Nog wel ja. Drankje nodig?quote:Op maandag 13 juni 2005 17:15 schreef Cybart het volgende:
Oeh, Ryan_R werkt bij een slijterij....
Wat voor muziek maken ze?quote:Op maandag 13 juni 2005 18:51 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
de drie linker zijn echt lekker... alleen de cd vind ik dan weer tegenvallen
Ik heb nog wel een eenvoudig routertje liggen.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:49 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nog wel ja. Drankje nodig?![]()
*Heeft Markie van intertnet gekickt*
We zijn zo aardig voor elkaar![]()
op dit moment heb ik nog... maar volgende keer kom ik bij jou inslaan ok?quote:Op maandag 13 juni 2005 18:49 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nog wel ja. Drankje nodig?![]()
*Heeft Markie van intertnet gekickt*
We zijn zo aardig voor elkaar![]()
Mm moet je maar een keer uitnodigen, dan merk je het vanzelfquote:Op maandag 13 juni 2005 18:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
op dit moment heb ik nog... maar volgende keer kom ik bij jou inslaan ok?
ja, er zal vast een heel gezellige sfeer hangen bij jullie
ja, mark heeft het al vaak zat over jullie housewarming gehad... maar dat duurt !!!quote:Op maandag 13 juni 2005 18:59 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Mm moet je maar een keer uitnodigen, dan merk je het vanzelf![]()
Is die muziek te vergelijken met Petra Berger? Of is haar muziek dan toch wat zwaarder?
@ Tech: Geschikt voor een kabelverbinding?
kan ook wel zonder house warming, lijkt mequote:Op maandag 13 juni 2005 19:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, mark heeft het al vaak zat over jullie housewarming gehad... maar dat duurt !!!
euhm, wie is Petra Berger?
ja, dat kan inderdaad ook geregeld wordenquote:Op maandag 13 juni 2005 19:07 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
kan ook wel zonder house warming, lijkt me![]()
Petra Berger
[afbeelding]
Terra Promessa en Boadicea hebben in de top 40 gestaan. Tis dus wel een beetje popi muziekquote:Op maandag 13 juni 2005 19:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, dat kan inderdaad ook geregeld worden
okay, sommige mensen wens je botox toe
maar ken er verder niet... maar de cd van de heren is iig niet echt interesant
ik hoor ze vast wel als ik op bezoek komquote:Op maandag 13 juni 2005 19:20 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Terra Promessa en Boadicea hebben in de top 40 gestaan. Tis dus wel een beetje popi muziek![]()
Das goed, maar of je daar blij mee bentquote:Op maandag 13 juni 2005 19:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik hoor ze vast wel als ik op bezoek kom
ja dat heb je wel eens als je ouder wordquote:Op maandag 13 juni 2005 19:44 schreef Prego het volgende:
ik haat het om vroeg in de avond te lang in slaap te vallen
quote:Op maandag 13 juni 2005 19:45 schreef creno het volgende:
[..]
ja dat heb je wel eens als je ouder word![]()
Of hadden jullie al een gay-smiliequote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 20:20 schreef Svensational het volgende:
Of hadden jullie al een gay-smilie?
kauwen uit een flesje?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:51 schreef Ryan_R het volgende:
Zo, net mijn kauwen verbrand aan de ketel van de verwarming. het warm water liep niet echt lekker uit de kraan, dus ik dacht, laat ik effe naar de ketel kijken. De meters zwaar in het rood, dus ikke bijvullen. Maar ja, als de sleutel gewoon al op de buizen zit, is die natuurlijk ook gloeiend.![]()
maar missie geslaagd, druk weer op peil![]()
Wat ben je toch een handige homo. Ik ben trots op je.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:51 schreef Ryan_R het volgende:
Zo, net mijn klauwen verbrand aan de ketel van de verwarming. het warm water liep niet echt lekker uit de kraan, dus ik dacht, laat ik effe naar de ketel kijken. De meters zwaar in het rood, dus ikke bijvullen. Maar ja, als de sleutel gewoon al op de buizen zit, is die natuurlijk ook gloeiend.![]()
maar missie geslaagd, druk weer op peil![]()
Dat kan ik ook hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 21:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat ben je toch een handige homo. Ik ben trots op je.
Ik wist wel dat je trots op me zou zijnquote:Op maandag 13 juni 2005 21:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat ben je toch een handige homo. Ik ben trots op je.
Daar doe je het allemaal voor hé?quote:Op maandag 13 juni 2005 21:48 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je trots op me zou zijn![]()
Ik ben door mijn afleveringen Desperate Housewives heen, wachten op het volgende seizoen![]()
O nee, je hebt me door!!quote:Op maandag 13 juni 2005 21:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar doe je het allemaal voor hé?
25 is méééér dan genoegquote:Op maandag 13 juni 2005 22:03 schreef LuQas het volgende:
Ik wil helemaal niet dat het 30 graden wordt![]()
en komt die uitspraak vandaag nog ?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:20 schreef Cybart het volgende:
CNN check....
Ik ook niet. Zullen we een lotgenotenclubje oprichten?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:03 schreef LuQas het volgende:
Ik wil helemaal niet dat het 30 graden wordt![]()
De uitspraak komt om 22:45 toch? Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
jeps.... michael is nu onderweg naar de rechtbank
Uhm..... is boadicea niet gewoon van Enya?quote:Op maandag 13 juni 2005 19:20 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Terra Promessa en Boadicea hebben in de top 40 gestaan. Tis dus wel een beetje popi muziek![]()
ik verwacht schuldig op drank voeren aan kinderenquote:Op maandag 13 juni 2005 22:40 schreef Ang3l het volgende:
O ja, ik gok trouwens op "vrijgesproken"
Ach dat gaat nog kei lang duren, hele troonrede, drama d'r omheen, etc etc.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:45 schreef LeBeau het volgende:
Schiet nou oh-op! Ik ben veel te nieuwsgierig.![]()
*mee gok*quote:Op maandag 13 juni 2005 22:40 schreef Ang3l het volgende:
O ja, ik gok trouwens op "vrijgesproken"
Uh huh, dat weet ik... maar dan mogen ze nog wel opschieten!quote:Op maandag 13 juni 2005 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach dat gaat nog kei lang duren, hele troonrede, drama d'r omheen, etc etc.
Volgens mij doet ie dat al een jaar of 15, die rare gezichtsuitdrukkingen.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:49 schreef Cybart het volgende:
volgensmij is ie helemaal van de wereld af.... die gezichtsuitdrukking.....
Zelfde chirurg hequote:Op maandag 13 juni 2005 22:51 schreef beaverhausen het volgende:
Ik dacht al wat heeft Michael opeens lang haar maar das Latooja..
Het verschil tussen die twee is inderdaad te verwaarlozen.quote:
Leuke avatarquote:Op maandag 13 juni 2005 23:00 schreef LuQas het volgende:
Ik vind het zielig voor Michael... echt hele schrijnende beelden van hem...
Ik gok dat hij schuldig wordt bevonden. Het is immers Amerika.
ook 1 van de redenen waarom het zo spannend is....quote:Op maandag 13 juni 2005 23:02 schreef Ryan_R het volgende:
Het is ook niet zijn eerste aanklacht. Maar ben wel benieuwd. het beraad heeft 7 dagen geduurd, dus de leden van de jury waren het niet meteen met elkaar eens.
Ik ook, zo'n deurposter, van Bad. Met al die gespjes en die rode streep over z'n broek heenquote:Op maandag 13 juni 2005 23:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
ook 1 van de redenen waarom het zo spannend is....
ik had vroeger een poster boven mn bed
Nee grijzig, zoiets als dit:quote:Op maandag 13 juni 2005 23:07 schreef Cybart het volgende:
rode achtergrond?
Hahaha ja dat plaatje stond ook op mijn T-shirtquote:Op maandag 13 juni 2005 23:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee grijzig, zoiets als dit:
[afbeelding]
* Ang3l heeft ook op de basisschool ooit BAD geplaybacked en gedanst en dat vonden ze zo leuk dat we't aan het einde van de playbackshow nog eens moesten doen
En zo zal de jury ook gedacht hebben.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:24 schreef LeBeau het volgende:
Ergens ben ik toch wel blij. Het is een creep, maar het blijft wel Michael Jackson.
dat heb ik dus ookquote:Op maandag 13 juni 2005 23:24 schreef LeBeau het volgende:
Ergens ben ik toch wel blij. Het is een creep, maar het blijft wel Michael Jackson.
True, true.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:25 schreef Ang3l het volgende:
Hij is een creep, die aanklagers golddiggers. Waar rook is is vuur.
Ik denk niet dat het zo makkelijk is voor hem. Het is hem de laatste tien jaar niet meer gelukt, ik denk nou niet dat deze rechtzaak zo een goeie creatieve impuls was, noch dat het zijn carriere een zet zal hebben gegeven.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:29 schreef Cybart het volgende:
enige wat ie nu nog moet doen is nog 1 keer een megahit schrijven
Niet het onmogelijke verwachten.quote:
Misschien is ie daar nog succesvol in.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
en gaat ie weer liedjes over een muis zingen?
aaaah toe
Nee, want ik ben alleen. MM is nog bij zijn schoonouders en waar karlijn is..... Al een week niet meer gezienquote:Op maandag 13 juni 2005 23:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
trekken jullie daar nu vanavond allemaal jullie jackson-3 (bij gebrek aan 5) pakjes aan?
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En Brussel haalt opgelucht adem.
dat heb je dan eigenlijk best goed voor elkaar...quote:Op maandag 13 juni 2005 23:43 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nee, want ik ben alleen. MM is nog bij zijn schoonouders en waar karlijn is..... Al een week niet meer gezien
home alonequote:Op maandag 13 juni 2005 23:43 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nee, want ik ben alleen. MM is nog bij zijn schoonouders en waar karlijn is..... Al een week niet meer gezien
Nou ja, er komt nog geen rotte lucht haar kamer uit, dus ze zal er wel niet zijnquote:Op maandag 13 juni 2005 23:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat heb je dan eigenlijk best goed voor elkaar...
euhm, karlijn... die leeft dan toch nog wel he?
en de rest boeit niet, als er maar huur betaald wordt!!!!quote:Op maandag 13 juni 2005 23:57 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nou ja, er komt nog geen rotte lucht haar kamer uit, dus ze zal er wel niet zijn![]()
iddquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
en de rest boeit niet, als er maar huur betaald wordt!!!!
hey R (ja en ook de rest waarvan de naam niet met R begint),
trusten!
*meesteek*quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:11 schreef creno het volgende:
en wie is er nog wel wakker ?
*hand opsteek*
hmmm...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:14 schreef Great_Expectations het volgende:
Zo. Nu de kleine kinderen zijn gaan slapen, kunnen we het eindelijk over Grote-Mensen dingen gaan hebben..
voel je je aangesproken ?quote:
owquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:20 schreef Great_Expectations het volgende:
*wacht ongeduldig op wat komen gaat*
Ik draai al veel te lang mee in dit topic, alle facetten van piemels zijn al eens aan de orde gekomen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:23 schreef creno het volgende:
[..]
ow
ik dacht ik begin het onderwerp en de rest begint heel het topic vol te lullen
boeiende woordkeuze..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:23 schreef creno het volgende:
[..]
ow
ik dacht ik begin het onderwerp en de rest begint heel het topic vol te lullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |