De Kooning - Marilyn Monroequote:Op zondag 12 juni 2005 05:22 schreef Gajus het volgende:
[afbeelding]
met zo'n stuk ben je de koning te rijk![]()
quote:Op zondag 12 juni 2005 18:30 schreef Augustina het volgende:
De Kooning - Marilyn Monroe
Eén plaatje dan, omdat jij zo heb moeten afzien de afgelopen dagen.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
Kan er niemand een stuk of wat plaatjes van de echte Marilyn Monroe plaatsen??
Die zie ik liever
heel lief, heel blij ... typische Augustina eufemismen.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:32 schreef Augustina het volgende:
Volgens mij was ze heel lief.
Make love, not warquote:Op zondag 12 juni 2005 22:59 schreef Gajus het volgende:
Als zij een ruzie met haar tegenspeler wilde bijleggen, dan bood zij zich aan voor een vrijpartij ... lief hè?![]()
Hugh Hefner??quote:Op zondag 12 juni 2005 22:27 schreef Gajus het volgende:
[..]
Eén plaatje dan, omdat jij zo heb moeten afzien de afgelopen dagen.![]()
[afbeelding]
beroemde foto, gepubliceerd in Play Boy Magazine in 1953
Om enigszins ontopic te blijven, wie is de maker hiervan?
quote:Op maandag 13 juni 2005 09:54 schreef Augustina het volgende:
Ik heb de zelfgemaakte ESC knop klaarliggen voor je, AR.
Kan je niet dan?????quote:Op maandag 13 juni 2005 09:59 schreef Augustina het volgende:
Tja, ik kan hem opsturen of we wachten tot er een TTK-meeting komt waar ik wel bij kan zijn. Dan kan ik je hem persoonlijk overhandigen.![]()
Wist iemand het wel??quote:Op maandag 13 juni 2005 10:02 schreef Augustina het volgende:
Wist je dat nog niet? Ik moet shampoo kopen de 19e.![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:07 schreef Augustina het volgende:
Ja was algemeen bekend.
Een neuron.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wat heb je trouwens een lelijke avatar Do2.., wat is het, een virus??
Een mod die niet alle postings leest?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
![]()
Als je mod niet op de hoogte is, dan is het dus niet algemeen bekend![]()
Nee, dat wist ik niet. Waarom wist jij dat wel? En waarom weet je dat dan weer wel en dat ik de 19e shampoo moet kopen, waarom weet je dat dan weer niet?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:26 schreef Automatic_Rock het volgende:Wisten jullie trouwens dat het gisteren Valentijnsdag was???
.....quote:Op maandag 13 juni 2005 10:27 schreef Augustina het volgende:
[..]
Een mod die niet alle postings leest?![]()
![]()
![]()
Dat het gisteren Valentijnsdag is mij uitvoerig duidelijk gemaakt..., het shampoo verhaal daar in tegen..quote:Op maandag 13 juni 2005 10:30 schreef Augustina het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet. Waarom wist jij dat wel? En waarom weet je dat dan weer wel en dat ik de 19e shampoo moet kopen, waarom weet je dat dan weer niet?
Enlighten me, want ik raak confused.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:32 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat het gisteren Valentijnsdag is mij uitvoerig duidelijk gemaakt...,
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:33 schreef Augustina het volgende:
[..]
Enlighten me, want ik raak confused.![]()
Aha! En heb je dat nog enigszins romantisch kunnen beleven?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nou, ik zal jou even enlighten voor je confused raakt
Gisteren was het Valentijnsdag in Brazilië
Zover mogenlijk wel jaquote:Op maandag 13 juni 2005 10:59 schreef Augustina het volgende:
[..]
Aha! En heb je dat nog enigszins romantisch kunnen beleven?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |