quote:Op maandag 13 juni 2005 02:01 schreef DennisMoore het volgende:
Help hier chiimmii aan een fotoboek.
En accepteer hier Salvad0R als ie eerst naar de kapper gaat.
Ik heb al snel commentaar.quote:Op maandag 13 juni 2005 02:02 schreef Salvad0R het volgende:
ok nu is het ech tijd voor de kapper.. zelfs wildvreemden hebben commetaar
Dat kleurige vlindertje, tochquote:Op maandag 13 juni 2005 02:04 schreef chiimii het volgende:
ik word moe van het fotoboek-gedoe. de avatar werkt ook al niet mee
Arme jij.quote:Op maandag 13 juni 2005 02:04 schreef chiimii het volgende:
ik word moe van het fotoboek-gedoe. de avatar werkt ook al niet mee
mijn gebit verkeerd in uitstekende staatquote:Op maandag 13 juni 2005 02:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
........en naar de tandarts......
Ik ga slapen... morgen ben ik weer eerste hulpquote:Op maandag 13 juni 2005 02:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Arme jij.
Hoe kan Vlarp je helpen?.
Je moeder is 'n fagass!quote:Op maandag 13 juni 2005 02:06 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
mijn gebit verkeerd in uitstekende staat
je zit wel te zeiken he
ben je stiekem gefrustreerd dat je fagass bent ofzo ?
je zou me wel een plezier doen als je het dr ff ging vragenquote:Op maandag 13 juni 2005 02:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je moeder is 'n fagass!
*Karin Bloemen luister*quote:Op maandag 13 juni 2005 02:13 schreef DennisMoore het volgende:
*door mp3's zap*
Gemiddelde leeftijd ligt hoger?quote:Op maandag 13 juni 2005 02:14 schreef wonderer het volgende:
Ik ging net opmerken dat het gemiddelde niveau wat betreft spelling en grammatica hier hoger ligt dan in gemixte of straight topics....
How come? Homo's zijn gemiddeld slimmer?
Da's dan weer jammer.quote:*Karin Bloemen luister*
Jongen, luister gewoon eens naar een aantal nummers van haar. Geen kind meer, alles wat komt (wel jammer van die grammaticafout), en het prachtige Zuid-Afrika.quote:Op maandag 13 juni 2005 02:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Gemiddelde leeftijd ligt hoger?
[..]
Da's dan weer jammer..
Ik géén smaak?!quote:Op maandag 13 juni 2005 02:20 schreef chiimii het volgende:
je hebt gewoon geen smaak! het is één van de beste zangeressen van NL, pfoe!
Als je je MSN effe aanzwengelt, wil ik wel effe helpen.quote:
Nee, m'n tweede biertje vandaag.quote:
Dan doet mijn msn weer vaag ofzo, 'k zie je niet online.quote:m'n msn is al aangezwengeld
MSN is dood op de een of ander manierquote:Op maandag 13 juni 2005 02:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, m'n tweede biertje vandaag..
[..]
Dan doet mijn msn weer vaag ofzo, 'k zie je niet online.
Ja hoi.quote:Op maandag 13 juni 2005 02:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's dan ook weer jammer.
Dan heb ik nog liever iemand die af en toe teveel zuipt..
Hoe kom je op die gedachte?quote:Op maandag 13 juni 2005 02:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Volgens mij hou jij ook van Karin Bloemen.
Foto's zeggen niet altijd alles.quote:Op maandag 13 juni 2005 02:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je lijkt me er een typ voor, als ik je foto's zo zie.
kijk, die twee zinnen staan elkaar dan toch tegenquote:Op maandag 13 juni 2005 02:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik géén smaak?!
Ik vraag notabene of je nog nieuwe foto's online gaat gooien....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |