Of hadden jullie al een gay-smiliequote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 20:20 schreef Svensational het volgende:
Of hadden jullie al een gay-smilie?
kauwen uit een flesje?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:51 schreef Ryan_R het volgende:
Zo, net mijn kauwen verbrand aan de ketel van de verwarming. het warm water liep niet echt lekker uit de kraan, dus ik dacht, laat ik effe naar de ketel kijken. De meters zwaar in het rood, dus ikke bijvullen. Maar ja, als de sleutel gewoon al op de buizen zit, is die natuurlijk ook gloeiend.![]()
maar missie geslaagd, druk weer op peil![]()
Wat ben je toch een handige homo. Ik ben trots op je.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:51 schreef Ryan_R het volgende:
Zo, net mijn klauwen verbrand aan de ketel van de verwarming. het warm water liep niet echt lekker uit de kraan, dus ik dacht, laat ik effe naar de ketel kijken. De meters zwaar in het rood, dus ikke bijvullen. Maar ja, als de sleutel gewoon al op de buizen zit, is die natuurlijk ook gloeiend.![]()
maar missie geslaagd, druk weer op peil![]()
Dat kan ik ook hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 21:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat ben je toch een handige homo. Ik ben trots op je.
Ik wist wel dat je trots op me zou zijnquote:Op maandag 13 juni 2005 21:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat ben je toch een handige homo. Ik ben trots op je.
Daar doe je het allemaal voor hé?quote:Op maandag 13 juni 2005 21:48 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je trots op me zou zijn![]()
Ik ben door mijn afleveringen Desperate Housewives heen, wachten op het volgende seizoen![]()
O nee, je hebt me door!!quote:Op maandag 13 juni 2005 21:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar doe je het allemaal voor hé?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |