Nog wel ja. Drankje nodig?quote:Op maandag 13 juni 2005 17:15 schreef Cybart het volgende:
Oeh, Ryan_R werkt bij een slijterij....
Wat voor muziek maken ze?quote:Op maandag 13 juni 2005 18:51 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
de drie linker zijn echt lekker... alleen de cd vind ik dan weer tegenvallen
Ik heb nog wel een eenvoudig routertje liggen.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:49 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nog wel ja. Drankje nodig?![]()
*Heeft Markie van intertnet gekickt*
We zijn zo aardig voor elkaar![]()
op dit moment heb ik nog... maar volgende keer kom ik bij jou inslaan ok?quote:Op maandag 13 juni 2005 18:49 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nog wel ja. Drankje nodig?![]()
*Heeft Markie van intertnet gekickt*
We zijn zo aardig voor elkaar![]()
Mm moet je maar een keer uitnodigen, dan merk je het vanzelfquote:Op maandag 13 juni 2005 18:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
op dit moment heb ik nog... maar volgende keer kom ik bij jou inslaan ok?
ja, er zal vast een heel gezellige sfeer hangen bij jullie
ja, mark heeft het al vaak zat over jullie housewarming gehad... maar dat duurt !!!quote:Op maandag 13 juni 2005 18:59 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Mm moet je maar een keer uitnodigen, dan merk je het vanzelf![]()
Is die muziek te vergelijken met Petra Berger? Of is haar muziek dan toch wat zwaarder?
@ Tech: Geschikt voor een kabelverbinding?
kan ook wel zonder house warming, lijkt mequote:Op maandag 13 juni 2005 19:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, mark heeft het al vaak zat over jullie housewarming gehad... maar dat duurt !!!
euhm, wie is Petra Berger?
ja, dat kan inderdaad ook geregeld wordenquote:Op maandag 13 juni 2005 19:07 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
kan ook wel zonder house warming, lijkt me![]()
Petra Berger
[afbeelding]
Terra Promessa en Boadicea hebben in de top 40 gestaan. Tis dus wel een beetje popi muziekquote:Op maandag 13 juni 2005 19:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, dat kan inderdaad ook geregeld worden
okay, sommige mensen wens je botox toe
maar ken er verder niet... maar de cd van de heren is iig niet echt interesant
ik hoor ze vast wel als ik op bezoek komquote:Op maandag 13 juni 2005 19:20 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Terra Promessa en Boadicea hebben in de top 40 gestaan. Tis dus wel een beetje popi muziek![]()
Das goed, maar of je daar blij mee bentquote:Op maandag 13 juni 2005 19:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik hoor ze vast wel als ik op bezoek kom
ja dat heb je wel eens als je ouder wordquote:Op maandag 13 juni 2005 19:44 schreef Prego het volgende:
ik haat het om vroeg in de avond te lang in slaap te vallen
quote:Op maandag 13 juni 2005 19:45 schreef creno het volgende:
[..]
ja dat heb je wel eens als je ouder word![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |