He, toevallig een van de meest succesvolle Group B rally wagens in de tijd dat Group B nog bestond... Ik vind ze mooi, van lelijkheid...quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
OMFG
dat neemt echt het biscuitje
Nissan 240??quote:Op zondag 22 januari 2006 21:08 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
edit: kut klote hoeren imageshack
Och nee....quote:Op maandag 23 januari 2006 04:52 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4605688727om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Echte 20 en 100 dollar biljetten in de verfJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
de moderne versie reed vandaag achter mequote:Op zondag 22 januari 2006 01:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Ford Fiësta
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 21-01-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
quote:Op maandag 23 januari 2006 16:32 schreef lipje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Golf GTI
Datum: 23-01-2006
Fotograaf/Bron: Lipje
@Alexxxx je mag m ook op BB zetten hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die staat daar al ZO lang stilquote:Op maandag 23 januari 2006 16:32 schreef lipje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Golf GTI
Datum: 23-01-2006
Fotograaf/Bron: Lipje
@Alexxxx je mag m ook op BB zetten hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die strepen zijn een fabrieksoptie.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:03 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
de moderne versie reed vandaag achter meom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.had mn digicam niet bij me, dus moest het met ppc doen.. is niet veel van overgeblevenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Nee, dat niet. Maar t is wel zijn tweede speelauto, geloof ik.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:32 schreef Alvilon het volgende:
[..]
Die staat daar al ZO lang stilom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Fiets er elke ochtend langs als ik naar het station fietsJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eigenaar is vast overleden oidom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mooi hoor stefan!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 05:49 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]
ik heb mijn auto laten spuiten
You are not logged in or you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 05:49 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]
ik heb mijn auto laten spuiten
Ik vind die nog niet eens zo gek lelijk, voor een vrouw dan hequote:
Sinds wanneer is dit een stratemakers Ferrari?quote:
sinds 'ie pijn-in-de-ogen-roze isquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:28 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dit een stratemakers Ferrari?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop