jaja ganzenborden vereist ook een bovengemiddeld iq..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:57 schreef Weemz het volgende:
Tralala... Zit hier met vrienden op een spelletjesavond... Gaan ze een spel spelen waar ik geen reet van snap!
ik ken de naam.. that's allquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:23 schreef Weemz het volgende:
Nee ze spelen Civilization
Hier ook maar dat heeft niks met de plaatselijke kleutermaffia te maken. Meer met het feit dat het zaterdagavond is.quote:Op zondag 12 juni 2005 00:07 schreef Great_Expectations het volgende:
Grmbl. Kennelijk is een bendelid van de plaatselijke kleutermaffia geslaagd voor zijn/haar eindexamen, want ik hoor boemboemboem-muziek van buiten komen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Normaal gesproken is dat hier nooit.quote:Op zondag 12 juni 2005 00:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hier ook maar dat heeft niks met de plaatselijke kleutermaffia te maken. Meer met het feit dat het zaterdagavond is.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan heb je meer geluk dan ik.quote:Op zondag 12 juni 2005 00:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Normaal gesproken is dat hier nooit.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gezellig.quote:Op zondag 12 juni 2005 00:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan heb je meer geluk dan ik.
*koffertje pak en in trein naar E. stap*
quote:Op zondag 12 juni 2005 00:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Gezellig.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Moet ik je van het station komen halen?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh.quote:Op zondag 12 juni 2005 00:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
G_E, je doet Eng.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou ja, niet dat het niet goed is. Het is meer van.. euhm.. onverwacht. En on-G_E-ig enzo.quote:Op zondag 12 juni 2005 00:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik dacht, laat ik eens vriendelijk doen, is het ook weer niet goed.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*op bankje gaat zitten en stinkende zwervermeneer opzij duw*quote:Op zondag 12 juni 2005 00:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Nah, dan slaap je maar ergens op een bankje op het station, tussen de stinkzwervers.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De Nachtploeg, dat ben ik.quote:Op zondag 12 juni 2005 00:49 schreef tech het volgende:
Goedennacht samen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Zijn jullie de nachtploeg?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop