quote:Op maandag 13 juni 2005 02:01 schreef DennisMoore het volgende:
Help hier chiimmii aan een fotoboek.
En accepteer hier Salvad0R als ie eerst naar de kapper gaat.
Ik heb al snel commentaar.quote:Op maandag 13 juni 2005 02:02 schreef Salvad0R het volgende:
ok nu is het ech tijd voor de kapper.. zelfs wildvreemden hebben commetaar
Dat kleurige vlindertje, tochquote:Op maandag 13 juni 2005 02:04 schreef chiimii het volgende:
ik word moe van het fotoboek-gedoe. de avatar werkt ook al niet mee
Arme jij.quote:Op maandag 13 juni 2005 02:04 schreef chiimii het volgende:
ik word moe van het fotoboek-gedoe. de avatar werkt ook al niet mee
mijn gebit verkeerd in uitstekende staatquote:Op maandag 13 juni 2005 02:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
........en naar de tandarts......
Ik ga slapen... morgen ben ik weer eerste hulpquote:Op maandag 13 juni 2005 02:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Arme jij.
Hoe kan Vlarp je helpen?.
Je moeder is 'n fagass!quote:Op maandag 13 juni 2005 02:06 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
mijn gebit verkeerd in uitstekende staat
je zit wel te zeiken he
ben je stiekem gefrustreerd dat je fagass bent ofzo ?
je zou me wel een plezier doen als je het dr ff ging vragenquote:Op maandag 13 juni 2005 02:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je moeder is 'n fagass!
*Karin Bloemen luister*quote:Op maandag 13 juni 2005 02:13 schreef DennisMoore het volgende:
*door mp3's zap*
Gemiddelde leeftijd ligt hoger?quote:Op maandag 13 juni 2005 02:14 schreef wonderer het volgende:
Ik ging net opmerken dat het gemiddelde niveau wat betreft spelling en grammatica hier hoger ligt dan in gemixte of straight topics....
How come? Homo's zijn gemiddeld slimmer?
Da's dan weer jammer.quote:*Karin Bloemen luister*
Jongen, luister gewoon eens naar een aantal nummers van haar. Geen kind meer, alles wat komt (wel jammer van die grammaticafout), en het prachtige Zuid-Afrika.quote:Op maandag 13 juni 2005 02:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Gemiddelde leeftijd ligt hoger?
[..]
Da's dan weer jammer..
Ik géén smaak?!quote:Op maandag 13 juni 2005 02:20 schreef chiimii het volgende:
je hebt gewoon geen smaak! het is één van de beste zangeressen van NL, pfoe!
Als je je MSN effe aanzwengelt, wil ik wel effe helpen.quote:
Nee, m'n tweede biertje vandaag.quote:
Dan doet mijn msn weer vaag ofzo, 'k zie je niet online.quote:m'n msn is al aangezwengeld
MSN is dood op de een of ander manierquote:Op maandag 13 juni 2005 02:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, m'n tweede biertje vandaag..
[..]
Dan doet mijn msn weer vaag ofzo, 'k zie je niet online.
Ja hoi.quote:Op maandag 13 juni 2005 02:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's dan ook weer jammer.
Dan heb ik nog liever iemand die af en toe teveel zuipt..
Hoe kom je op die gedachte?quote:Op maandag 13 juni 2005 02:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Volgens mij hou jij ook van Karin Bloemen.
Foto's zeggen niet altijd alles.quote:Op maandag 13 juni 2005 02:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je lijkt me er een typ voor, als ik je foto's zo zie.
kijk, die twee zinnen staan elkaar dan toch tegenquote:Op maandag 13 juni 2005 02:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik géén smaak?!
Ik vraag notabene of je nog nieuwe foto's online gaat gooien....
quote:Op maandag 13 juni 2005 08:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
kijk, die twee zinnen staan elkaar dan toch tegen
Prego!!quote:
Goeiemorgen en gefeliciteerd! ( FOK! Prijswinnaars week 23 )quote:Op maandag 13 juni 2005 08:47 schreef Semisane het volgende:
Mogge maar weer.....ik heb gewoon 8 topics gemist...nog iets wat ik moet weten.
Hey! wat lachen joh...had ik nog niet eens door johquote:Op maandag 13 juni 2005 09:23 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Goeiemorgen en gefeliciteerd! ( FOK! Prijswinnaars week 23 )![]()
Morguh Pinguinquote:Op maandag 13 juni 2005 11:41 schreef keizerpinguin het volgende:
goede morgen allemaal!!![]()
alles ok hier?!![]()
he schoonbroertje!quote:Op maandag 13 juni 2005 11:47 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Morguh Pinguin![]()
heeft er toevallig iemand het album van mel C en is het wat?
had je gisteren mnoeten meemaken, druk ! druk !!! niet normaal, volgens mij zijn er wel 8 topics doorheen gegaanquote:Op maandag 13 juni 2005 12:15 schreef keizerpinguin het volgende:
wat een drukte hiero!?
jaaaaquote:Op maandag 13 juni 2005 12:22 schreef creno het volgende:
[..]
had je gisteren mnoeten meemaken, druk ! druk !!! niet normaal, volgens mij zijn er wel 8 topics doorheen gegaan
![]()
Het onweerde toen ik vanochtend in de auto stapte...quote:Op maandag 13 juni 2005 12:41 schreef Prego het volgende:
het regent hier![]()
maar vanmiddag is er weer zon!![]()
Ja geweldig! Prima vermaakt. Gezellig sfeertje....quote:
Ik ging eigenlijk voor Meat Loaf, maar vooral Styx vond ik ook tof. Festivals zijn alleen niet echt wat voor mij, de hele dag buiten, staan, nat, druk... was wel onder de indruk van de schone WCs en het merkvoedselquote:Op maandag 13 juni 2005 15:16 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ja geweldig! Prima vermaakt. Gezellig sfeertje....
Hoogtepunt: Dream Theater. En verder vielen Kansas en Glenn Hughes zeer in de smaak!
't Was allemaal wel wat kleiner van opzet in vergelijking met vorig jaar... maar goed...
Meatloaf vond ik de domper van de dag. We zijn ook na Paradise... vertrokken. Styx ging wel, had ik alleen ook wat meer van verwacht.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ging eigenlijk voor Meat Loaf, maar vooral Styx vond ik ook tof. Festivals zijn alleen niet echt wat voor mij, de hele dag buiten, staan, nat, druk... was wel onder de indruk van de schone WCs en het merkvoedsel
Ja, behalve busvervoer terugquote:Op maandag 13 juni 2005 15:22 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ze hebben alles wel goed voorelkaar daaro: de WC's, voedsel en drank, parkeren etc... goed georganiseerd
Ik was er helemaal niet... En het feit dat een vrouw er wat mannelijk uitziet, wil niet zeggen dat ze meteen lesbisch is, ja?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:33 schreef Blubberzwijn het volgende:
pff drukke dag vandaag![]()
en daarnet was er een vrouw waarvan ik echt niet wist of het een man of een vrouw was
maar ja, altijd sneu voor de kinderen als hun moeder besluit toch maar lesbisch te worden![]()
het feit dat ze vervolgens hand in hand en knuffelend het pand uitliepen ook niet?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik was er helemaal niet... En het feit dat een vrouw er wat mannelijk uitziet, wil niet zeggen dat ze meteen lesbisch is, ja?
Je dacht bij je eigen "wijf, je kan de pot op"?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
het feit dat ze vervolgens hand in hand en knuffelend het pand uitliepen ook niet?![]()
ohja en d'r vriendin kwam erbij zitten, en ze zegt echt zo "das mijn vriendin!".. ja ik denk echt dat is fijn voor haarmaar wat moet ik daarmee..
Goed, dan heb ik niks gezegd. Niet dat ik me aangesproken voel ofzo *fluit onschuldig*quote:Op maandag 13 juni 2005 15:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
het feit dat ze vervolgens hand in hand en knuffelend het pand uitliepen ook niet?![]()
ohja en d'r vriendin kwam erbij zitten, en ze zegt echt zo "das mijn vriendin!".. ja ik denk echt dat is fijn voor haarmaar wat moet ik daarmee..
ja iddquote:Op maandag 13 juni 2005 15:48 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Je dacht bij je eigen "wijf, je kan de pot op"?
Onzin. Behalve als je opmerkingen als "leuk voor je" en "gefeliciteerd" bedoelt. Een lullige opmerking maken omdat iemand trots is op zijn partner en graag laat weten dat die bij haar/hem hoort, is zielig. Homo of hetero.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ja iddmisschien was ze blij en wilde ze haar vriendin aan iedereen laten zien ofzo.. maar goed dan vraag je om opmerkingen..
![]()
brrrr. ff een kwartiertje op de krokodil rondgedobberd... maar toen werd het koudquote:
Toen zat ik op de fiets. Ik kon een zwembad beginnen met de hoeveelheid water die in mijn schoenen stond...quote:Op maandag 13 juni 2005 13:02 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Het onweerde toen ik vanochtend in de auto stapte...
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
brrrr. ff een kwartiertje op de krokodil rondgedobberd... maar toen werd het koud
morgen maar weer
MARKIE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waxxerquote:Op maandag 13 juni 2005 16:36 schreef Waxxer het volgende:
Zo, verhuisd
Nu nog te weten zien te komen, óf en hoe internet werkt
Hahai
Hellbent zeker?quote:
Geen idee, ik heb zelf de kaartjes niet gereserveerd, dus ik laat me verrassen morgen!!!quote:Op maandag 13 juni 2005 16:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hellbent zeker?
Ik ga zo naar Steamboyen Kung Fu Hustle
![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:36 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]![]()
Ligt dat zwembad in de tuin ofzo
Xie wel..quote:Op maandag 13 juni 2005 16:40 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb zelf de kaartjes niet gereserveerd, dus ik laat me verrassen morgen!!!
Kung Fu Hustle is leuk
Hahaiquote:Op maandag 13 juni 2005 16:36 schreef Waxxer het volgende:
Zo, verhuisd
Nu nog te weten zien te komen, óf en hoe internet werkt
Hahai
Hai Marque!!quote:Op maandag 13 juni 2005 16:39 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Waxxer
Leuk he dat verhuizen
Maar in jouw geval wel een enorme verbetering na al dat gedoe met die huisgenoten
Relaxed zeg, maar kan me voorstellen dat het nu nog een beetje koud isquote:Op maandag 13 juni 2005 16:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
van de zomer een keer een poolparty houden!
Haai!!quote:
hup... in je zwembroek jij, in de trein, en checken (ja of anders om)quote:Op maandag 13 juni 2005 16:42 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Relaxed zeg, maar kan me voorstellen dat het nu nog een beetje koud is![]()
![]()
Nou nou dat klinkt wel verleidelijk op jouw opblaaskrokodilquote:Op maandag 13 juni 2005 16:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
hup... in je zwembroek jij, in de trein, en checken (ja of anders om)
Schoolquote:Op maandag 13 juni 2005 16:46 schreef Cybart het volgende:
waar ben je nu dan aan het i-netten waxx?
some booz, some music, a BBQ, An Inflatable Crocodilequote:Op maandag 13 juni 2005 16:48 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nou nou dat klinkt wel verleidelijk op jouw opblaaskrokodil![]()
![]()
en je stufi danquote:Op maandag 13 juni 2005 16:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Schoolben ik sowieso weer regelmatig te vinden haha, jetzt geht's los, ik wil m'n diploma wel eens een keer
Leuk, ik ben zeker van de partij danquote:Op maandag 13 juni 2005 16:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
some booz, some music, a BBQ, An Inflatable Crocodile
gaan we regelen
het is trouwens wel weer te merken dat er internet in jullie toko isquote:Op maandag 13 juni 2005 16:51 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Leuk, ik ben zeker van de partij dan![]()
Er is alleen nog geen router dus moeten we omstebeurt hahaquote:Op maandag 13 juni 2005 16:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
het is trouwens wel weer te merken dat er internet in jullie toko is
have fun, smakelijK!quote:Op maandag 13 juni 2005 17:04 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik ga zo richting Arnhem
Bij m'n schoonouders eten
Voor het eerst
spannend !!quote:Op maandag 13 juni 2005 17:04 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik ga zo richting Arnhem
Bij m'n schoonouders eten
Voor het eerst
Niks mis met schoonouders!quote:Op maandag 13 juni 2005 17:17 schreef Excess_All het volgende:
ohhhhhh schoonouders :S
roep dat niet te hard...quote:
I second thatquote:
je vond het heerlijkquote:Op maandag 13 juni 2005 17:39 schreef creno het volgende:
excess_all is zich weer hard aan het inlikken
quote:Op maandag 13 juni 2005 17:41 schreef Excess_All het volgende:
[..]
je vond het heerlijk
je schreeuwde om meer![]()
![]()
Levensmoe? Mij schattig noemen is levensgevaarlijkquote:Op maandag 13 juni 2005 17:34 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ja maar jij bent zo schattig
dat iedereen wel van je houdht
Je klinkt als KugKen.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:55 schreef wonderer het volgende:
Levensmoe? Mij schattig noemen is levensgevaarlijk
maar Kug is schattigquote:
quote:BRUSSEL - Het is zo'n vierhonderd jaar geleden dat de Italiaanse sterrenkundige Galileo Galileď verkondigde dat de aarde om de zon draait. Een gedurfde stelling voor die tijd. De paus dwong hem zijn mening af te zweren.
Vele generaties hebben sindsdien op school geleerd dat de aarde niet het middelpunt is van het zonnestelsel. Hebben al die jaren onderwijs iets opgeleverd? Dat valt tegen, bleek bij een kleine quiz van de Europese Commissie om de wetenschapskennis van Europeanen te testen.
Maar liefst 29 procent van de Europeanen antwoordde dat de zon om de aarde draait en 4 procent wist het niet. Een standpunt dat de vroegere paus wel op prijs zouden stellen.
Sterker nog: evenveel Europeanen weet niet hoe lang de aarde nodig heeft om rond de zon te draaien. Een maand, denkt 17 procent. Geen idee, zegt 16 procent. Het juiste antwoord luidt uiteraard: een jaar.
Minder moeite hadden de ondervraagden met andere vragen. Dat zuurstof uit planten komt, weet bijna iedereen. Net als het feit dat het middelpunt van de aarde erg heet is.
In het algemeen hebben Europeanen "een goede kennis" van wetenschappelijke onderwerpen, concludeert het onderzoek. Nederlanders zitten met 74 procent goede antwoorden in de topdrie van de 25 EU-landen. Zweden zijn het slimst: zij beantwoordden 79 procent van de vragen correct.
In Zuid-Europa is er voor onderwijzers nog veel werk te verrichten. Cyprus scoort van alle EU-landen het laagst met slechts 49 procent goede antwoorden. Voor de goede orde: de ondervraagden konden bij elke stelling kiezen tussen juist, onjuist en weet niet. De laagste score (44 procent) is gemeten voor Turkije, kandidaat-land van de Europese Unie.
Nee. nog nooit enige schoonouders gehadquote:Op maandag 13 juni 2005 17:27 schreef Excess_All het volgende:
[..]
vertel scheetje
heb je leuke schoonouders ?
nee, scheren is voor mietjes...quote:Op maandag 13 juni 2005 18:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nu moet ie zich nog wat beter leren scheren, en hij's de ideale schoonzoon?.
Ziet er soms wel okay uit, als iemand de kop ervoor heeft.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:19 schreef Cybart het volgende:
nee, scheren is voor mietjes...
stoppelbaardjes
de keren dat ik hem heb gezien was ie netjes geschoren !quote:Op maandag 13 juni 2005 18:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nu moet ie zich nog wat beter leren scheren, en hij's de ideale schoonzoon?.
In 't zwembad was hij ook best in vorm hoor. Niet alleen qua gezicht.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:23 schreef creno het volgende:
[..]
de keren dat ik hem heb gezien was ie netjes geschoren !
doordeweeks ben ik soms ook net een zwerver, ongeschoren bedoel ik dan
Mja, dat dacht jij..!quote:Op maandag 13 juni 2005 18:23 schreef creno het volgende:
de keren dat ik hem heb gezien was ie netjes geschoren !
Mja, wel lekker makkelijk.quote:doordeweeks ben ik soms ook net een zwerver, ongeschoren bedoel ik dan
ik werk in een supermarkt en moet ook wel enigszins representatief eruit zien, maar toch dat ongeschoren koppie, ik heb er nooit negatief commentaar op gehad. Een aantal collega's vinden het ook wel sexy, ik vind het meer makkelijkquote:Op maandag 13 juni 2005 18:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, dat dacht jij..!
[..]
Mja, wel lekker makkelijk.
Ik moet er toch wel enigszins netjes geschoren bijlopen...
Zondag boeit me niet, dan zit ik naar Marc_Mga te kijken in't theater, maar zaterdag.... dan heb ik treasure hunten in de bossen en een BBQ, en ik ben niet gemaakt op blub. Dus als het dan ook 30 wordt dan vind ik 't goed!quote:
Nog wel ja. Drankje nodig?quote:Op maandag 13 juni 2005 17:15 schreef Cybart het volgende:
Oeh, Ryan_R werkt bij een slijterij....
Wat voor muziek maken ze?quote:Op maandag 13 juni 2005 18:51 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
de drie linker zijn echt lekker... alleen de cd vind ik dan weer tegenvallen
Ik heb nog wel een eenvoudig routertje liggen.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:49 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nog wel ja. Drankje nodig?![]()
*Heeft Markie van intertnet gekickt*
We zijn zo aardig voor elkaar![]()
op dit moment heb ik nog... maar volgende keer kom ik bij jou inslaan ok?quote:Op maandag 13 juni 2005 18:49 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nog wel ja. Drankje nodig?![]()
*Heeft Markie van intertnet gekickt*
We zijn zo aardig voor elkaar![]()
Mm moet je maar een keer uitnodigen, dan merk je het vanzelfquote:Op maandag 13 juni 2005 18:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
op dit moment heb ik nog... maar volgende keer kom ik bij jou inslaan ok?
ja, er zal vast een heel gezellige sfeer hangen bij jullie
ja, mark heeft het al vaak zat over jullie housewarming gehad... maar dat duurt !!!quote:Op maandag 13 juni 2005 18:59 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Mm moet je maar een keer uitnodigen, dan merk je het vanzelf![]()
Is die muziek te vergelijken met Petra Berger? Of is haar muziek dan toch wat zwaarder?
@ Tech: Geschikt voor een kabelverbinding?
kan ook wel zonder house warming, lijkt mequote:Op maandag 13 juni 2005 19:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, mark heeft het al vaak zat over jullie housewarming gehad... maar dat duurt !!!
euhm, wie is Petra Berger?
ja, dat kan inderdaad ook geregeld wordenquote:Op maandag 13 juni 2005 19:07 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
kan ook wel zonder house warming, lijkt me![]()
Petra Berger
[afbeelding]
Terra Promessa en Boadicea hebben in de top 40 gestaan. Tis dus wel een beetje popi muziekquote:Op maandag 13 juni 2005 19:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, dat kan inderdaad ook geregeld worden
okay, sommige mensen wens je botox toe
maar ken er verder niet... maar de cd van de heren is iig niet echt interesant
ik hoor ze vast wel als ik op bezoek komquote:Op maandag 13 juni 2005 19:20 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Terra Promessa en Boadicea hebben in de top 40 gestaan. Tis dus wel een beetje popi muziek![]()
Das goed, maar of je daar blij mee bentquote:Op maandag 13 juni 2005 19:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik hoor ze vast wel als ik op bezoek kom
ja dat heb je wel eens als je ouder wordquote:Op maandag 13 juni 2005 19:44 schreef Prego het volgende:
ik haat het om vroeg in de avond te lang in slaap te vallen
quote:Op maandag 13 juni 2005 19:45 schreef creno het volgende:
[..]
ja dat heb je wel eens als je ouder word![]()
Of hadden jullie al een gay-smiliequote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 20:20 schreef Svensational het volgende:
Of hadden jullie al een gay-smilie?
kauwen uit een flesje?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:51 schreef Ryan_R het volgende:
Zo, net mijn kauwen verbrand aan de ketel van de verwarming. het warm water liep niet echt lekker uit de kraan, dus ik dacht, laat ik effe naar de ketel kijken. De meters zwaar in het rood, dus ikke bijvullen. Maar ja, als de sleutel gewoon al op de buizen zit, is die natuurlijk ook gloeiend.![]()
maar missie geslaagd, druk weer op peil![]()
Wat ben je toch een handige homo. Ik ben trots op je.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:51 schreef Ryan_R het volgende:
Zo, net mijn klauwen verbrand aan de ketel van de verwarming. het warm water liep niet echt lekker uit de kraan, dus ik dacht, laat ik effe naar de ketel kijken. De meters zwaar in het rood, dus ikke bijvullen. Maar ja, als de sleutel gewoon al op de buizen zit, is die natuurlijk ook gloeiend.![]()
maar missie geslaagd, druk weer op peil![]()
Dat kan ik ook hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 21:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat ben je toch een handige homo. Ik ben trots op je.
Ik wist wel dat je trots op me zou zijnquote:Op maandag 13 juni 2005 21:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat ben je toch een handige homo. Ik ben trots op je.
Daar doe je het allemaal voor hé?quote:Op maandag 13 juni 2005 21:48 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je trots op me zou zijn![]()
Ik ben door mijn afleveringen Desperate Housewives heen, wachten op het volgende seizoen![]()
O nee, je hebt me door!!quote:Op maandag 13 juni 2005 21:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar doe je het allemaal voor hé?
25 is méééér dan genoegquote:Op maandag 13 juni 2005 22:03 schreef LuQas het volgende:
Ik wil helemaal niet dat het 30 graden wordt![]()
en komt die uitspraak vandaag nog ?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:20 schreef Cybart het volgende:
CNN check....
Ik ook niet. Zullen we een lotgenotenclubje oprichten?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:03 schreef LuQas het volgende:
Ik wil helemaal niet dat het 30 graden wordt![]()
De uitspraak komt om 22:45 toch? Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
jeps.... michael is nu onderweg naar de rechtbank
Uhm..... is boadicea niet gewoon van Enya?quote:Op maandag 13 juni 2005 19:20 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Terra Promessa en Boadicea hebben in de top 40 gestaan. Tis dus wel een beetje popi muziek![]()
ik verwacht schuldig op drank voeren aan kinderenquote:Op maandag 13 juni 2005 22:40 schreef Ang3l het volgende:
O ja, ik gok trouwens op "vrijgesproken"
Ach dat gaat nog kei lang duren, hele troonrede, drama d'r omheen, etc etc.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:45 schreef LeBeau het volgende:
Schiet nou oh-op! Ik ben veel te nieuwsgierig.![]()
*mee gok*quote:Op maandag 13 juni 2005 22:40 schreef Ang3l het volgende:
O ja, ik gok trouwens op "vrijgesproken"
Uh huh, dat weet ik... maar dan mogen ze nog wel opschieten!quote:Op maandag 13 juni 2005 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach dat gaat nog kei lang duren, hele troonrede, drama d'r omheen, etc etc.
Volgens mij doet ie dat al een jaar of 15, die rare gezichtsuitdrukkingen.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:49 schreef Cybart het volgende:
volgensmij is ie helemaal van de wereld af.... die gezichtsuitdrukking.....
Zelfde chirurg hequote:Op maandag 13 juni 2005 22:51 schreef beaverhausen het volgende:
Ik dacht al wat heeft Michael opeens lang haar maar das Latooja..
Het verschil tussen die twee is inderdaad te verwaarlozen.quote:
Leuke avatarquote:Op maandag 13 juni 2005 23:00 schreef LuQas het volgende:
Ik vind het zielig voor Michael... echt hele schrijnende beelden van hem...
Ik gok dat hij schuldig wordt bevonden. Het is immers Amerika.
ook 1 van de redenen waarom het zo spannend is....quote:Op maandag 13 juni 2005 23:02 schreef Ryan_R het volgende:
Het is ook niet zijn eerste aanklacht. Maar ben wel benieuwd. het beraad heeft 7 dagen geduurd, dus de leden van de jury waren het niet meteen met elkaar eens.
Ik ook, zo'n deurposter, van Bad. Met al die gespjes en die rode streep over z'n broek heenquote:Op maandag 13 juni 2005 23:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
ook 1 van de redenen waarom het zo spannend is....
ik had vroeger een poster boven mn bed
Nee grijzig, zoiets als dit:quote:Op maandag 13 juni 2005 23:07 schreef Cybart het volgende:
rode achtergrond?
Hahaha ja dat plaatje stond ook op mijn T-shirtquote:Op maandag 13 juni 2005 23:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee grijzig, zoiets als dit:
[afbeelding]
* Ang3l heeft ook op de basisschool ooit BAD geplaybacked en gedanst en dat vonden ze zo leuk dat we't aan het einde van de playbackshow nog eens moesten doen
En zo zal de jury ook gedacht hebben.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:24 schreef LeBeau het volgende:
Ergens ben ik toch wel blij. Het is een creep, maar het blijft wel Michael Jackson.
dat heb ik dus ookquote:Op maandag 13 juni 2005 23:24 schreef LeBeau het volgende:
Ergens ben ik toch wel blij. Het is een creep, maar het blijft wel Michael Jackson.
True, true.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:25 schreef Ang3l het volgende:
Hij is een creep, die aanklagers golddiggers. Waar rook is is vuur.
Ik denk niet dat het zo makkelijk is voor hem. Het is hem de laatste tien jaar niet meer gelukt, ik denk nou niet dat deze rechtzaak zo een goeie creatieve impuls was, noch dat het zijn carriere een zet zal hebben gegeven.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:29 schreef Cybart het volgende:
enige wat ie nu nog moet doen is nog 1 keer een megahit schrijven
Niet het onmogelijke verwachten.quote:
Misschien is ie daar nog succesvol in.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
en gaat ie weer liedjes over een muis zingen?
aaaah toe
Nee, want ik ben alleen. MM is nog bij zijn schoonouders en waar karlijn is..... Al een week niet meer gezienquote:Op maandag 13 juni 2005 23:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
trekken jullie daar nu vanavond allemaal jullie jackson-3 (bij gebrek aan 5) pakjes aan?
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En Brussel haalt opgelucht adem.
dat heb je dan eigenlijk best goed voor elkaar...quote:Op maandag 13 juni 2005 23:43 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nee, want ik ben alleen. MM is nog bij zijn schoonouders en waar karlijn is..... Al een week niet meer gezien
home alonequote:Op maandag 13 juni 2005 23:43 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nee, want ik ben alleen. MM is nog bij zijn schoonouders en waar karlijn is..... Al een week niet meer gezien
Nou ja, er komt nog geen rotte lucht haar kamer uit, dus ze zal er wel niet zijnquote:Op maandag 13 juni 2005 23:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat heb je dan eigenlijk best goed voor elkaar...
euhm, karlijn... die leeft dan toch nog wel he?
en de rest boeit niet, als er maar huur betaald wordt!!!!quote:Op maandag 13 juni 2005 23:57 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nou ja, er komt nog geen rotte lucht haar kamer uit, dus ze zal er wel niet zijn![]()
iddquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
en de rest boeit niet, als er maar huur betaald wordt!!!!
hey R (ja en ook de rest waarvan de naam niet met R begint),
trusten!
*meesteek*quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:11 schreef creno het volgende:
en wie is er nog wel wakker ?
*hand opsteek*
hmmm...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:14 schreef Great_Expectations het volgende:
Zo. Nu de kleine kinderen zijn gaan slapen, kunnen we het eindelijk over Grote-Mensen dingen gaan hebben..
voel je je aangesproken ?quote:
owquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:20 schreef Great_Expectations het volgende:
*wacht ongeduldig op wat komen gaat*
Ik draai al veel te lang mee in dit topic, alle facetten van piemels zijn al eens aan de orde gekomen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:23 schreef creno het volgende:
[..]
ow
ik dacht ik begin het onderwerp en de rest begint heel het topic vol te lullen
boeiende woordkeuze..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:23 schreef creno het volgende:
[..]
ow
ik dacht ik begin het onderwerp en de rest begint heel het topic vol te lullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |