saiant detail vrijdag 24 juni dus !quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik moet nog tot vrijdag rondkomen van minder dan 10 euro
quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik moet nog tot vrijdag rondkomen van minder dan 10 euro
Die had ik een paar jaar geleden al eens gehoord, maar hij blijft leuk! Nu toch maar de mp3 gesaved voor laterquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:32 schreef Grobbel het volgende:
Geen idee of dit al ooit is gepost, maar het is echt hilarisch.
* MuadDib is al jaaaaaaren trendsetterquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:54 schreef Seborik het volgende:
Volgens hem komt de bakkebaard weer terug in het modebeeld. „Dat zit er echt aan te komen.“
Das toch al een paar jaar zo?
Nee, dan geef ik ze een kleurtje.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:06 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Scheer je ze ook af als de nieuwe breezer-generatie er mee aan de haal gaat?
`quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
saiant detail vrijdag 24 juni dus !
Dat zeggen ze tegen mij als ik raar genoeg mijn haar paars verf , ook maar eens mee ophouden dusquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:33 schreef Zanderrr het volgende:
Mijn kapsel werd onlangs vergeleken met dat van Liam Gallagher van Oasis.. ik geloof dat het een hint was dat ik weer eens naar de kapper (bwegh..) moet.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:35 schreef dwerg het volgende:
Wie is er zo aardig geweest om mij aan te melden bij een datingsite?
Ik verdenk R@b.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:40 schreef thaleia het volgende:
Een gay SM-datingsite?
Ik ben mijn kamer keuken douche en wc ook aan het schoonmaken wat een pleuris werkquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:35 schreef thaleia het volgende:
Als ik hier m'n woning niet bij schoonkrijg weet ik het ook niet meer.
Ik vond te vroeg op de avond al dat ik wel een biertje verdiend had en kom nu net terug van het terras. Ach, opruimen & schoonmaken kan ook best 's nachts, en is bij deze temperaturen niet eens zo'n gek ideequote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:56 schreef Bosbeetle het volgende:
nouja ik heb wel een biertje verdient nu de keuken is schoon en mn kamer is weer netjes ... nog wel stoffig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |