Ozzy's eerste kennismaking met Sharonquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:34 schreef Zanderrr het volgende:
Ha, die had ik laatst ook weer eens uit de kast getrokken... "What is thiiiis that staaaands befooooree meee..."
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:18 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ozzy's eerste kennismaking met Sharon
Stoer man!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:35 schreef dwerg het volgende:
Wie is er zo aardig geweest om mij aan te melden bij een datingsite?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:35 schreef thaleia het volgende:
De Fields of Rockgangers hebben ongetwijfeld een topdag
welkom terug Jane!quote:Hallo mensen, ik ben weer terug.
Geweldige vakantie gehad, alleen veel te kort. En ik ben kapot. Heb de laatste 2 dagen geloof ik maar 3 uur geslapen. Ik ga m'n bedje in.
Ik post veel meer url's dan img'squote:Op zondag 19 juni 2005 18:21 schreef Liejannuh het volgende:
Je foto's doen het niet Anton!
Je moet natuurlijk wel [ img] bla[/img ] gebruiken!![]()
Ben jij nou een twiekert?
Het is eigenlijk vanaf hier kiezen tussen Zwolle, Leeuwarden of Grön. Zwolle voor de afwisseling.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:13 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Hoe kwam je zo in Zwolle verzeild? Oh ja, je had daar toch een tijdje gestudeerd? Kom je nog wel eens in Groningen trouwens? Moet je weer eens doen.
Je moet het nog maar eens zeggen als je in de buurt bent. Wellicht kunnen we nog eens wat drinkenquote:Op zondag 19 juni 2005 22:44 schreef Summoner het volgende:
[..]
Het is eigenlijk vanaf hier kiezen tussen Zwolle, Leeuwarden of Grön. Zwolle voor de afwisseling.Ik ben al een paar weken niet meer in Groningen geweest damnit, de Platenworm is ook nog steeds niet weer open. Binnenkort ga ik wel weer es kijken bij J/v/Hemmes voor wat hiphop en electronica.
quote:Op zondag 19 juni 2005 11:11 schreef nipeng het volgende:
Welkom terug Jane.
Tnx guys!quote:Op zondag 19 juni 2005 18:22 schreef Beathoven het volgende:
welkom terug Jane!
hopelijk slaat je pc niet uit door de warmte,is hier al 5 keer gebeurdquote:Op maandag 20 juni 2005 07:02 schreef nipeng het volgende:
Leuk verhaal en ja dat is fate.
Inmiddels zit ik met frisse tegenzin weer op mijn werk
Vandaag documenteren (lees hele dag met Word worstelen)...
Jammer dat ik geen muziek heb hier. Morgen eens de mp3 speler volpompen.
Beathoven en Vork hebben we op wat leuke muziek gewezen, Do Make Say Think en Hangedup.
daarom staat mijn open kast vol voor de ventilatorquote:Op maandag 20 juni 2005 10:16 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
hopelijk slaat je pc niet uit door de warmte,is hier al 5 keer gebeurd![]()
Dat was een mooi verhaal idd..quote:Op maandag 20 juni 2005 11:55 schreef Seborik het volgende:
Welkom thuis, Jane en een geweldige ervaring..
Is prima!quote:Op maandag 20 juni 2005 00:00 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Je moet het nog maar eens zeggen als je in de buurt bent. Wellicht kunnen we nog eens wat drinken. Platenworm gaat geloof ik pas ergens in augustus weer open. Er komt trouwens wel een nieuwe platenzaak in het pand van de Platenworm. Hoop beetje een goeie...
Een meisje dat ik kende heeft voor haar opleiding Theater, Film en Televisiewetenschappen eens een soortgelijke opdracht moeten maken. Zij zei dat veel films van Hitchcock "gay" zijn. Onder andere Strangers On A Train. Of vertel ik nu iets dat al lang algemeen bekend is. Nahja, misschien heb je d'r wat aan.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:24 schreef Grobbel het volgende:
Ik moet nu een filmklassieker gaan bekijken (in mijn geval 'Rebel without a Cause'), waarbij ik dan een theorie moet onderzoeken of het mogelijk is om in die oude films voorbeelden te vinden van elementen die kunnen worden 'gelezen' als homosexueel, lesbisch of in elk geval ambigu gedrag, onder het mom van 'gaying up the film canon'.Een minor Amerikaanse pop culture is best leuk op zich (ben nu bijna klaar met een 25-pagina tellend paper over de geschiedenis van de jazzmuziek en de rol het heeft gehad op raciale verhoudingen en omgekeerd, bijvoorbeeld
), maar deze opdracht is toch een beetje aan de vage kant. En dan ook nog met dit bloedhete weer.
Ik heb eigenlijk net een hele cursus gehad over dit soort dingen, gek genoeg (dezelfde cursus waarvoor ik die film in een roze licht moet zetten). We hebben ook een andere Hitchcock film gezien (Rope), en ook een essay moeten lezen waaruit dan zou moeten blijken dat je Rope als een film vol homohaat zou moeten zien, en dat Hitchcock klaarblijkelijk een enorme homofoob was.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:20 schreef Neleos het volgende:
[..]
Een meisje dat ik kende heeft voor haar opleiding Theater, Film en Televisiewetenschappen eens een soortgelijke opdracht moeten maken. Zij zei dat veel films van Hitchcock "gay" zijn. Onder andere Strangers On A Train. Of vertel ik nu iets dat al lang algemeen bekend is. Nahja, misschien heb je d'r wat aan.
Ik hoorde vandaag in ieder geval dat ik nog wat weken respijt heb wat de deadline betreft (de docent had oorspronkelijk afgelopen vrijdag aangegeven, maar het maakte hem eigenlijk niet echt uit - als het maar tegen juli in zijn postvakje ligt), dus ik zal nog zeker even naar die plaat krijgen. En die door de overheid gesponsorde tournees zou ik wat dat betreft ook nog wat verder kunnen uitwerken; ik herinner me ook nog dat Armstrong zo'n overheidstournee door de toenmalige Sovjetunie had geboycot vanwege het Little Rock Nine schandaal, maar dat had ik er nog niet in verwerkt tot dusver. Bedankt voor de tips, in ieder geval.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:25 schreef Zanderrr het volgende:
Het is wel een machtig interessant onderwerp, vind ik zelf als liefhebber. Als je het later nog eens verder zou willen uitdiepen kun je ook nog naar bijv. 'The Real Ambassadors' van Louis Armstrong & Dave Brubeck kijken (sowieso verder ook een erg leuke plaat, en er is onlangs ook een interessant boek verschenen over de tours van Armstrong, Ellington, Gillespie en andere jazzmuzikanten die door de US Government gesponsord werden om het imago van de US in het buitenland te verbeteren). Ik heb van de Freedom Now Suite van Max Roach ook een video met een liveuitvoering, die is ook mooi om te zien.
Als totaal groentje in de jazz lijkt het mij ook wel interessantquote:Op maandag 20 juni 2005 21:39 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag in ieder geval dat ik nog wat weken respijt heb wat de deadline betreft (de docent had oorspronkelijk afgelopen vrijdag aangegeven, maar het maakte hem eigenlijk niet echt uit - als het maar tegen juli in zijn postvakje ligt), dus ik zal nog zeker even naar die plaat krijgen. En die door de overheid gesponsorde tournees zou ik wat dat betreft ook nog wat verder kunnen uitwerken; ik herinner me ook nog dat Armstrong zo'n overheidstournee door de toenmalige Sovjetunie had geboycot vanwege het Little Rock Nine schandaal, maar dat had ik er nog niet in verwerkt tot dusver. Bedankt voor de tips, in ieder geval.
Smile zit hier ook al weken in de speler en ook bij dit warme weer doet hij het inderdaad geweldig.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:14 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ik luister nu al geruime tijd naar Smile van Brian Wilson. Ik bombardeer deze even tot zomerplaat 2005.
* Mark had zijn geld op "Sound of Music" gezetquote:Op maandag 20 juni 2005 20:56 schreef Grobbel het volgende:
Aan de andere kant is Vertigo al meerdere malen uitgeroepen tot meest favoriete film bij allerlei onderzoekjes onder homosexuelen en lesbiënnes, gek genoeg. Ach ja.
Nee, gewoon Engelse Taal & Cultuur. En dit alles is dus onderdeel van een minor "Amerikaanse Eeuw", waarbij naar allerlei kunstuitingen gekeken wordt uit de vorige eeuw (film, toneelstukken, kunstgeschiedenis en dan nog de media zelf). Wel interessant, maar oh zo veel werk.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:46 schreef thaleia het volgende:
Arme Grobbel, jij doet zeker vergelijkende kunstwetenschap?
Indeed! moet alleen nog even groen licht van iemand wiens vriendin niet meekan afwachten en 45 euro o.i.d. ophoesten.quote:
Grappig trouwens dat AMG aangeeft dat BZN al in 1970 uit elkaar gegaan is, alhoewel de biografie dat weer tegenspreekt. Klaarblijkelijk proberen ze al het post-1970 werk op een onderbewust niveau zoveel mogelijk dood te zwijgen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:15 schreef nipeng het volgende:
Heb jij of je pa "The Bastard" van BZN, Beathoven?
Ik zelf niet, maar m'n pa zou 'm best weleens kunnen hebben. De LP's van 'm staan inmiddels ergens op zolder in een doos, misschien haal ik ze na de zomer nog weleens naar beneden (het is er nu een saunaquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:15 schreef nipeng het volgende:
Heb jij of je pa "The Bastard" van BZN, Beathoven?
Hoeveel cds zouden dat zijn?quote:Next the record company will also release a very nice collector's box with all regular albums that BZN has released, starting with "The Bastard" and ending with the latest album "Die mooie tijd". Collection albums will not be added to this box. But to complete this box, depending on the amount, one or more CDs with rarities will be added. The rarities are recordings that cannot be found on the regular albums, but for example only on the B-side of a single or maybe just on a collection album. Also recordings that were only released in other countries, will be placed among these rarities.
The album box, together with the singles collection, will become the complete overview of the music of BZN. A true must for all fans!
Geef maar een seintje als ie 'm heeft en toch maar staat te verstoffen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:16 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik zelf niet, maar m'n pa zou 'm best weleens kunnen hebben. De LP's van 'm staan inmiddels ergens op zolder in een doos, misschien haal ik ze na de zomer nog weleens naar beneden (het is er nu een sauna)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |