jaja ganzenborden vereist ook een bovengemiddeld iq..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:57 schreef Weemz het volgende:
Tralala... Zit hier met vrienden op een spelletjesavond... Gaan ze een spel spelen waar ik geen reet van snap!
ik ken de naam.. that's allquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:23 schreef Weemz het volgende:
Nee ze spelen Civilization
Hier ook maar dat heeft niks met de plaatselijke kleutermaffia te maken. Meer met het feit dat het zaterdagavond is.quote:Op zondag 12 juni 2005 00:07 schreef Great_Expectations het volgende:
Grmbl. Kennelijk is een bendelid van de plaatselijke kleutermaffia geslaagd voor zijn/haar eindexamen, want ik hoor boemboemboem-muziek van buiten komen..
Normaal gesproken is dat hier nooit.quote:Op zondag 12 juni 2005 00:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hier ook maar dat heeft niks met de plaatselijke kleutermaffia te maken. Meer met het feit dat het zaterdagavond is..
Dan heb je meer geluk dan ik.quote:Op zondag 12 juni 2005 00:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Normaal gesproken is dat hier nooit..
Gezellig.quote:Op zondag 12 juni 2005 00:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan heb je meer geluk dan ik.
*koffertje pak en in trein naar E. stap*
quote:Op zondag 12 juni 2005 00:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Gezellig.. Moet ik je van het station komen halen?
.
Nou ja, niet dat het niet goed is. Het is meer van.. euhm.. onverwacht. En on-G_E-ig enzo.quote:Op zondag 12 juni 2005 00:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh..
Ik dacht, laat ik eens vriendelijk doen, is het ook weer niet goed..
*op bankje gaat zitten en stinkende zwervermeneer opzij duw*quote:Op zondag 12 juni 2005 00:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Nah, dan slaap je maar ergens op een bankje op het station, tussen de stinkzwervers..
De Nachtploeg, dat ben ik.quote:Op zondag 12 juni 2005 00:49 schreef tech het volgende:
Goedennacht samen!Zijn jullie de nachtploeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |