saiant detail vrijdag 24 juni dus !quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik moet nog tot vrijdag rondkomen van minder dan 10 euro
quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik moet nog tot vrijdag rondkomen van minder dan 10 euro
Die had ik een paar jaar geleden al eens gehoord, maar hij blijft leuk! Nu toch maar de mp3 gesaved voor laterquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:32 schreef Grobbel het volgende:
Geen idee of dit al ooit is gepost, maar het is echt hilarisch.
* MuadDib is al jaaaaaaren trendsetterquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:54 schreef Seborik het volgende:
Volgens hem komt de bakkebaard weer terug in het modebeeld. „Dat zit er echt aan te komen.“
Das toch al een paar jaar zo?
Nee, dan geef ik ze een kleurtje.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:06 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Scheer je ze ook af als de nieuwe breezer-generatie er mee aan de haal gaat?
`quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
saiant detail vrijdag 24 juni dus !
Dat zeggen ze tegen mij als ik raar genoeg mijn haar paars verf , ook maar eens mee ophouden dusquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:33 schreef Zanderrr het volgende:
Mijn kapsel werd onlangs vergeleken met dat van Liam Gallagher van Oasis.. ik geloof dat het een hint was dat ik weer eens naar de kapper (bwegh..) moet.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:35 schreef dwerg het volgende:
Wie is er zo aardig geweest om mij aan te melden bij een datingsite?
Ik verdenk R@b.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:40 schreef thaleia het volgende:
Een gay SM-datingsite?
Ik ben mijn kamer keuken douche en wc ook aan het schoonmaken wat een pleuris werkquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:35 schreef thaleia het volgende:
Als ik hier m'n woning niet bij schoonkrijg weet ik het ook niet meer.
Ik vond te vroeg op de avond al dat ik wel een biertje verdiend had en kom nu net terug van het terras. Ach, opruimen & schoonmaken kan ook best 's nachts, en is bij deze temperaturen niet eens zo'n gek ideequote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:56 schreef Bosbeetle het volgende:
nouja ik heb wel een biertje verdient nu de keuken is schoon en mn kamer is weer netjes ... nog wel stoffig![]()
Ozzy's eerste kennismaking met Sharonquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:34 schreef Zanderrr het volgende:
Ha, die had ik laatst ook weer eens uit de kast getrokken... "What is thiiiis that staaaands befooooree meee..."
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:18 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ozzy's eerste kennismaking met Sharon
Stoer man!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:35 schreef dwerg het volgende:
Wie is er zo aardig geweest om mij aan te melden bij een datingsite?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:35 schreef thaleia het volgende:
De Fields of Rockgangers hebben ongetwijfeld een topdag
welkom terug Jane!quote:Hallo mensen, ik ben weer terug.
Geweldige vakantie gehad, alleen veel te kort. En ik ben kapot. Heb de laatste 2 dagen geloof ik maar 3 uur geslapen. Ik ga m'n bedje in.
Ik post veel meer url's dan img'squote:Op zondag 19 juni 2005 18:21 schreef Liejannuh het volgende:
Je foto's doen het niet Anton!
Je moet natuurlijk wel [ img] bla[/img ] gebruiken!![]()
Ben jij nou een twiekert?
Het is eigenlijk vanaf hier kiezen tussen Zwolle, Leeuwarden of Grön. Zwolle voor de afwisseling.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:13 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Hoe kwam je zo in Zwolle verzeild? Oh ja, je had daar toch een tijdje gestudeerd? Kom je nog wel eens in Groningen trouwens? Moet je weer eens doen.
Je moet het nog maar eens zeggen als je in de buurt bent. Wellicht kunnen we nog eens wat drinkenquote:Op zondag 19 juni 2005 22:44 schreef Summoner het volgende:
[..]
Het is eigenlijk vanaf hier kiezen tussen Zwolle, Leeuwarden of Grön. Zwolle voor de afwisseling.Ik ben al een paar weken niet meer in Groningen geweest damnit, de Platenworm is ook nog steeds niet weer open. Binnenkort ga ik wel weer es kijken bij J/v/Hemmes voor wat hiphop en electronica.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |