Toch wel leuk om een concert van zijn afscheidstournee mee te maken. De goede man zal ook al zo'n beetje tegen de 80 aanhikken... Ik kan definitief mee trouwens. Uitermate relaxed.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:55 schreef Zanderrr het volgende:
Ik heb BB King een paar jaar geleden een keer gezien op NSJ. Was best geinig, alleen beginnen de jaren toch ook wel te tellen voor de man. Het publiek ging helemaal uit z'n dak toen BB na een half uur een keer uit z'n stoel opstond. Geloof dat 'ie toen eigenlijk ook te ziek was om op te treden.
Van Hardrock tot pulp. Lekkere verzamelbox.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:33 schreef Zanderrr het volgende:
Ik weet het ook niet precies, volgens mij maar eentje. Voor de echte verzamelaar:
[..]
Hoeveel cds zouden dat zijn?
Wow Nipeng, dwerg kwam daar maanden terug al mee.quote:Op donderdag 23 juni 2005 07:21 schreef nipeng het volgende:
Omg! Ik ben wat aan het researchen en lees dat Shatner "Lucy in the sky with daimonds" ooit heeft gecoverd! Gaaaaaaf!
Wisten jullie trouwens dat David Soul (de blonde in Starsky and Hutch) ook een zang "carriere" heeft gehad?
Edit:
Mr. Spock's Music from Outer Space ~ Leonard Nimoy
Spaced Out: The Best of Leonard Nimoy and William Shatner
Highly Illogical ~ Leonard Nimoy
Nog meer juweeltjes van Shatner en Nimoy. Gaaf![]()
Edit2:
Huh Mitchum?
Die heb ik ookquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:54 schreef Zanderrr het volgende:
Ik heb ook nog ergens een versie van "A Hard Days Night" door Peter Sellers, da's ook niet veel soeps.
Ik zeg dit net tegen een collega van me, die best wel een trekkie is, blijkt dat ie de videoclip op z'n pc had staanquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:54 schreef Zanderrr het volgende:
Kende je die LSD-versie van Shatner nog niet? Die is legendarisch, ooit ook verkozen tot allerslechtste Beatles-cover ooit..
't Is niet dat ik William Shatner ontdekt heb als zanger ofzo.quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:39 schreef Seborik het volgende:
Wow Nipeng, dwerg kwam daar maanden terug al mee.
Ja, dat wist ik. Maareh... dit is zeker niet het juiste moment om te bekennen dat ik zijn 'Don't give up on us' best een aandoenlijk nummer vind, he?quote:Op donderdag 23 juni 2005 07:21 schreef nipeng het volgende:
Wisten jullie trouwens dat David Soul (de blonde in Starsky and Hutch) ook een zang "carriere" heeft gehad?
En om 9 uur was het 25,3 graden en om 11 uur 28,2.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:07 schreef nipeng het volgende:
Goedemorgen muziek. Het was vanochtend om 6 uur al weer 22 graden.
God ja, een zolderkamer, dat lijkt me NOG ergerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik denk dat je vanavond nog wel eens mazzel zou kunnen hebben, thaleia. Ze voorspellen in ieder geval onweer, windstoten en hagel (ja, echt waar, kans op hagel) voor vanavond. Dus het zal vannacht toch wel wat beter uit te houden zijn, hopelijk, in menig flat en zolderkamer.
Nou, anders ik wel.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:58 schreef Mark het volgende:
ik ben het besproeien van mijn tuinen wel beu.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |