zijn foto's heeft gemanipuleerd, zodat het lijkt of ie sideburns heeft. Ook staat er een vrouw met omlaag gekamde haren. Dat zijn wanna-bees, die gaan naar de roze pagina.“ Roze pagina? Is er ook een gay-scene onder de sideburners? Koen: „Weet ik niet. Dat heb ik al eens willen vragen.“
Macho dus? ’Nee’, roepen de Zeeuwse sideburners in koor.
Rens IJzelenberg (Bruinisse, lidnummer 0800): „Maar wel echte mannen. Het heet niet voor niks de Stoerste Club van Nederland.“
Ik moet nog tot vrijdag rondkomen van minder dan 10 euroquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:42 schreef Liejannuh het volgende:
Wie gaat er mee naar Festival Mundial zaterdag?
En Relax en Gabriel Rios en Novastar voor slechts 10 euro!
Scheer je ze ook af als de nieuwe breezer-generatie er mee aan de haal gaat?quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:54 schreef Seborik het volgende:
Volgens hem komt de bakkebaard weer terug in het modebeeld. „Dat zit er echt aan te komen.“
Das toch al een paar jaar zo?
saiant detail vrijdag 24 juni dus !quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik moet nog tot vrijdag rondkomen van minder dan 10 euro
quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik moet nog tot vrijdag rondkomen van minder dan 10 euro
Die had ik een paar jaar geleden al eens gehoord, maar hij blijft leuk! Nu toch maar de mp3 gesaved voor laterquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:32 schreef Grobbel het volgende:
Geen idee of dit al ooit is gepost, maar het is echt hilarisch.
* MuadDib is al jaaaaaaren trendsetterquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:54 schreef Seborik het volgende:
Das toch al een paar jaar zo?
Nee, dan geef ik ze een kleurtje.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:06 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Scheer je ze ook af als de nieuwe breezer-generatie er mee aan de haal gaat?
`quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
saiant detail vrijdag 24 juni dus !
Dat zeggen ze tegen mij als ik raar genoeg mijn haar paars verf , ook maar eens mee ophouden dusquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:33 schreef Zanderrr het volgende:
Mijn kapsel werd onlangs vergeleken met dat van Liam Gallagher van Oasis.. ik geloof dat het een hint was dat ik weer eens naar de kapper (bwegh..) moet.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:35 schreef dwerg het volgende:
Wie is er zo aardig geweest om mij aan te melden bij een datingsite?
Ik verdenk R@b.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:40 schreef thaleia het volgende:
Een gay SM-datingsite?
Ik ben mijn kamer keuken douche en wc ook aan het schoonmaken wat een pleuris werkquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:35 schreef thaleia het volgende:
Als ik hier m'n woning niet bij schoonkrijg weet ik het ook niet meer.
Ik vond te vroeg op de avond al dat ik wel een biertje verdiend had en kom nu net terug van het terras. Ach, opruimen & schoonmaken kan ook best 's nachts, en is bij deze temperaturen niet eens zo'n gek ideequote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:56 schreef Bosbeetle het volgende:
nouja ik heb wel een biertje verdient nu de keuken is schoon en mn kamer is weer netjes ... nog wel stoffig![]()
Ozzy's eerste kennismaking met Sharonquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:34 schreef Zanderrr het volgende:
Ha, die had ik laatst ook weer eens uit de kast getrokken... "What is thiiiis that staaaands befooooree meee..."
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:18 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ozzy's eerste kennismaking met Sharon
Stoer man!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:35 schreef dwerg het volgende:
Wie is er zo aardig geweest om mij aan te melden bij een datingsite?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:35 schreef thaleia het volgende:
De Fields of Rockgangers hebben ongetwijfeld een topdag
welkom terug Jane!quote:Hallo mensen, ik ben weer terug.
Geweldige vakantie gehad, alleen veel te kort. En ik ben kapot. Heb de laatste 2 dagen geloof ik maar 3 uur geslapen. Ik ga m'n bedje in.
Ik post veel meer url's dan img'squote:Op zondag 19 juni 2005 18:21 schreef Liejannuh het volgende:
Je foto's doen het niet Anton!
Je moet natuurlijk wel [ img] bla[/img ] gebruiken!![]()
Ben jij nou een twiekert?
Het is eigenlijk vanaf hier kiezen tussen Zwolle, Leeuwarden of Grön. Zwolle voor de afwisseling.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:13 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Hoe kwam je zo in Zwolle verzeild? Oh ja, je had daar toch een tijdje gestudeerd? Kom je nog wel eens in Groningen trouwens? Moet je weer eens doen.
Je moet het nog maar eens zeggen als je in de buurt bent. Wellicht kunnen we nog eens wat drinkenquote:Op zondag 19 juni 2005 22:44 schreef Summoner het volgende:
[..]
Het is eigenlijk vanaf hier kiezen tussen Zwolle, Leeuwarden of Grön. Zwolle voor de afwisseling.Ik ben al een paar weken niet meer in Groningen geweest damnit, de Platenworm is ook nog steeds niet weer open. Binnenkort ga ik wel weer es kijken bij J/v/Hemmes voor wat hiphop en electronica.
quote:Op zondag 19 juni 2005 11:11 schreef nipeng het volgende:
Welkom terug Jane.
Tnx guys!quote:Op zondag 19 juni 2005 18:22 schreef Beathoven het volgende:
welkom terug Jane!
hopelijk slaat je pc niet uit door de warmte,is hier al 5 keer gebeurdquote:Op maandag 20 juni 2005 07:02 schreef nipeng het volgende:
Leuk verhaal en ja dat is fate.
Inmiddels zit ik met frisse tegenzin weer op mijn werk
Vandaag documenteren (lees hele dag met Word worstelen)...
Jammer dat ik geen muziek heb hier. Morgen eens de mp3 speler volpompen.
Beathoven en Vork hebben we op wat leuke muziek gewezen, Do Make Say Think en Hangedup.
daarom staat mijn open kast vol voor de ventilatorquote:Op maandag 20 juni 2005 10:16 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
hopelijk slaat je pc niet uit door de warmte,is hier al 5 keer gebeurd![]()
Dat was een mooi verhaal idd..quote:Op maandag 20 juni 2005 11:55 schreef Seborik het volgende:
Welkom thuis, Jane en een geweldige ervaring..
Is prima!quote:Op maandag 20 juni 2005 00:00 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Je moet het nog maar eens zeggen als je in de buurt bent. Wellicht kunnen we nog eens wat drinken. Platenworm gaat geloof ik pas ergens in augustus weer open. Er komt trouwens wel een nieuwe platenzaak in het pand van de Platenworm. Hoop beetje een goeie...
Een meisje dat ik kende heeft voor haar opleiding Theater, Film en Televisiewetenschappen eens een soortgelijke opdracht moeten maken. Zij zei dat veel films van Hitchcock "gay" zijn. Onder andere Strangers On A Train. Of vertel ik nu iets dat al lang algemeen bekend is. Nahja, misschien heb je d'r wat aan.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:24 schreef Grobbel het volgende:
Ik moet nu een filmklassieker gaan bekijken (in mijn geval 'Rebel without a Cause'), waarbij ik dan een theorie moet onderzoeken of het mogelijk is om in die oude films voorbeelden te vinden van elementen die kunnen worden 'gelezen' als homosexueel, lesbisch of in elk geval ambigu gedrag, onder het mom van 'gaying up the film canon'.Een minor Amerikaanse pop culture is best leuk op zich (ben nu bijna klaar met een 25-pagina tellend paper over de geschiedenis van de jazzmuziek en de rol het heeft gehad op raciale verhoudingen en omgekeerd, bijvoorbeeld
), maar deze opdracht is toch een beetje aan de vage kant. En dan ook nog met dit bloedhete weer.
Ik heb eigenlijk net een hele cursus gehad over dit soort dingen, gek genoeg (dezelfde cursus waarvoor ik die film in een roze licht moet zetten). We hebben ook een andere Hitchcock film gezien (Rope), en ook een essay moeten lezen waaruit dan zou moeten blijken dat je Rope als een film vol homohaat zou moeten zien, en dat Hitchcock klaarblijkelijk een enorme homofoob was.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:20 schreef Neleos het volgende:
[..]
Een meisje dat ik kende heeft voor haar opleiding Theater, Film en Televisiewetenschappen eens een soortgelijke opdracht moeten maken. Zij zei dat veel films van Hitchcock "gay" zijn. Onder andere Strangers On A Train. Of vertel ik nu iets dat al lang algemeen bekend is. Nahja, misschien heb je d'r wat aan.
Ik hoorde vandaag in ieder geval dat ik nog wat weken respijt heb wat de deadline betreft (de docent had oorspronkelijk afgelopen vrijdag aangegeven, maar het maakte hem eigenlijk niet echt uit - als het maar tegen juli in zijn postvakje ligt), dus ik zal nog zeker even naar die plaat krijgen. En die door de overheid gesponsorde tournees zou ik wat dat betreft ook nog wat verder kunnen uitwerken; ik herinner me ook nog dat Armstrong zo'n overheidstournee door de toenmalige Sovjetunie had geboycot vanwege het Little Rock Nine schandaal, maar dat had ik er nog niet in verwerkt tot dusver. Bedankt voor de tips, in ieder geval.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:25 schreef Zanderrr het volgende:
Het is wel een machtig interessant onderwerp, vind ik zelf als liefhebber. Als je het later nog eens verder zou willen uitdiepen kun je ook nog naar bijv. 'The Real Ambassadors' van Louis Armstrong & Dave Brubeck kijken (sowieso verder ook een erg leuke plaat, en er is onlangs ook een interessant boek verschenen over de tours van Armstrong, Ellington, Gillespie en andere jazzmuzikanten die door de US Government gesponsord werden om het imago van de US in het buitenland te verbeteren). Ik heb van de Freedom Now Suite van Max Roach ook een video met een liveuitvoering, die is ook mooi om te zien.
Als totaal groentje in de jazz lijkt het mij ook wel interessantquote:Op maandag 20 juni 2005 21:39 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag in ieder geval dat ik nog wat weken respijt heb wat de deadline betreft (de docent had oorspronkelijk afgelopen vrijdag aangegeven, maar het maakte hem eigenlijk niet echt uit - als het maar tegen juli in zijn postvakje ligt), dus ik zal nog zeker even naar die plaat krijgen. En die door de overheid gesponsorde tournees zou ik wat dat betreft ook nog wat verder kunnen uitwerken; ik herinner me ook nog dat Armstrong zo'n overheidstournee door de toenmalige Sovjetunie had geboycot vanwege het Little Rock Nine schandaal, maar dat had ik er nog niet in verwerkt tot dusver. Bedankt voor de tips, in ieder geval.
Smile zit hier ook al weken in de speler en ook bij dit warme weer doet hij het inderdaad geweldig.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:14 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ik luister nu al geruime tijd naar Smile van Brian Wilson. Ik bombardeer deze even tot zomerplaat 2005.
* Mark had zijn geld op "Sound of Music" gezetquote:Op maandag 20 juni 2005 20:56 schreef Grobbel het volgende:
Aan de andere kant is Vertigo al meerdere malen uitgeroepen tot meest favoriete film bij allerlei onderzoekjes onder homosexuelen en lesbiënnes, gek genoeg. Ach ja.
Nee, gewoon Engelse Taal & Cultuur. En dit alles is dus onderdeel van een minor "Amerikaanse Eeuw", waarbij naar allerlei kunstuitingen gekeken wordt uit de vorige eeuw (film, toneelstukken, kunstgeschiedenis en dan nog de media zelf). Wel interessant, maar oh zo veel werk.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:46 schreef thaleia het volgende:
Arme Grobbel, jij doet zeker vergelijkende kunstwetenschap?
Indeed! moet alleen nog even groen licht van iemand wiens vriendin niet meekan afwachten en 45 euro o.i.d. ophoesten.quote:
Grappig trouwens dat AMG aangeeft dat BZN al in 1970 uit elkaar gegaan is, alhoewel de biografie dat weer tegenspreekt. Klaarblijkelijk proberen ze al het post-1970 werk op een onderbewust niveau zoveel mogelijk dood te zwijgen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:15 schreef nipeng het volgende:
Heb jij of je pa "The Bastard" van BZN, Beathoven?
Ik zelf niet, maar m'n pa zou 'm best weleens kunnen hebben. De LP's van 'm staan inmiddels ergens op zolder in een doos, misschien haal ik ze na de zomer nog weleens naar beneden (het is er nu een saunaquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:15 schreef nipeng het volgende:
Heb jij of je pa "The Bastard" van BZN, Beathoven?
Hoeveel cds zouden dat zijn?quote:Next the record company will also release a very nice collector's box with all regular albums that BZN has released, starting with "The Bastard" and ending with the latest album "Die mooie tijd". Collection albums will not be added to this box. But to complete this box, depending on the amount, one or more CDs with rarities will be added. The rarities are recordings that cannot be found on the regular albums, but for example only on the B-side of a single or maybe just on a collection album. Also recordings that were only released in other countries, will be placed among these rarities.
The album box, together with the singles collection, will become the complete overview of the music of BZN. A true must for all fans!
Geef maar een seintje als ie 'm heeft en toch maar staat te verstoffen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:16 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik zelf niet, maar m'n pa zou 'm best weleens kunnen hebben. De LP's van 'm staan inmiddels ergens op zolder in een doos, misschien haal ik ze na de zomer nog weleens naar beneden (het is er nu een sauna)
Toch wel leuk om een concert van zijn afscheidstournee mee te maken. De goede man zal ook al zo'n beetje tegen de 80 aanhikken... Ik kan definitief mee trouwens. Uitermate relaxed.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:55 schreef Zanderrr het volgende:
Ik heb BB King een paar jaar geleden een keer gezien op NSJ. Was best geinig, alleen beginnen de jaren toch ook wel te tellen voor de man. Het publiek ging helemaal uit z'n dak toen BB na een half uur een keer uit z'n stoel opstond. Geloof dat 'ie toen eigenlijk ook te ziek was om op te treden.
Van Hardrock tot pulp. Lekkere verzamelbox.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:33 schreef Zanderrr het volgende:
Ik weet het ook niet precies, volgens mij maar eentje. Voor de echte verzamelaar:
[..]
Hoeveel cds zouden dat zijn?
Wow Nipeng, dwerg kwam daar maanden terug al mee.quote:Op donderdag 23 juni 2005 07:21 schreef nipeng het volgende:
Omg! Ik ben wat aan het researchen en lees dat Shatner "Lucy in the sky with daimonds" ooit heeft gecoverd! Gaaaaaaf!
Wisten jullie trouwens dat David Soul (de blonde in Starsky and Hutch) ook een zang "carriere" heeft gehad?
Edit:
Mr. Spock's Music from Outer Space ~ Leonard Nimoy
Spaced Out: The Best of Leonard Nimoy and William Shatner
Highly Illogical ~ Leonard Nimoy
Nog meer juweeltjes van Shatner en Nimoy. Gaaf![]()
Edit2:
Huh Mitchum?
Die heb ik ookquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:54 schreef Zanderrr het volgende:
Ik heb ook nog ergens een versie van "A Hard Days Night" door Peter Sellers, da's ook niet veel soeps.
Ik zeg dit net tegen een collega van me, die best wel een trekkie is, blijkt dat ie de videoclip op z'n pc had staanquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:54 schreef Zanderrr het volgende:
Kende je die LSD-versie van Shatner nog niet? Die is legendarisch, ooit ook verkozen tot allerslechtste Beatles-cover ooit..
't Is niet dat ik William Shatner ontdekt heb als zanger ofzo.quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:39 schreef Seborik het volgende:
Wow Nipeng, dwerg kwam daar maanden terug al mee.
Ja, dat wist ik. Maareh... dit is zeker niet het juiste moment om te bekennen dat ik zijn 'Don't give up on us' best een aandoenlijk nummer vind, he?quote:Op donderdag 23 juni 2005 07:21 schreef nipeng het volgende:
Wisten jullie trouwens dat David Soul (de blonde in Starsky and Hutch) ook een zang "carriere" heeft gehad?
En om 9 uur was het 25,3 graden en om 11 uur 28,2.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:07 schreef nipeng het volgende:
Goedemorgen muziek. Het was vanochtend om 6 uur al weer 22 graden.
God ja, een zolderkamer, dat lijkt me NOG ergerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik denk dat je vanavond nog wel eens mazzel zou kunnen hebben, thaleia. Ze voorspellen in ieder geval onweer, windstoten en hagel (ja, echt waar, kans op hagel) voor vanavond. Dus het zal vannacht toch wel wat beter uit te houden zijn, hopelijk, in menig flat en zolderkamer.
Nou, anders ik wel.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:58 schreef Mark het volgende:
ik ben het besproeien van mijn tuinen wel beu.....
Ik ken het verschijnsel. Maar ja, nu nog iemand zien te vinden die zo'n ding heeft. Maar ja, we zien wel. Eerst maar eens boodschappen doen straks.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:59 schreef thaleia het volgende:
[..]
God ja, een zolderkamer, dat lijkt me NOG erger
En: ken je het verschijnsel "partytent"?
Hadden ze daar airco?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:54 schreef Grobbel het volgende:
Zo, weer een dag dichter bij mijn zomervakantie gekomen. Vandaag een mondeling gehad en twee aparte computermodules die apart werden geëxamineerd, verspreid over de hele dag - maar ik ben er nu toch mooi weer van af, en ik ga er van uit dat het allemaal wel voldoende is geweest.
Nog 1 tentamen, 1 computermodule en dan mijn jazz-werkstuk afmaken voor dit studiejaar en ik ben er doorheen.![]()
Gelukkig wel! En hier thuis heb ik een prima ventilator, wat op zich wel fijn is als je drie hoog woont...quote:
Mijn konijn is niet gaar, hij is verstandig genoeg om vandaag een "ik eet later wel een wortel"-dag in te plannenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:20 schreef Beathoven het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je met dit weer veel gedaan krijgt als ik terugdenk aan die muffe computerlokalen bij ons op school. Nou ja, het kan wel maar dan ben je aan het eind van de dag zo gaar als een konijn
Hehe van die shoddy XT'tjes met monocrhome schermen. Zie het weer helemaal voor me.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hadden ze daar airco?
Ik kan me niet voorstellen dat je met dit weer veel gedaan krijgt als ik terugdenk aan die muffe computerlokalen bij ons op school. Nou ja, het kan wel maar dan ben je aan het eind van de dag zo gaar als een konijn
Als we thuis zijn wel, dan laat hij asap weten dat hij eruit wilquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:04 schreef Beathoven het volgende:
Leuk konijn b.t.w. Mark, loopt ie daar vrij rond in huis?
Dat lijkt me een stuk leuker dan dampen in zo'n konijnenhok met dit weer. Wij hebben 3 katten waarvan er 1 constant de hort op is, 2 liggen een beetje in en rond het huis en een hond die het nu wel gehad heeft met het mooie weer. Ik moet haar zo nog wel even uitlaten maar ik denk niet dat ze zin heeft.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:14 schreef Mark het volgende:
[..]
Als we thuis zijn wel, dan laat hij asap weten dat hij eruit wilAchtertuin is verder afgezet, dus daar loopt hij ook rond: beetje snacken
Voorstomen bedoel je?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:31 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dat lijkt me een stuk leuker dan dampen in zo'n konijnenhok met dit weer.
Tijdens Rockin' Park? Dan moet R.E.M. - It's the end of the world as we know it toch maar spelen, daar komen ze dan niet onderuit...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:04 schreef Beathoven het volgende:
De aarde vergaat dit weekend misschien wel
quote:Lastig was wel dat ik zo dronken was dat ik geen idee meer had waar hij woonde
Mijn god, en die werken wat weg met zijn vieren!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:37 schreef OProg het volgende:
Deze week leef ik nog meer op bier dan Normaal.
Wat een überschattig konijn!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:25 schreef Mark het volgende:
[..]
Mijn konijn is niet gaar, hij is verstandig genoeg om vandaag een "ik eet later wel een wortel"-dag in te plannen
[afbeelding]
Kees
He, waarom doet picserver het nu weer niet?
Wat doet 'ie dan niet bij jou?quote:Op zondag 26 juni 2005 16:42 schreef Summoner het volgende:
Wat de NEUK is er met de search van AMG aan de hand? Potverdorie!
Hij doet het hier nu ook weer goed. De search legde me de meest onwaarschijnlijke suggesties voor. Zoek je op Kid 606, geeft 'ie The Velvet Underground als de meest waarschijnlijke optie.quote:Op zondag 26 juni 2005 17:39 schreef webfreak het volgende:
Wat doet 'ie dan niet bij jou?
Hier werkt 'ie naar behoren (al blijf ik erbij dat de oude layout praktischer was)
The Stones komen er bij mij voorlopig niet meer inquote:Op maandag 27 juni 2005 02:27 schreef Zanderrr het volgende:
Ik moet het hier toch maar eens eerlijk toegeven, en lach me verder maar uit want het kan me toch niet schelen: De Rolling Stones heersen.![]()
Of in ieder geval dan hun beste werk uit de 60s en 70s.
Nu ook weer aan 't genieten van "Beggars Banquet".
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 27 juni 2005 15:16 schreef Mark het volgende:
He, vandaag ongemerkt de 10.000 posts gepasseerd (terwijl ik bij 9.986 nog wel dacht "He, nog 14"). Niet slecht voor iemand die nooit in ONZ komt
Ja, muts, je was weer veel te vroeg weg. Zita Swoon was erg leuk en werd op het einde steeds dansbaarder. En het is elke keer weer leuk om te horen wat voor wazige piepjes er nu weer uit het keyboard van die belgen komen.quote:Op maandag 27 juni 2005 00:07 schreef Liejannuh het volgende:
Gabriel Rios was mijn hoogtepunt op Parkpop!
Geweldige muziek en heerlijk zomers!Lekker staan swingen en zwijmelen!
Dat is idd niet slechtquote:Op maandag 27 juni 2005 15:16 schreef Mark het volgende:
He, vandaag ongemerkt de 10.000 posts gepasseerd (terwijl ik bij 9.986 nog wel dacht "He, nog 14"). Niet slecht voor iemand die nooit in ONZ komt
Let it Bleed!? Oh god, het zal ook es niet bijna letterlijk van de Beatles zijn gejatquote:Op maandag 27 juni 2005 11:14 schreef Seborik het volgende:
Je weet gewoon niet wat rocken is.
Nou ja, misschien is Let it Bleed meer wat voor je.
quote:(It didn't have) a thing (to do with the Beatles' Let It Be). Just a coincidence because you're working along the same lines at the same time at the same age as a lot of other cats. All trying to do the same thing basically, turn themselves and other people on. Let It Bleed was just one line in that song Mick wrote. It became the title ... we just kicked a line out... We dug that song so . . . maybe there was some influence because Let It Be had been kicked around for years for their movie, for that album. Let it be something. Let it out. Let it loose. - Keith Richards, 1971
Je haalt de woorden uit mijn mond (en ik ken die bootleg niet eens)quote:Op maandag 27 juni 2005 17:23 schreef Zanderrr het volgende:
vergeleken daarbij zijn de Stones anno 2005 maar een hoopje zielige bejaarden
Over the Stones @ Vredenburg kan ik niet meepraten, maar de televisiebeelden van hun laatste USA-tour vond ik erg beroerdquote:Op maandag 27 juni 2005 17:31 schreef Seborik het volgende:
Nou, dat zielige hoopje bejaarden deed het in de Vredenburg net zo goed als Macca in het Gelredome.![]()
Inderdaad.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:47 schreef Zanderrr het volgende:
Ik ben sowieso wel klaar met die stadiumshows van welke artiest dan ook. Heel misschien zou ik Pink Floyd nog wel eens in de Kuip willen zien, of nog een keer McCartney.
quote:Op maandag 27 juni 2005 00:07 schreef Liejannuh het volgende:
Gabriel Rios was mijn hoogtepunt op Parkpop!
Geweldige muziek en heerlijk zomers!Lekker staan swingen en zwijmelen!
dat is ook wel zo ... maar wij hadden het over primus enzo .. dan krijg je van die verhalen dat hij bij een cd winkel werkte en dat er iemand bleef hangen en dat hij daar later een biertje mee gedronken heeft en een hele gave avond gehad met die gast en zn vrienden en dat het toen achteraf larry lalonde bleek te zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:21 schreef Mark het volgende:
Bij Bay Area denk ik toch vooral aan de thrashbands uit die tijd, bands als Exodus, Death Angel, Forbidden enzo. Al heeft Les Claypool natuurlijk ook in Blind Illusion gespeeld.
Tofquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:28 schreef Liejannuh het volgende:![]()
![]()
Ik heb een 8 voor dat KLM gedoe!!!!!
![]()
![]()
Ik ben blij!
En ik heb ineens tijd over volgens mij!
goed werk Liejannuh!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:28 schreef Liejannuh het volgende:![]()
![]()
Ik heb een 8 voor dat KLM gedoe!!!!!
![]()
![]()
Ik ben blij!
En ik heb ineens tijd over volgens mij!
JIj mag dat welquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:55 schreef dwerg het volgende:
Ik wilde zeggenop je kin, maar ik weet niet of je er prijs op stelt dat vreemde mannen je gezicht aflikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |