quote:Op maandag 13 juni 2005 08:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
kijk, die twee zinnen staan elkaar dan toch tegen
Prego!!quote:
Goeiemorgen en gefeliciteerd! ( FOK! Prijswinnaars week 23 )quote:Op maandag 13 juni 2005 08:47 schreef Semisane het volgende:
Mogge maar weer.....ik heb gewoon 8 topics gemist...nog iets wat ik moet weten.
Hey! wat lachen joh...had ik nog niet eens door johquote:Op maandag 13 juni 2005 09:23 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Goeiemorgen en gefeliciteerd! ( FOK! Prijswinnaars week 23 )![]()
Morguh Pinguinquote:Op maandag 13 juni 2005 11:41 schreef keizerpinguin het volgende:
goede morgen allemaal!!![]()
alles ok hier?!![]()
he schoonbroertje!quote:Op maandag 13 juni 2005 11:47 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Morguh Pinguin![]()
heeft er toevallig iemand het album van mel C en is het wat?
had je gisteren mnoeten meemaken, druk ! druk !!! niet normaal, volgens mij zijn er wel 8 topics doorheen gegaanquote:Op maandag 13 juni 2005 12:15 schreef keizerpinguin het volgende:
wat een drukte hiero!?
jaaaaquote:Op maandag 13 juni 2005 12:22 schreef creno het volgende:
[..]
had je gisteren mnoeten meemaken, druk ! druk !!! niet normaal, volgens mij zijn er wel 8 topics doorheen gegaan
![]()
Het onweerde toen ik vanochtend in de auto stapte...quote:Op maandag 13 juni 2005 12:41 schreef Prego het volgende:
het regent hier![]()
maar vanmiddag is er weer zon!![]()
Ja geweldig! Prima vermaakt. Gezellig sfeertje....quote:
Ik ging eigenlijk voor Meat Loaf, maar vooral Styx vond ik ook tof. Festivals zijn alleen niet echt wat voor mij, de hele dag buiten, staan, nat, druk... was wel onder de indruk van de schone WCs en het merkvoedselquote:Op maandag 13 juni 2005 15:16 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ja geweldig! Prima vermaakt. Gezellig sfeertje....
Hoogtepunt: Dream Theater. En verder vielen Kansas en Glenn Hughes zeer in de smaak!
't Was allemaal wel wat kleiner van opzet in vergelijking met vorig jaar... maar goed...
Meatloaf vond ik de domper van de dag. We zijn ook na Paradise... vertrokken. Styx ging wel, had ik alleen ook wat meer van verwacht.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ging eigenlijk voor Meat Loaf, maar vooral Styx vond ik ook tof. Festivals zijn alleen niet echt wat voor mij, de hele dag buiten, staan, nat, druk... was wel onder de indruk van de schone WCs en het merkvoedsel
Ja, behalve busvervoer terugquote:Op maandag 13 juni 2005 15:22 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ze hebben alles wel goed voorelkaar daaro: de WC's, voedsel en drank, parkeren etc... goed georganiseerd
Ik was er helemaal niet... En het feit dat een vrouw er wat mannelijk uitziet, wil niet zeggen dat ze meteen lesbisch is, ja?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:33 schreef Blubberzwijn het volgende:
pff drukke dag vandaag![]()
en daarnet was er een vrouw waarvan ik echt niet wist of het een man of een vrouw was
maar ja, altijd sneu voor de kinderen als hun moeder besluit toch maar lesbisch te worden![]()
het feit dat ze vervolgens hand in hand en knuffelend het pand uitliepen ook niet?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik was er helemaal niet... En het feit dat een vrouw er wat mannelijk uitziet, wil niet zeggen dat ze meteen lesbisch is, ja?
Je dacht bij je eigen "wijf, je kan de pot op"?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
het feit dat ze vervolgens hand in hand en knuffelend het pand uitliepen ook niet?![]()
ohja en d'r vriendin kwam erbij zitten, en ze zegt echt zo "das mijn vriendin!".. ja ik denk echt dat is fijn voor haarmaar wat moet ik daarmee..
Goed, dan heb ik niks gezegd. Niet dat ik me aangesproken voel ofzo *fluit onschuldig*quote:Op maandag 13 juni 2005 15:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
het feit dat ze vervolgens hand in hand en knuffelend het pand uitliepen ook niet?![]()
ohja en d'r vriendin kwam erbij zitten, en ze zegt echt zo "das mijn vriendin!".. ja ik denk echt dat is fijn voor haarmaar wat moet ik daarmee..
ja iddquote:Op maandag 13 juni 2005 15:48 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Je dacht bij je eigen "wijf, je kan de pot op"?
Onzin. Behalve als je opmerkingen als "leuk voor je" en "gefeliciteerd" bedoelt. Een lullige opmerking maken omdat iemand trots is op zijn partner en graag laat weten dat die bij haar/hem hoort, is zielig. Homo of hetero.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ja iddmisschien was ze blij en wilde ze haar vriendin aan iedereen laten zien ofzo.. maar goed dan vraag je om opmerkingen..
![]()
brrrr. ff een kwartiertje op de krokodil rondgedobberd... maar toen werd het koudquote:
Toen zat ik op de fiets. Ik kon een zwembad beginnen met de hoeveelheid water die in mijn schoenen stond...quote:Op maandag 13 juni 2005 13:02 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Het onweerde toen ik vanochtend in de auto stapte...
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
brrrr. ff een kwartiertje op de krokodil rondgedobberd... maar toen werd het koud
morgen maar weer
MARKIE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waxxerquote:Op maandag 13 juni 2005 16:36 schreef Waxxer het volgende:
Zo, verhuisd
Nu nog te weten zien te komen, óf en hoe internet werkt
Hahai
Hellbent zeker?quote:
Geen idee, ik heb zelf de kaartjes niet gereserveerd, dus ik laat me verrassen morgen!!!quote:Op maandag 13 juni 2005 16:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hellbent zeker?
Ik ga zo naar Steamboyen Kung Fu Hustle
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |