Jank nou eens niet zo. Er word toch niemand rechtsreeks beledigd. En dan nog, beetje ouwehoeren kan altijd wel.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:12 schreef Tjabbo het volgende:
ja leuk he. opels en golfjes bashen.
erg oppassen met dit topic mensen, anders slingeren we hem zó op slot.
Zodra het van de golfjes en opels overgaat op Toyota's?quote:Op zondag 12 juni 2005 17:12 schreef Tjabbo het volgende:
Ouwehoeren kan en mag.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:15 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Jank nou eens niet zo. Er word toch niemand rechtsreeks beledigd. En dan nog, beetje ouwehoeren kan altijd wel.![]()
Ik dacht eerst: wat is DIT nou weer?quote:Op zondag 12 juni 2005 11:05 schreef Youp het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en dat moet dan ¤ 6.000,00 kosten
In de jaren tachtig was dit dé kampbak bij uitstek, net als de SEC's en de CE's nu zeg maar.quote:Op zondag 12 juni 2005 08:51 schreef TheOneAndOnly het volgende:
dit is dus GEEBN stratemakers ferrari sukkel, het is gewoon een beetje een aangeklede amerikaanse muscle car.
ik zie niks waarom dit nou een stratemakers-ferrari zou zijn....
je kan zeggen wat je wil, ik heb dat ding in het echt gezien en daar zit echt werk aanquote:Op zondag 12 juni 2005 11:05 schreef Youp het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en dat moet dan ¤ 6.000,00 kosten
Alleen voor die benzen geldt: als je een originele hebt is ie vet, die amerikaan is sowieso lelijk.quote:Op zondag 12 juni 2005 19:36 schreef JMS00 het volgende:
In de jaren tachtig was dit dé kampbak bij uitstek, net als de SEC's en de CE's nu zeg maar.
Owkee... laat ik deze post dan beginnen met te zeggen dat ik deze 'stratemakers' Golf wèl kan waarderen:quote:Op zondag 12 juni 2005 17:12 schreef Tjabbo het volgende:
ze snappen het niet hequote:
ik heb het echt niet op golfjes maar dit vind ik gaaf!quote:Op maandag 13 juni 2005 13:40 schreef RRRobert het volgende:
[..]
Owkee... laat ik deze post dan beginnen met te zeggen dat ik deze 'stratemakers' Golf wèl kan waarderen:
Golf 3 met audi tt motor (265 pk! 385nm!)
[afbeelding]
[afbeelding]
Brute wolf in modieuze schaapskleren dus. Ik zie dit persoonlijk tien keer liever dan eentje waarvan de uiterlijk verfraaiïngen de overhand hebben gekregen. Rest mij alleen nog de vraag: hoe krijg je dit in godsnaam RDW-gekeurd???
sprak piet_pelle in zijn Opel Kadett 1.2quote:Op maandag 13 juni 2005 23:09 schreef piet_pelle het volgende:
Alle amerikaanse auto's zijn straten maker ferrari's. Die dingen hebben geen over the top bodykit nodig, de designers hebben die dingen met viltstift getekend. Zo zijn ze al erg genoeg.
Dit doet mij denken aaan een Golf 1 met een audi S4 motor er in die ik op marktplaats zag staan.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:40 schreef RRRobert het volgende:
[..]
Owkee... laat ik deze post dan beginnen met te zeggen dat ik deze 'stratemakers' Golf wèl kan waarderen:
Golf 3 met audi tt motor (265 pk! 385nm!)
[afbeelding]
[afbeelding]
Brute wolf in modieuze schaapskleren dus. Ik zie dit persoonlijk tien keer liever dan eentje waarvan de uiterlijk verfraaiïngen de overhand hebben gekregen. Rest mij alleen nog de vraag: hoe krijg je dit in godsnaam RDW-gekeurd???
Heb ik ook zien staan maar no way dat dat een serieuze advertentie of goeie auto was, want dat kan echt niks zijn voor dat geld. Een gewone goeie golf 1 gti doet al meer als dat.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:53 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aaan een Golf 1 met een audi S4 motor er in die ik op marktplaats zag staan.
Apk & 400 pk en er werd maar iets van 2200 euro voor gevraagd. Echt jammer dat ik hem toen niet kon kopen (de add was ook zo weg trouwens)![]()
Ik dacht bijna dat het eenFord Mondeo wasquote:Op zondag 19 juni 2005 12:18 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
Te lang in de brandende zon gestaan en toen is het plastic gaan smelten en uitgelopen?quote:Op zondag 19 juni 2005 12:18 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
batmobielquote:Op zondag 19 juni 2005 12:18 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
Nee dat is de auto waar sjon zelf in zat.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:58 schreef Alfa_Boy het volgende:
Is dat die auto van die snelle dorps-sjonnies??? tenminste, de auto waar ze tegen aangereden zijn met een ''100'' km ??
Ik weet het nog steeds nietquote:Op zondag 19 juni 2005 12:23 schreef Pharell het volgende:ik moest echt 3x kijken wat voor bak t nou was
engelse platen he..quote:
Kijk maar eens op de site van top gearquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:12 schreef Des het volgende:
Ja in Engeland weten ze pas echt hoe ze een auto goed moeten verknallen
Ik vind em opzich nog niet eens superlelijk ...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:15 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Seat Toledo. De droom van iedere autoliefhebber..
Me Supra, wat doe je!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:11 schreef PNG het volgende:
Goldie oldie:
[afbeelding]
Bonus:
[afbeelding]
lekker alstie daarmee een kind aanrijdtquote:
Die is geklapt. Airride probleem.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:15 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Seat Toledo. De droom van iedere autoliefhebber..
Zo hoort hetquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:56 schreef PNG het volgende:
[..]
Die is geklapt. Airride probleem.
[afbeelding]
[afbeelding]
Neeeeeeeeeee, dit is geen Supraquote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:11 schreef PNG het volgende:
Goldie oldie:
[afbeelding]
Bonus:
[afbeelding]
Volgens mij is het dan ook slechts een Celica.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:30 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee, dit is geen Supra![]()
![]()
![]()
Dat is geen stratenmakers ferarri, dat is een 205 met foute spullen erop!quote:
[centraal] stratemaker ferrari's (deel 3)!quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:41 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Dat is geen stratenmakers ferarri, dat is een 205 met foute spullen erop!
205 + stratenmaker = onmogenlijke combo
ook met een standaard auto vind ik het zonde als ik tegen de vangrail klap hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Je zult maar zoveel tijd, moeite en geld ergens in stoppen, en het, waarschijnlijk door je eiegn stomme schuld, tussen je vingers door zien glippen
lag achteraf dus toch niet zo goed op de weg als meneer de stratenmaker verwacht hadquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:56 schreef PNG het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou, al het Tupperware is er vanaf gewaaid toen hij op de snelweg reed en daardoor is hij tegen de vangrail geklapt. Dat is er mis mee! En vervolgens de schuld geven aan het AirRide systeem...quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:08 schreef SimtekF1 het volgende:
Wat is er mis met die Toledo dan?
Nu je het zegt.. de dag dat ik in de steigerbouw heb gewerkt, hadden mn meeste collega's een Carismaquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:27 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Dit is de echte stratenmaker ferrari van het heden, 'de opvolger' van de 190E, let maar eens op, elke Carisma komt met een aanhangwagen.
En je kunt ze natuurlijk ook tunen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou als het aan z'n sideskirts, voor en achterbumper zou liggen dan zouden er heel wat auto's van de weg moeten waaien.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:24 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Nou, al het Tupperware is er vanaf gewaaid toen hij op de snelweg reed en daardoor is hij tegen de vangrail geklapt. Dat is er mis mee! En vervolgens de schuld geven aan het AirRide systeem...![]()
En met trekhaak uiteraard..quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:27 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Dit is de echte stratenmaker ferrari van het heden, 'de opvolger' van de 190E, let maar eens op, elke Carisma komt met een aanhangwagen.
En je kunt ze natuurlijk ook tunen:
[afbeelding]
[afbeelding]
gelukkig maarquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:02 schreef heijx het volgende:
[..]
Volgens mij is het dan ook slechts een Celica.![]()
Wel parkeerkaartje kopen hé!!quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:41 schreef Pietverdriet het volgende:
En hier de bolide van een fokker
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Haha.. Lang niet alles hier op Fok is serieus bedoeld...quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:51 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Nou als het aan z'n sideskirts, voor en achterbumper zou liggen dan zouden er heel wat auto's van de weg moeten waaien.
Dus een beetje onzinnig om dat de schuld te geven.
Tuurlijkquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:50 schreef -Muse- het volgende:
Die Clio is zo toch standaard geleverd?
wat is er erg aan een trekhaak?quote:
vraag maar aan een vriend van mij zal ff kijken of die foto`s heeft hele bumper van zijn in de prakquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:09 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wat is er erg aan een trekhaak?
dat ding is echt praktisch als iemand achterop je rijdt hoorvoorkomt een hoop schade aan je eigen auto
Tot het iets harder dan zachtjes gaat. Als het wat harder gaat is bij de auto met trekhaak automatisch de hele achterbak krom en heb je dus juist meer schade.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:09 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dat ding is echt praktisch als iemand achterop je rijdt hoorvoorkomt een hoop schade aan je eigen auto
of gewoon je chassisbalkenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:02 schreef PNG het volgende:
[..]
Tot het iets harder dan zachtjes gaat. Als het wat harder gaat is bij de auto met trekhaak automatisch de hele achterbak krom en heb je dus juist meer schade.
wat voor auto?quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:14 schreef master_X het volgende:
vraag maar aan een vriend van mij zal ff kijken of die foto`s heeft hele bumper van zijn in de prak
ja.. maar dan moet het toch wel aardig hard gaan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:02 schreef PNG het volgende:
Tot het iets harder dan zachtjes gaat. Als het wat harder gaat is bij de auto met trekhaak automatisch de hele achterbak krom en heb je dus juist meer schade.
En toch kan ik, afgezien van die achterspoiler, er niet veel fouts in terugzien.quote:
de velgen, sideskirts, bumper en de motorkap?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:37 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
En toch kan ik, afgezien van die achterspoiler, er niet veel fouts in terugzien.
't was maar een vraag hoorquote:
En chassis-schade is minder erg dan bumper-schade? Waar denk je dat de kracht van een klap op de trekhaak naartoe geleid wordt?quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:09 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Dat wel maar vlak achter de bumper zit vaak de eerste dwarse chassisbalk. Als de bumper niet meer meegeeft vangt die de hardste klappen op. Natuurlijk wint de trekhaak maar gezien deze vast zit aan het chassis is elke schade meteen ook een dure. Er zit GEEN demping tussen en de energie wordt direct doorgegeven aan het chassis.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Probleem met aanrijdingen kop kont met trekhaak is dat de bumper beschadigt wordt en als je pech heb, trek je de hele bumper eraf.
Bij dergelijke (meestal lage snelheidsverschillen) aanrijdingen zonder trekhaak kunnen moderene bumpers vaak gewoon doorstaan.
Bij onze vorige auto zat een afneembare trekhaak, iets wat geloof ik wel vrij veel voorkomt bij de wat betere merken. Zit hier dan geen systeem in om dat soort problemen te verhelpen? Hmm, nu ik er zelf over nadenk is ws. onzin omdat als je je trekhaak kan verwijderen je dat ding alleen gebruikt als je er ook wat aanhangt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:38 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat wel maar vlak achter de bumper zit vaak de eerste dwarse chassisbalk. Als de bumper niet meer meegeeft vangt die de hardste klappen op. Natuurlijk wint de trekhaak maar gezien deze vast zit aan het chassis is elke schade meteen ook een dure. Er zit GEEN demping tussen en de energie wordt direct doorgegeven aan het chassis.
Puur een gok hoor maar als je na een kop-kont aanrijding de voorste auto (met trekhaak) op een richtbank zou zetten denk ik dat je nog gek saat te kijken. Tuurlijk zie je dergelijke schade niet direct aan een auto een rijden mensen met een trekhaak doorgaans niet op het niveau dat ze een verschil merken dus lijkt de achterste auto altijd slechter af maar ik vraag me serieus af of dit echt zo is.
mmmmmm...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:05 schreef zerotolerance het volgende:
[..]
de velgen, sideskirts, bumper en de motorkap?
Cool, hadden ze die sets nou maar toen ik nog mijn ZX had.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:06 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wat voor auto?
[..] hmm seat Cordoba
ja.. maar dan moet het toch wel aardig hard gaan?
Zo kun je hem wel standaard kopen. Maar zoals die foto's daarboven nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:26 schreef -Muse- het volgende:
[..]
't was maar een vraag hoor![]()
want ik zie zo'n soortgelijke clio best vaak hier in de buurt rijden...
Geweldig, die luchtinlaten achter de deur met een motor voorin...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zo kun je hem wel standaard kopen. Maar zoals die foto's daarboven niet
[afbeelding]
De V6 heeft het blok achterin liggenquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geweldig, die luchtinlaten achter de deur met een motor voorin...
Turbo dieselquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:34 schreef GizartFRL het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: VW Golf GTD
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 18-01-2006
Fotograaf/Bron: GizartFRL
Bijzonderheden:![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:44 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
De V6 heeft het blok achterin liggen![]()
![]()
Nope. Hij ligt echt achterin. In het midden zit de bestuurderquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:46 schreef Googolplexian het volgende:
[..]in het midden zelfs (tweezitter)
"Laatst hoorde ik een verhaal van iemand die zijn klep had laten spuite bij een spuiter, kostte em 100 euro. Poeh, dat hek zelf effe gedaan joh, net zo strak."quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Turbo dieselEn dan op je dashboard een mooi turbo logo erop
![]()
Layout: Mid-Engine/RWDquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:48 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Nope. Hij ligt echt achterin. In het midden zit de bestuurder![]()
volgens mij was ie niet serieusquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:24 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Layout: Mid-Engine/RWD
With its low-slung body and transverse, mid-mounted V6 engine for optimum weight distribution, Clio V6 provides perfect stability. On winding roads, the car's trajectory is precisely controlled. Clio V6 has a carefully designed rigid structure, with special dampers and front swaybars.
oh, okay.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:44 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
De V6 heeft het blok achterin liggen![]()
![]()
[afbeelding]
weet ik ook welquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:25 schreef KeessieX het volgende:
[..]
volgens mij was ie niet serieus![]()
wel een droomauto voor een Renault freak als ik...
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
oh, okay.
maar waarom dan zo een lelijke neus met grille
Als de motor achterin / in het midden zit dan kunnen kan een radiateur nog wel voorin zittenquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
oh, okay.
maar waarom dan zo een lelijke neus met grille
Dan heb je die luchthappers achter niet nodigquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:32 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Als de motor achterin / in het midden zit dan kunnen kan een radiateur nog wel voorin zitten
[afbeelding]
OMFGquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:28 schreef KeessieX het volgende:
[..]
das moooi!!!
trouwens de opvolger van de R5 Turbo
[afbeelding]
Zoals je aan de fans kan zien op de exploded view welquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan heb je die luchthappers achter niet nodig
WAAAROOOOOOOMMMMM!!!!????!?!??!1111omgwtfbbq!!quote:Op zondag 22 januari 2006 01:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Opel Kadett E GSI
Datum: 21-01-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
In Polen is het ook hip hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 01:45 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
WAAAROOOOOOOMMMMM!!!!????!?!??!1111omgwtfbbq!!
Wat ie zegtquote:Silnik 2,5l 170KM. Wyposażenie: klimatyzacja, komputer pokładowy, wspomaganie kierownicy, centralny zamek, 2xair bag, elektryczne przednie szyby, ABS
(C)allegro.pl
Niet fucken met mn Poolse vriend harnas zijn FSOquote:Op zondag 22 januari 2006 02:00 schreef Sjoewe het volgende:
Mja er op Alexxxxx z'n site die het stuur op z'n FSO onder de optionele extra's plaatst
Oei oei oei oei oeiquote:Op zondag 22 januari 2006 21:33 schreef Toxic_nl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.foto?p_spr_id=20477037&p_type_lijst=RL&o_id=3004265![]()
![]()
met die neus denk je nog flink gepimpte motor...quote:Op zondag 22 januari 2006 21:35 schreef Toxic_nl het volgende:
[..]
Die spoiler, uitlaat, klokkenwinkel!![]()
Het blijft een Ibizaquote:Op zondag 22 januari 2006 21:53 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik vind die ibiza best strak hoor
He, toevallig een van de meest succesvolle Group B rally wagens in de tijd dat Group B nog bestond... Ik vind ze mooi, van lelijkheid...quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
OMFG
dat neemt echt het biscuitje
Nissan 240??quote:Op zondag 22 januari 2006 21:08 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]
edit: kut klote hoeren imageshack
Och nee....quote:Op maandag 23 januari 2006 04:52 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4605688727Echte 20 en 100 dollar biljetten in de verf
de moderne versie reed vandaag achter mequote:Op zondag 22 januari 2006 01:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Ford Fiësta
Datum: 21-01-2006
quote:Op maandag 23 januari 2006 16:32 schreef lipje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Golf GTI
Datum: 23-01-2006
Fotograaf/Bron: Lipje
@Alexxxx je mag m ook op BB zetten hoor
Die staat daar al ZO lang stilquote:Op maandag 23 januari 2006 16:32 schreef lipje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Golf GTI
Datum: 23-01-2006
Fotograaf/Bron: Lipje
@Alexxxx je mag m ook op BB zetten hoor
Die strepen zijn een fabrieksoptie.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:03 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
de moderne versie reed vandaag achter mehad mn digicam niet bij me, dus moest het met ppc doen.. is niet veel van overgebleven
[afbeelding]
Nee, dat niet. Maar t is wel zijn tweede speelauto, geloof ik.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:32 schreef Alvilon het volgende:
[..]
Die staat daar al ZO lang stilFiets er elke ochtend langs als ik naar het station fiets
![]()
Eigenaar is vast overleden oid![]()
Mooi hoor stefan!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 05:49 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]
ik heb mijn auto laten spuiten
You are not logged in or you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 05:49 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]
ik heb mijn auto laten spuiten
Ik vind die nog niet eens zo gek lelijk, voor een vrouw dan hequote:
Sinds wanneer is dit een stratemakers Ferrari?quote:
sinds 'ie pijn-in-de-ogen-roze isquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:28 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dit een stratemakers Ferrari?
LoLz... misschien dat het toch tijd wordt om stationwagons ook zo roze te spuiten!quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
sinds 'ie pijn-in-de-ogen-roze is
Ik denk dat ik daar mn GF wel blij mee zou maken... ik denk dat ik er zelf ook wel blij mee zou zijn trouwensquote:
Die 205 is net een echte Viper.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Peugeot 205
Datum: 25-01-2006
Bijzonderheden: Amerikaanse race-striping
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Opel Manta
dat is een oude ECHTE stratemakers ferrari, zoals de Calibra ook wasquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:01 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Die 205 is net een echte Viper.![]()
Maar dat je plaatjes post van die oude Manta snap ik niet helemaal?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:09 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik vind de lijnen en vooral ook de kleur wel erg geil d'r uit zien van die Manta moet ik zeggen. En vind het geen stratemakersferrari..
Dus als je in je Porsche rondrijdt en per ongeluk een paaltje raakt, dan is het per direct een stratenmakers Ferrari?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:07 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!DIE DEUK!!!!
Agreed.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Die Manta is gewoon een mooie auto
Klopt. Maar als ik nu terugkijk en een van de eerste versies zo zie staan, toch een beetje een klassiekertje aan het worden. Zonde om hem op 1 hoop te gooien met de plastic parade in dit topic...quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Vroeger, toen ik nog jong was, hoefde een Manta geen spoilers of striping te hebben om een Sjonniebak te zijn
Dit is pas een nette...quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou, ter compensatie dan een foto van een Manta doen die onbetwistbaar in dit topic thuis hoort?
[afbeelding]
Datum: 27-08-2005
Bijzonderheden: foto genomen bij het oogstfeest ter ere van Het Bildt 500
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou, ter compensatie dan een foto van een Manta doen die onbetwistbaar in dit topic thuis hoort?
[afbeelding]
Datum: 27-08-2005
Bijzonderheden: foto genomen bij het oogstfeest ter ere van Het Bildt 500
En als je nou geen geld hebt voor de reparatie?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:07 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!DIE DEUK!!!!
Mantaquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Afgezien van die deuk is het een mooie oldtimer... De lak ziet er mooi uit.. maar die deuk.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:46 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
En als je nou geen geld hebt voor de reparatie?
Hoogstwaarschijnlijk een Batavus.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:43 schreef SimtekF1 het volgende:
Wat nou als die deuk er nog niet zo lang in zit?
Dat word heus wel gefixt.
Sommige reacties hier zijn echt zielig, dan vraag ik me altijd af waar sommige lui zelf in rijden.
Correctquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:59 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk een Batavus.
Auto?quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
CorrectMaar ik ben nu aan het lessen, en mn eerste auto word een Lada
Respectquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:02 schreef Geqxon het volgende:
Stratemakersferrari of niet, ik heb er wel respect voor. Zo lelijk is hij nog niet, en een auto ombouwen naar cabrio doe je ook niet even.
heb ik ook hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Respect![]()
'Gast je hebt een graflelijke auto, maar ik heb er wel respect voor.'![]()
![]()
Als we het over de Calibra hebben, inderdaad respect ja. Dat is gewoon een staaltje onverhuld vakmanschap. Of je het nu mooi vindt of niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Respect![]()
'Gast je hebt een graflelijke auto, maar ik heb er wel respect voor.'![]()
![]()
Dan had je de stratemaker academie maar moeten bezoeken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:46 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
En als je nou geen geld hebt voor de reparatie?
Nee. Dat is dan ook waarschijnlijk de reden dat ie een Brits kenteken heeft. Daar krijgt alles met wielen, een motor, koplampen en remmen een kenteken.quote:
Mja, ik vind het niet per definitie iets negatefs.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:35 schreef Catch22- het volgende:
had ik niet gezien. Maar ik denk dat ik 'stratenmaker ferrari' anders interpreteer dan jij
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:35 schreef Catch22- het volgende:
had ik niet gezien. Maar ik denk dat ik 'stratenmaker ferrari' anders interpreteer dan jij
Het zij zoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:09 schreef -Muse- het volgende:
dit is meer een "Alle auto's die Alexx niet aanstaan" topic geworden....
Hahaha, dat is het zeker. Nu zijn Corrado's vaak sjonniebakken, maar iemand die een standaard Corrado heeft met alleen andere velgjes meteen een sjonnie noemenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:09 schreef -Muse- het volgende:
dit is meer een "Alle auto's die Alexx niet aanstaan" topic geworden.... staan zat nette wagens tussen, maar een stratenmakers ferrari, omdat hij verkeerd geparkeerd staat? Sorry hoor, maar volgens mij slaat er iemand hier door
Zou die gehuild hebben, ik moest huilen toen ik hem zag. wat een stakker ben je dan als je dat met een auto doet, deze plaatjes maken het verdriet weer goed. Hetzelfde geld voor die dracula audi.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:56 schreef PNG het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat vind ik juist stoerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:26 schreef LoggedIn het volgende:
omfgik zag echt een gruwelijke auto rijden! geen foto helaas
maar het was een redelijk oude, donkerrode ford sierra, met allemaal graffiti erop gespoten.. zag er echt niet uit man
net alsof dat ding 6 jaar in een amerikaanse achterbuurt gestaan had
Ja idd.quote:
Dat is exact wat ik van plan ben met mijn Ladaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:49 schreef j0rrit het volgende:
Toevallig weet ik ergens ook een Lada te staan met allemaal hippie-symbolen en bloemen erop gespoten. Je moet er de lol van inzien natuurlijk!
Nee, helaas. Kan wel een keer een foto schieten als ik in de buurt ben...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is exact wat ik van plan ben met mijn LadaHeb je foto's van de desbetreffende Lada?
Zou ik gaaf vindenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:02 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Nee, helaas. Kan wel een keer een foto schieten als ik in de buurt ben...
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Het stratenmakershoogtepunt van vadaag was een Hummer H2 met Lambo-doorsMaar die kreeg ik niet op de foto (stond binnen) Onderstaand kreeg ik wel op de foto
blabla
Het is een koopje hoor, wantquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:55 schreef Geqxon het volgende:
Een H2 is geen stratemakersferrari Alex, nu trek je alles uit verband
Het hele punt van een stratemakersferrari is dat een modaal iemand het gevoel wil hebben een ferrari te rijden, wat vaak gedaan word door een opgevoerde CRX of Civic. Een H2 met lambo-doors is voor jan modaal niet echt betaalbaar.
en hij kost maar 79.500 euro.quote:DE AUTO HEEFT VOOR 60.000,- EURO AAN OPTIES
Welke auto's vallen onder de sjonniecarsquote:Op zondag 12 februari 2006 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Vroegah heette dit topic nog gewoon lelijke getunede auto's
Nee, dat is weer een heel ander topicquote:Op zondag 12 februari 2006 00:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Welke auto's vallen onder de sjonniecars
Jij hebt zelfs een auto geplaatst omdat ie een deuk hadquote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, ik vind het niet per definitie iets negatefs.
Ik zie het als volgt:
Een auto die door de gebruiker naar eigen inzichten is aangepast.
Dus: een niet standaard auto waar zelf aan is geknutseld. Dat kan een domme text op je brommobiel zijn, maar ook een compleet nieuwe carroserie voor je Celica, bij wijze van spreken.
Nee, dat was een Mantaquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:01 schreef Dromer het volgende:
[..]
Jij hebt zelfs een auto geplaatst omdat ie een deuk had![]()
mischien omdat jij te sarcastie`s was met je opmerkingen in de ogen van de opp`s ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:59 schreef Dromer het volgende:
In V&A: [TK] Honda Prelude 2.0 i abs automaat 9-2-`94
Reageer maar niet in dat topic want mijn reacties zijn er ook al uit verwijderd
Euhmquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:20 schreef plopje het volgende:
[..]
mischien omdat jij te sarcastie`s was met je opmerkingen in de ogen van de opp`s ?
zou je ff bij de opps moeten aankloppen en niet bij mij !
en als je mijn wagen niks aan vind ..best...
maar laat mij dan gewoon op een normale manier me wagen kunnen verkopen,dat jij er niks aan vind wil nog niet zeggen dat heel nederland er niks aan vind.
Maar om nou je auto zo te verkopenquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:20 schreef plopje het volgende:
[..]
mischien omdat jij te sarcastie`s was met je opmerkingen in de ogen van de opp`s ?
maar laat mij dan gewoon op een normale manier me wagen kunnen verkopen,dat jij er niks aan vind wil nog niet zeggen dat heel nederland er niks aan vind.
zeker een 1000 euro meer voor een paar dagen werk, das snel verdient hoor...quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:35 schreef plopje het volgende:
alexxx mischien heb je gelijk maar ik heb er geen tijd meer voor nu om te gaan sleutelen.
mijn aandacht gaat nu meer naar onze zoon die 4 weken is nu,dan naar de auto.
dat mag de volgende bezitter gaan doen
Gefeliciteerd met de kleinequote:Op donderdag 23 februari 2006 12:43 schreef plopje het volgende:
de personen die kunnen "sleutelen" die ik ken,die laat ik echt niet aan me auto werken die zijn nog lomper dan een olifant.
dank jequote:Op donderdag 23 februari 2006 12:45 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de kleine(die past toch nog wel achterin?)
Tip .. koop goedkoop een setje velgen en doe de aanschfprijs daarvan bij de verkoopprijs van je auto ... dit ziet er namelijk echt niet uit (omdat men meestal met stylen begint bij de velgen)
Ik klop dan ook niet bij jou aan, suffie.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:20 schreef plopje het volgende:
[..]
Nee.. ik vind het geen ramp dat mijn reacties verwijderd zijn uit jouw topic. Juist daarom dacht ik 'veilig' je auto hier te kunnen plaatsen en zette ik er voor de zekerheid bij dat men beter niet in jouw topic kon reageren. Alleen hielp dat dus niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:03 schreef plopje het volgende:
ik zal het dan wel mischien verkeerd begrepen hebben dromer.
maar het kwam bij mij over zovan: zo en om hem zullen we eens lekker gaan lachen,mijn berichten verwijderen wacht maar ik zal je krijgen.
vandaar mijn (mischien tesnelle) reactie.
No problemquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:03 schreef plopje het volgende:
maar ik moet er bij zeggen ik heb een hoop aan me bol,en dan zie je zoiets ..tja dan wil je weleens raar uit de hoek komen.
dus bij deze mijn excuus.
en no hard feelings.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |