quote:Op maandag 13 juni 2005 16:36 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]![]()
Ligt dat zwembad in de tuin ofzo
Xie wel..quote:Op maandag 13 juni 2005 16:40 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb zelf de kaartjes niet gereserveerd, dus ik laat me verrassen morgen!!!
Kung Fu Hustle is leuk
Hahaiquote:Op maandag 13 juni 2005 16:36 schreef Waxxer het volgende:
Zo, verhuisd
Nu nog te weten zien te komen, óf en hoe internet werkt
Hahai
Hai Marque!!quote:Op maandag 13 juni 2005 16:39 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Waxxer
Leuk he dat verhuizen
Maar in jouw geval wel een enorme verbetering na al dat gedoe met die huisgenoten
Relaxed zeg, maar kan me voorstellen dat het nu nog een beetje koud isquote:Op maandag 13 juni 2005 16:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
van de zomer een keer een poolparty houden!
Haai!!quote:
hup... in je zwembroek jij, in de trein, en checken (ja of anders om)quote:Op maandag 13 juni 2005 16:42 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Relaxed zeg, maar kan me voorstellen dat het nu nog een beetje koud is![]()
![]()
Nou nou dat klinkt wel verleidelijk op jouw opblaaskrokodilquote:Op maandag 13 juni 2005 16:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
hup... in je zwembroek jij, in de trein, en checken (ja of anders om)
Schoolquote:Op maandag 13 juni 2005 16:46 schreef Cybart het volgende:
waar ben je nu dan aan het i-netten waxx?
some booz, some music, a BBQ, An Inflatable Crocodilequote:Op maandag 13 juni 2005 16:48 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nou nou dat klinkt wel verleidelijk op jouw opblaaskrokodil![]()
![]()
en je stufi danquote:Op maandag 13 juni 2005 16:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Schoolben ik sowieso weer regelmatig te vinden haha, jetzt geht's los, ik wil m'n diploma wel eens een keer
Leuk, ik ben zeker van de partij danquote:Op maandag 13 juni 2005 16:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
some booz, some music, a BBQ, An Inflatable Crocodile
gaan we regelen
het is trouwens wel weer te merken dat er internet in jullie toko isquote:Op maandag 13 juni 2005 16:51 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Leuk, ik ben zeker van de partij dan![]()
Er is alleen nog geen router dus moeten we omstebeurt hahaquote:Op maandag 13 juni 2005 16:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
het is trouwens wel weer te merken dat er internet in jullie toko is
have fun, smakelijK!quote:Op maandag 13 juni 2005 17:04 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik ga zo richting Arnhem
Bij m'n schoonouders eten
Voor het eerst
spannend !!quote:Op maandag 13 juni 2005 17:04 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik ga zo richting Arnhem
Bij m'n schoonouders eten
Voor het eerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |