quote:Op maandag 13 juni 2005 02:01 schreef DennisMoore het volgende:
Help hier chiimmii aan een fotoboek.
En accepteer hier Salvad0R als ie eerst naar de kapper gaat.
Ik heb al snel commentaar.quote:Op maandag 13 juni 2005 02:02 schreef Salvad0R het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ok nu is het ech tijd voor de kapper.. zelfs wildvreemden hebben commetaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat kleurige vlindertje, tochquote:Op maandag 13 juni 2005 02:04 schreef chiimii het volgende:
ik word moe van het fotoboek-gedoe. de avatar werkt ook al niet mee
Arme jij.quote:Op maandag 13 juni 2005 02:04 schreef chiimii het volgende:
ik word moe van het fotoboek-gedoe. de avatar werkt ook al niet mee
mijn gebit verkeerd in uitstekende staatquote:Op maandag 13 juni 2005 02:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
........en naar de tandarts......
Ik ga slapen... morgen ben ik weer eerste hulpquote:Op maandag 13 juni 2005 02:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Arme jij.
Hoe kan Vlarp je helpen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik moet om 8 uur uit bed!!quote:Op maandag 13 juni 2005 02:07 schreef chiimii het volgende:
vlarp heeft teveel gezopenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
'k Ga ook 'n klein slaapmutsje tot mij nemen denk ikquote:Op maandag 13 juni 2005 02:07 schreef chiimii het volgende:
vlarp heeft teveel gezopenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, Vlarp valt hierbij af.quote:Op maandag 13 juni 2005 02:07 schreef chiimii het volgende:
ik accepteer de cookies.
Je moeder is 'n fagass!quote:Op maandag 13 juni 2005 02:06 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
mijn gebit verkeerd in uitstekende staatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je zit wel te zeiken he
ben je stiekem gefrustreerd dat je fagass bent ofzo ?
Ik om 7 uur.quote:Op maandag 13 juni 2005 02:08 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet om 8 uur uit bed!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het geeft niet hoor.. ik beoordeel mensen ook zo snelquote:Op maandag 13 juni 2005 02:08 schreef chiimii het volgende:
oh sorryom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.truste dan vlarpieJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je zou me wel een plezier doen als je het dr ff ging vragenquote:Op maandag 13 juni 2005 02:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je moeder is 'n fagass!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop