Wel parkeerkaartje kopen hé!!quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:41 schreef Pietverdriet het volgende:
En hier de bolide van een fokker
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Haha.. Lang niet alles hier op Fok is serieus bedoeld...quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:51 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Nou als het aan z'n sideskirts, voor en achterbumper zou liggen dan zouden er heel wat auto's van de weg moeten waaien.
Dus een beetje onzinnig om dat de schuld te geven.
Tuurlijkquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:50 schreef -Muse- het volgende:
Die Clio is zo toch standaard geleverd?
wat is er erg aan een trekhaak?quote:
vraag maar aan een vriend van mij zal ff kijken of die foto`s heeft hele bumper van zijn in de prakquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:09 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wat is er erg aan een trekhaak?
dat ding is echt praktisch als iemand achterop je rijdt hoorvoorkomt een hoop schade aan je eigen auto
Tot het iets harder dan zachtjes gaat. Als het wat harder gaat is bij de auto met trekhaak automatisch de hele achterbak krom en heb je dus juist meer schade.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:09 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wat is er erg aan een trekhaak?
dat ding is echt praktisch als iemand achterop je rijdt hoorvoorkomt een hoop schade aan je eigen auto
of gewoon je chassisbalkenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:02 schreef PNG het volgende:
[..]
Tot het iets harder dan zachtjes gaat. Als het wat harder gaat is bij de auto met trekhaak automatisch de hele achterbak krom en heb je dus juist meer schade.
wat voor auto?quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:14 schreef master_X het volgende:
vraag maar aan een vriend van mij zal ff kijken of die foto`s heeft hele bumper van zijn in de prak
ja.. maar dan moet het toch wel aardig hard gaan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:02 schreef PNG het volgende:
Tot het iets harder dan zachtjes gaat. Als het wat harder gaat is bij de auto met trekhaak automatisch de hele achterbak krom en heb je dus juist meer schade.
En toch kan ik, afgezien van die achterspoiler, er niet veel fouts in terugzien.quote:
de velgen, sideskirts, bumper en de motorkap?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:37 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
En toch kan ik, afgezien van die achterspoiler, er niet veel fouts in terugzien.
't was maar een vraag hoorquote:
En chassis-schade is minder erg dan bumper-schade? Waar denk je dat de kracht van een klap op de trekhaak naartoe geleid wordt?quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:09 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wat is er erg aan een trekhaak?
dat ding is echt praktisch als iemand achterop je rijdt hoorvoorkomt een hoop schade aan je eigen auto
Dat wel maar vlak achter de bumper zit vaak de eerste dwarse chassisbalk. Als de bumper niet meer meegeeft vangt die de hardste klappen op. Natuurlijk wint de trekhaak maar gezien deze vast zit aan het chassis is elke schade meteen ook een dure. Er zit GEEN demping tussen en de energie wordt direct doorgegeven aan het chassis.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Probleem met aanrijdingen kop kont met trekhaak is dat de bumper beschadigt wordt en als je pech heb, trek je de hele bumper eraf.
Bij dergelijke (meestal lage snelheidsverschillen) aanrijdingen zonder trekhaak kunnen moderene bumpers vaak gewoon doorstaan.
Bij onze vorige auto zat een afneembare trekhaak, iets wat geloof ik wel vrij veel voorkomt bij de wat betere merken. Zit hier dan geen systeem in om dat soort problemen te verhelpen? Hmm, nu ik er zelf over nadenk is ws. onzin omdat als je je trekhaak kan verwijderen je dat ding alleen gebruikt als je er ook wat aanhangt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:38 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat wel maar vlak achter de bumper zit vaak de eerste dwarse chassisbalk. Als de bumper niet meer meegeeft vangt die de hardste klappen op. Natuurlijk wint de trekhaak maar gezien deze vast zit aan het chassis is elke schade meteen ook een dure. Er zit GEEN demping tussen en de energie wordt direct doorgegeven aan het chassis.
Puur een gok hoor maar als je na een kop-kont aanrijding de voorste auto (met trekhaak) op een richtbank zou zetten denk ik dat je nog gek saat te kijken. Tuurlijk zie je dergelijke schade niet direct aan een auto een rijden mensen met een trekhaak doorgaans niet op het niveau dat ze een verschil merken dus lijkt de achterste auto altijd slechter af maar ik vraag me serieus af of dit echt zo is.
mmmmmm...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:05 schreef zerotolerance het volgende:
[..]
de velgen, sideskirts, bumper en de motorkap?
Cool, hadden ze die sets nou maar toen ik nog mijn ZX had.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:06 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wat voor auto?
[..] hmm seat Cordoba
ja.. maar dan moet het toch wel aardig hard gaan?
Zo kun je hem wel standaard kopen. Maar zoals die foto's daarboven nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:26 schreef -Muse- het volgende:
[..]
't was maar een vraag hoor![]()
want ik zie zo'n soortgelijke clio best vaak hier in de buurt rijden...
Geweldig, die luchtinlaten achter de deur met een motor voorin...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zo kun je hem wel standaard kopen. Maar zoals die foto's daarboven niet
[afbeelding]
De V6 heeft het blok achterin liggenquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geweldig, die luchtinlaten achter de deur met een motor voorin...
Turbo dieselquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:34 schreef GizartFRL het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: VW Golf GTD
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Locatie: Reintegratiecentrum Heerenveen
Datum: 18-01-2006
Fotograaf/Bron: GizartFRL
Bijzonderheden:![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:44 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
De V6 heeft het blok achterin liggen![]()
![]()
Nope. Hij ligt echt achterin. In het midden zit de bestuurderquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:46 schreef Googolplexian het volgende:
[..]in het midden zelfs (tweezitter)
"Laatst hoorde ik een verhaal van iemand die zijn klep had laten spuite bij een spuiter, kostte em 100 euro. Poeh, dat hek zelf effe gedaan joh, net zo strak."quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Turbo dieselEn dan op je dashboard een mooi turbo logo erop
![]()
Layout: Mid-Engine/RWDquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:48 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Nope. Hij ligt echt achterin. In het midden zit de bestuurder![]()
volgens mij was ie niet serieusquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:24 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Layout: Mid-Engine/RWD
With its low-slung body and transverse, mid-mounted V6 engine for optimum weight distribution, Clio V6 provides perfect stability. On winding roads, the car's trajectory is precisely controlled. Clio V6 has a carefully designed rigid structure, with special dampers and front swaybars.
oh, okay.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:44 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
De V6 heeft het blok achterin liggen![]()
![]()
[afbeelding]
weet ik ook welquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:25 schreef KeessieX het volgende:
[..]
volgens mij was ie niet serieus![]()
wel een droomauto voor een Renault freak als ik...
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
oh, okay.
maar waarom dan zo een lelijke neus met grille
Als de motor achterin / in het midden zit dan kunnen kan een radiateur nog wel voorin zittenquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
oh, okay.
maar waarom dan zo een lelijke neus met grille
Dan heb je die luchthappers achter niet nodigquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:32 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Als de motor achterin / in het midden zit dan kunnen kan een radiateur nog wel voorin zitten
[afbeelding]
OMFGquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:28 schreef KeessieX het volgende:
[..]
das moooi!!!
trouwens de opvolger van de R5 Turbo
[afbeelding]
Zoals je aan de fans kan zien op de exploded view welquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan heb je die luchthappers achter niet nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |